smokywestern wrote:Siniset mitsut keski-suomen alueella. Kukaan testannu?
Joskus tossa vuosia sitte niitä söin..
Niitä oli hyviä, heleveti hyviä ja yyberhyviä. Huonoja sinisiä mitsuja en o Keskisuomessa syöny.
Niitä oli paksuja ja sit niitä oli litteitä. Tai ei nii litteitä mut ei niin paksuja ku ne paksut tumman siniset.
Ne oli nii hyviä että puolikaski toimi meikäläiselle ja se on jo saavutus. Ne siniset mitsut on varmaa ollu yksiä parhaita mitä elämäni aikana oon syöny.
Pari tapausta kuulin että jotku enskertalaiset oli syöny sellasen ja niillä oli taju lähteny.
Muistan vaan ne että siniset mitsubishit oli aina hyviä.. Olikoha niitä ainaki kolmee vai neljää erilaatusta..
Sit samaa aikaa oli vihreitä neliapiloita vai olikoha neki sinisiä mut ne ei ollu nii hyvi lähellekkää ku ne mitsut.
Ja tässä tulin tulokseen pähkäiltyäni hetken aikaa sekä järkeiltyäni että kyllä nuo "happo" pohjaset nipsut on pelkkä myytti ja myyntipuhe.
Koska tässä muisteltuani en muista kertaakaan saaneeni samanlaista meininkiä esson syömisestä kun olen saanut hapon ottamisesta.
Ei ainakaa tu mieleeni. Jotain samankaltaista on ollut mutta ei tod samanlaista.
Muistan meinaan kun tuli markkinoille useasti samaan aikaan samalla painatuksella olevia nakkuloita ja happoja.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.