Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Touchet
Moderator

Re: Ekstaasi info

Post by Touchet »

porter wrote:ja näissä harmaissa timangeissa, ei selvästikään ollut methylonea tai MDA:ta tai MDAI:ta, näin jälkeenpäin niin ei mitään empaattisuutta tuottavaa.
Metyloni ja MDAI ei mun tietääkseni ole kovin voimakkaita 5-HT1A/5-HT2A-agonisteja (ts. psykedeelisiä aineita), joten ei niitä minään empatogeeneinä voikaan pitää, vaikka serotoniinia vapauttavatkin.

Lähinnä niistä tulee sellainen iisi fiilistelyfiilis. Kuten monet sanoo; MDMA without the magic.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Siniset mitsut keski-suomen alueella. Kukaan testannu?
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
screwed
Tuppisuu

Post by screwed »

porter wrote:onko KUKAAn saanu kunnon "mdma" kaltaisia kuohuja näistä harmaista timanteista.
Ite ku noita harmaita timsuja kokeilin niin tuli niin vahva mdma olo että huh, varmaan eri erää sitten, koska omat olivat uskomattomia :love:
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Touchet wrote: Metyloni ja MDAI ei mun tietääkseni ole kovin voimakkaita 5-HT1A/5-HT2A-agonisteja (ts. psykedeelisiä aineita), joten ei niitä minään empatogeeneinä voikaan pitää, vaikka serotoniinia vapauttavatkin.

Lähinnä niistä tulee sellainen iisi fiilistelyfiilis. Kuten monet sanoo; MDMA without the magic.
Kyllä ovat empatogeenejä, mutta eivät vain niin voimakkaita kuin MDMA.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kirwa wrote:
Touchet wrote: Metyloni ja MDAI ei mun tietääkseni ole kovin voimakkaita 5-HT1A/5-HT2A-agonisteja (ts. psykedeelisiä aineita), joten ei niitä minään empatogeeneinä voikaan pitää, vaikka serotoniinia vapauttavatkin.
Kyllä ovat empatogeenejä, mutta eivät vain niin voimakkaita kuin MDMA.
Millä perusteella? Nimenomaisesti 5-HT1A-agonismi tuottaa MDMA:n prososiaaliset fiilikset ja 5-HT2A-agonismi oletettavasti avaa päätä vielä enemmän. Mulla on se käsitys, että metylonissa ja MDAI:ssa on läsnä vain se MDMA:n monoamiineja vapauttava ominaisuus. Pitäisin jopa useimpia 4-hydroksitryptamiineja voimakkaampina empatogeeneinä.

Selittelin asiasta laajemmin MDMA-topicissa: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=3&t ... 00#p153858
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Methylone acts as a mixed reuptake inhibitor/releasing agent of serotonin, norepinephrine, and dopamine. In comparison to MDMA, it has approximately 3x lower affinity for the serotonin transporter, while its affinity for the norepinephrine and dopamine transporters is similar.

No eikö se oo sanomattakin selvää, että jos niitä serotoniinireseptoreita (5-HT 1A/2A) stimuloidaan ylimäärällä serotoniinia (metyloni vapauttaa monoamiineja ja estää osiltaan takaisinottoa, mutta sillä on vain 1/3 MDMA:n tehosta) niin näemme samantapaisia vaikutuksia?

MDAI on pelkästään SSRA, mutta todennäköisesti ylimäärä serotoniinia taas saa jonkunlaisia vaikutuksia aikaan? En ole itse kyseistä ainetta koittanut.

Ei kyllä todellakaan kummastakaan tuu samanlaisia oloja ku mämmistä, mutta kyllä metylonista kahden kaverin kesken saatiin tosi syvälliset keskustelut aikaseks 06:00 auringon nousua katsellessa kesällä ja olo oli todella "empaattinen".

EDIT: Vielä luin ton sun topicin jälkeepäin, eli siis itse et pidä ainetta empatogeenina ilman 5-HT 2A-agonismia (?), mutta itse näen asian toisin.

sori offtopic
testeri420
OD

Post by testeri420 »

smokywestern wrote:Siniset mitsut keski-suomen alueella. Kukaan testannu?
Joskus tossa vuosia sitte niitä söin..
Niitä oli hyviä, heleveti hyviä ja yyberhyviä. Huonoja sinisiä mitsuja en o Keskisuomessa syöny.
Niitä oli paksuja ja sit niitä oli litteitä. Tai ei nii litteitä mut ei niin paksuja ku ne paksut tumman siniset.
Ne oli nii hyviä että puolikaski toimi meikäläiselle ja se on jo saavutus. Ne siniset mitsut on varmaa ollu yksiä parhaita mitä elämäni aikana oon syöny.
Pari tapausta kuulin että jotku enskertalaiset oli syöny sellasen ja niillä oli taju lähteny.
Muistan vaan ne että siniset mitsubishit oli aina hyviä.. Olikoha niitä ainaki kolmee vai neljää erilaatusta..
Sit samaa aikaa oli vihreitä neliapiloita vai olikoha neki sinisiä mut ne ei ollu nii hyvi lähellekkää ku ne mitsut.

Ja tässä tulin tulokseen pähkäiltyäni hetken aikaa sekä järkeiltyäni että kyllä nuo "happo" pohjaset nipsut on pelkkä myytti ja myyntipuhe.
Koska tässä muisteltuani en muista kertaakaan saaneeni samanlaista meininkiä esson syömisestä kun olen saanut hapon ottamisesta.
Ei ainakaa tu mieleeni. Jotain samankaltaista on ollut mutta ei tod samanlaista.
Muistan meinaan kun tuli markkinoille useasti samaan aikaan samalla painatuksella olevia nakkuloita ja happoja.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

testeri420 wrote:Ja tässä tulin tulokseen pähkäiltyäni hetken aikaa sekä järkeiltyäni että kyllä nuo "happo" pohjaset nipsut on pelkkä myytti ja myyntipuhe.
Koska tässä muisteltuani en muista kertaakaan saaneeni samanlaista meininkiä esson syömisestä kun olen saanut hapon ottamisesta.
Ei ainakaa tu mieleeni. Jotain samankaltaista on ollut mutta ei tod samanlaista.
Muistan meinaan kun tuli markkinoille useasti samaan aikaan samalla painatuksella olevia nakkuloita ja happoja.
Tätähän se minäkin. :) Mutta jos kerran olet ysärillä nipsuja syöny, niin muistuuko mieleen kaksoset tai sellaset teräsmies-logolla olleet? Varsinkin kaksosten eka erä oli mulle erään romanssin alku. :love: (btw.Ysärillä muistan paskoja valkosia Mizuja syöneeni.)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Huiko wrote:
testeri420 wrote:Ja tässä tulin tulokseen pähkäiltyäni hetken aikaa sekä järkeiltyäni että kyllä nuo "happo" pohjaset nipsut on pelkkä myytti ja myyntipuhe.
Tätähän se minäkin. :) Mutta jos kerran olet ysärillä nipsuja syöny, niin muistuuko mieleen kaksoset tai sellaset teräsmies-logolla olleet? Varsinkin kaksosten eka erä oli mulle erään romanssin alku. :love: (btw.Ysärillä muistan paskoja valkosia Mizuja syöneeni.)
Keltasia teräsmiehiä söin jotka oli parempia ku valkoset teräsmiehet.
Ne valkoset teräsmiehet oli iha vauhtipohjasia, ei mitää häävejä mut ei mitää huonojakaa. Mut ne keltaset oli PALJON parempii ku valkoset...
Kaksoset??? Aika jännä, ei kyl tuu kaksosii mieleen tai mitä ois kaksosiks sanottu...
Mun mielestä teräsmiehet oli tossa vähä 2000 luvu jälkeen... Mut en o aivan varma... Edit ( 2000 luvun taitteessa ehkä 2001? )

Ja tohon happo/nipsu keskusteluun lisätäkseni tässä sellanen asia muistu mieleeni että joistai essoista tuli tosi samanlaine olo kun hapoista.
Nousuineen ja oloineen...
Mut kaikki se aivopolitiikka puuttu kokonaan mikä hapoista tulee ja sit kaikki ne värivaihtelut ja näköhäiriöt...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

testeri420 wrote:
Huiko wrote:
Keltasia teräsmiehiä söin jotka oli parempia ku valkoset teräsmiehet.
Ne valkoset teräsmiehet oli iha vauhtipohjasia, ei mitää häävejä mut ei mitää huonojakaa. Mut ne keltaset oli PALJON parempii ku valkoset...
Kaksoset??? Aika jännä, ei kyl tuu kaksosii mieleen tai mitä ois kaksosiks sanottu...
Mun mielestä teräsmiehet oli tossa vähä 2000 luvu jälkeen... Mut en o aivan varma... Edit ( 2000 luvun taitteessa ehkä 2001? )

Ja tohon happo/nipsu keskusteluun lisätäkseni tässä sellanen asia muistu mieleeni että joistai essoista tuli tosi samanlaine olo kun hapoista.
Nousuineen ja oloineen...
Mut kaikki se aivopolitiikka puuttu kokonaan mikä hapoista tulee ja sit kaikki ne värivaihtelut ja näköhäiriöt...

= 2C-B (+ ehkä jotain muuta lisäks kuten kyssäreissä)
lol
MantaRay

Post by MantaRay »

Dreamer wrote:
porter wrote:Ekstaasissa oli alunperin tarkoitus juuri MDMA , ei piri tai muut johdannaiset. Sitä tässä hain lähinnä takaa :) nyt oon ottanut 2 harmaata timanttia, ja kyllähä ne iha selvää piriä on + empatonogeeniä seassa! mut ei parhaita niittejä alkukaankaa mitä oon ottanu, paskimmasta päästä
huomasin et on pirii ku katsoin kaluani.

Täytää tähän väliin kyllä heittää, että kyllä MDMA saa ainakin oman kalun sellaseen kuosiin, ettei kaveria hevillä hereille saa. MDMA on amfetamiini ja sen vaikutuksiin kuuluu myös ns. "piridikki", joten kikkelin suuruus ei ole hyvä indikaattori nappien laadusta :D
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Epru0 wrote:
Dreamer wrote:
porter wrote:Ekstaasissa oli alunperin tarkoitus juuri MDMA , ei piri tai muut johdannaiset. Sitä tässä hain lähinnä takaa :) nyt oon ottanut 2 harmaata timanttia, ja kyllähä ne iha selvää piriä on + empatonogeeniä seassa! mut ei parhaita niittejä alkukaankaa mitä oon ottanu, paskimmasta päästä
huomasin et on pirii ku katsoin kaluani.

Täytää tähän väliin kyllä heittää, että kyllä MDMA saa ainakin oman kalun sellaseen kuosiin, ettei kaveria hevillä hereille saa. MDMA on amfetamiini ja sen vaikutuksiin kuuluu myös ns. "piridikki", joten kikkelin suuruus ei ole hyvä indikaattori nappien laadusta :D
Olenkohan poikkeustapaus, kun en ole koskaan tuota "piridikkiä" millään stimulantilla kokenut? :P
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Onks kellään heittää infoo valkosista kirsikoista pk-seudul? Sellasel semi skämäsel präntil?

Sain niitä tos haltuuni mut en oo tänään kuitenkaan syömässä.
Funtsin vaan et pitäiskö popsii ite vai poistaa eteenpäin..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

spirit wrote:Onks kellään heittää infoo valkosista kirsikoista pk-seudul? Sellasel semi skämäsel präntil?

SIIS vieläkö niitä pyörii siellä :D mä ostin ekat valkoset kirsikat joskus 2006 ja ne oli ainaki iha vitu hyviä, sit tuli tuplakirsikoita jne ja vikat kirsikat söin 2009 ja oli ihan täyttä kuraa! ei ole hajuakaan mitä nykyään sisältävät :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Olento
Apteekki

Post by Olento »

SadPanda wrote:
spirit wrote:Onks kellään heittää infoo valkosista kirsikoista pk-seudul? Sellasel semi skämäsel präntil?

SIIS vieläkö niitä pyörii siellä :D mä ostin ekat valkoset kirsikat joskus 2006 ja ne oli ainaki iha vitu hyviä, sit tuli tuplakirsikoita jne ja vikat kirsikat söin 2009 ja oli ihan täyttä kuraa! ei ole hajuakaan mitä nykyään sisältävät :D
Joo siis itekki joskus 2006-2007 popsinu about saman näkösii valkosii kirsikoita jotka oli ihan ok.. tai no osa oli ja osa ei, selkeit laatueroi niis kyl oli..

Mut ei nää samoi oo, onhan tost kuitenki jo 5v aikaa..

Näyttää koostumukselta aika "pehmeiltä" tai mitä mul noit on tos 5 ja yheskään ei näy se kirsikan kuva "täydellisesti" ku vähän rapissu/kolhiintunu..
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Punaset kasipallot on todettu toimivaks porukalla. Väri vähän semmonen ruosteenruskea. Oli kyllä mahtavaa köliä auringossa nousuissa. :P Arvailtiin et sisältävät piriä+madmaa.
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

ViCe wrote:Punaset kasipallot on todettu toimivaks porukalla. Väri vähän semmonen ruosteenruskea. Oli kyllä mahtavaa köliä auringossa nousuissa. :P Arvailtiin et sisältävät piriä+madmaa.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 4#comments
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
Beacon
Tuppisuu

Post by Beacon »

Onko joku muu törmännyt Saksammaan vaaleanpunaisiin swastikoihin? Yritin tuolta pillreportsista tonkia, mutten löytäny. Hyvin tuntui kyllä ainakin tapahtuvan.
Life's a piece of shit, when you look at it.
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show, keep 'em laughing as you go.
Just remember that the last laugh is on you.
Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu »

Beacon wrote:Onko joku muu törmännyt Saksammaan vaaleanpunaisiin swastikoihin? Yritin tuolta pillreportsista tonkia, mutten löytäny. Hyvin tuntui kyllä ainakin tapahtuvan.
Itse nykäsin puolitoista kyseisiä pilsuja naamaan. Potkii älyttömän lujaa, sisällöstä en tiedä mutta todella hyviä nämä on :love:

EDIT: nää on jumalallisia. Puoltoista oli ehkä vähän liikaakin kun voi vain olla paikoillaan ja kuunnella hyvää oloa.

EDIT2: Nousut oli näillä paljon voimakkaammat kuin 200mg mämmiä, mutta vaikutus laski yllättäen 3h jälkeen. Hampaita on narskutellut koko illan melkein alusta lähtien. Kolmen tunnin jälkeen euforia katosi ja jäljelle jäi itsevarma olo ja aloin höpisemään niin että tuli ihan puheripulia. Piriä en ole kokeillut, mutta minusta tuntuu että sitä oli siinä mukana. Ekat 2h tuli vain maattua sängyssä ja sitten efektit alkoivat haihtua. Madma jytäsi pari tuntia pitempään.
Beacon
Tuppisuu

Post by Beacon »

Kemikaalihullu wrote:Itse nykäsin puolitoista kyseisiä pilsuja naamaan. Potkii älyttömän lujaa, sisällöstä en tiedä mutta todella hyviä nämä on :love:

EDIT: nää on jumalallisia. Puoltoista oli ehkä vähän liikaakin kun voi vain olla paikoillaan ja kuunnella hyvää oloa.

EDIT2: Nousut oli näillä paljon voimakkaammat kuin 200mg mämmiä, mutta vaikutus laski yllättäen 3h jälkeen. Hampaita on narskutellut koko illan melkein alusta lähtien. Kolmen tunnin jälkeen euforia katosi ja jäljelle jäi itsevarma olo ja aloin höpisemään niin että tuli ihan puheripulia. Piriä en ole kokeillut, mutta minusta tuntuu että sitä oli siinä mukana. Ekat 2h tuli vain maattua sängyssä ja sitten efektit alkoivat haihtua. Madma jytäsi pari tuntia pitempään.
Joo, aika pirimäisiä tuntui olevan. Yhen lähöllä tuntui kyllä nousut ihan hirveiltä pirikeulilta, mutta tasaantui siitä sitten. Leuat meinas kyllä mennä sijoiltaan. Ihan mielenkiintoinen kokemus kaikenkaikkiaan. Hyviä jyviä.
Beacon
Tuppisuu

Post by Beacon »

ViCe wrote:Punaset kasipallot on todettu toimivaks porukalla. Väri vähän semmonen ruosteenruskea. Oli kyllä mahtavaa köliä auringossa nousuissa. :P Arvailtiin et sisältävät piriä+madmaa.
Joo, jotain vauhtia tai metaa näissä kyllä. Ei meinannu nukkumisesta tulla yhtään mitään, vaikka itse huuhaatoimitus oli jo "ohi". Mutta ihan hyviä pillereitä kyllä muutoin.
porter

Post by porter »

Treen seudulla uusi erä harmaita timantteja havaittu, onko porukka testaillu?
testeri420
OD

Post by testeri420 »

porter wrote:Treen seudulla uusi erä harmaita timantteja havaittu, onko porukka testaillu?
Tuoho voin sanoo että luultavasti aika kuraa. (tässäki voi ottaa huomioon jollai toimii jollai ei, mitä enempi oot syöny sitä luultavimmi ei nii hyvi toimi eli varaa ainaki kaks taikka kolome iltaan niitä...) iha vaa näi heitto tähä välii.
Kait ne toimii mut ei lähellekkää nii hyvin ku ekat mitä sillo tästä o yli vuos ku niistä kuulin.

Mitä itte oon nuita napsinu nii eka tulee hyvät, sit vähä huonommat ja ku ollaa jo neljännessä painatuksessa nii laatuki on sen mukasta mut hinta sama.

Edit, Ku sen pitää olla yks mikä toimii.
Elikkä jos ihmiset puhuu että jollai o lähteny tajuki ja puolikas toimii ni hyvä.
Music is a saint.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Klaakson suunnalla valkoisia timantteja, mutta väri ei kuitenkaan ole puhdas valkoinen joten oisko kyse samasta nipsusta?

Nyt 2 noita napsinu viikon sisään kahella eri kerralla(ekat kerrat) ja kyllä ovat toimineet ihan mukavasti. :cheers: Kokeneemmatkin myöntäneet, että ihan laatusia oli..
Life = The Trip
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Tänään lähtee nuo tampereen harmaat timut testiin.. Kuulin että päteviä ovat, saa nähdä.
Kuitenki ensimmäinen kerta kun naksuja tai mdma:ta otan joten en oikein tiedä mitä odottaa. :P :mrgreen:
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

anaganja wrote:Tänään lähtee nuo tampereen harmaat timut testiin.. Kuulin että päteviä ovat, saa nähdä.
Kuitenki ensimmäinen kerta kun naksuja tai mdma:ta otan joten en oikein tiedä mitä odottaa. :P :mrgreen:
Ei näissä kyllä madmaa ole, amfelta tuntus. Mukavaa oli silti vaikka lievästi petyin ensimmäiseen "eksaasi"-iltaani..
Vitun pirinakkulat.
Diamond
Psykonautti

Post by Diamond »

Vaaleanpunaiset timantit juuri tällä hetkellä testissä... Huhhuh näitä oloja :love: Niin rento olo ja huokauksia vaan pukkaa.

Onkos muut testailleet? :P
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

smokywestern wrote:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 4#comments
Näitä ruskeapunaisia kasipalloja on 014 alueellakin.. Ei tullut poisteltuu mut vissiin ihan kelpo nappeja? Varmaan samoja ovat? Missä alueella nämä kokemukset siis ovat?

Timantteja pyörii myös vieläkin täällä ainakin.. helvetti siitä on tasan 2 vuotta ja kuukaus ku ekat timantit vedin ja sit siinä sen jälkeen vedin niitä 3 eri satsia.. ja vieläkin niitä tulee vastaan.. ihme essoja kun eivät tunnu häviävän millään.. 2 vuoden ajan niitä on ollut liikkeellä. Ties miten montaa eri satsia niitäkin on ollut liikkeellä..

Mut noista ruosteenpunaisista kasipalloista kiinnostais tietää?
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Diamond wrote:Vaaleanpunaiset timantit juuri tällä hetkellä testissä... Huhhuh näitä oloja :love: Niin rento olo ja huokauksia vaan pukkaa.

Onkos muut testailleet? :P
Jos kyse on timantin muotoisista nakkuloista niin.. olen syönyt niitä ehkä noin 20 - 30 kappaletta parin viime vuoden aikana. Ekat oli aivan övereitä ja sisälti ihan MDMA varmasti vaan. Sit oli muita, osassa oli piriä, osassa jotain tsykee selkeesti.. näitä on ihan sairaasti erilaisia. Yleisesti ottaen (vaalean)punaiset timantit on olleet hyviä nakkuloita.. mut melko vaikeeta sanoa kun niitä tuntuu liikkuvan kokoajan uusia painoksia. Pelkästään 2010 vuoden aikana tiedän 014 alueella pyörineen ainakin 5 eri satsia noita timantteja. Eivätkä tunnu häviävän mihinkään.. tänään viimeksi törmäsin noihin. Avauduin jo aiemmin näistä, ylemmäksi.
Diamond
Psykonautti

Post by Diamond »

Juu siis itsekkin viime vuonna söin muutamia ja viimeinen siltä vuodelta oli jotain ihan muuta mitä piti... Mutta näiden eilisten jälkeen tuli ihana olo + uni ihan hyvin ja ruokaakin pystyy syömään :)