Submit yer art!

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
tRip
Moderator

Re: Submit yer art!

Post by tRip »

deckard wrote:btw, toi sun jälkimmäinen valokuva herätti siistejä fiiliksiä
Just jees:) tai se on aina positiivista jos taide herättää ihmisessä.. jotain.

tuli vaan mieleen
Ritarikuntaa..
(hitto mä oon muuten alkanu lainaan ihmisii, ikäänkun mul ei ois omii sanoi siihen mitä haluun sanoo.. tai sit joku vaan sanoo sen nerokkaammin.. tai emminätiedä.)

"Jos kaikki oppis värittämään
Välittämään
Sitä ennen vaan
Monen tarvis värei oppii
Monen oppiminen lisäks välittää
Värei stoppii
Negatiivisille niist
Positiivisille tilaa
Valitettavasti vaan
Maailma saa sen mitä tilaa"

¤¤¤
deckard wrote:Vähän aikaa sitte sain mahiksen kokeilla ekaa kertaa elämässäni öljymaalausta.. nyt oon vähä niinku koukussa ja veikkaan et tästä kesästä tulee melko deeli- ja taidetäytteinen...
haha, meitsi kelas samaa.. maalit esiin.. landelle.. alan taas tehdä elämästäni taidetta.. esteettistä, ja ehkä jotain luovaakin tuottaa.. aina jotai säätöö pääl.. siis piirrosten suhteen.. haluun alkaa tehdä jotain isompaa.. öwerimpää..
Täst kesäst tulee öwärein aikoihin kaikintavoin ominjaloin samoillen lapin tundralla ja erämaassa kelailemassa lentäviä ajatuksia 8)

On muuten todella.. hmm.. upee.. taisiis oikeestaan ihan tajuttoman upee toi sun maalaus.!. %-)

Tulee mieleen.. pakahtuva harmonia.

Löysin just piirroskasojeni alta pitkään lojuneen piirroksen, jonka oon itseasiassa luvannut wrra:lle.
On tää kait ollu aikasemminkin täs topicissa tyrkyllä.

Tosin, pitänee kysyä haluaako hän masentuneen ameebani.. se nimi kun on mitä on.

Sääli et näin pienenä toi kuva, mut.. ehkä se on niin.
masentunutameeba_wault.JPG
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Koitin soittaa jotai rokkii tjsp :D
http://soundcloud.com/surina/riffi2-15-6-2012
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Jussi wrote:Koitin soittaa jotai rokkii tjsp :D
Pitää sanoo kyllä että handlaat kitaran soiton! :cheers:
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Soppaluu wrote:
Jussi wrote:Koitin soittaa jotai rokkii tjsp :D
Pitää sanoo kyllä että handlaat kitaran soiton! :cheers:
Oon soittanu vuoden :D Mun tarjoustalon paskakitaral.
Täs nauhotin äske taas jotai puhelimel http://soundcloud.com/surina/riffei3-16 ... htc-desire

Oikeesti vihaan tollast musaa, mut soitan harjotuksen vuoks, ku en keksi muutakaa.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Trip. Taisin viimeksikin sanoa, mutta toi sun ameebas on kyllä vaikuttava. Jos ei wRRa sitä halua, niin mä löydän kyllä tilaa seinältä. ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Postasin tän tuonne kuvan ownaukseenki mut haluaisin saada jonkunlaista palautetta ja kunniaakin tästä upeasta taideteoksesta jonka väsäsin tossa ownatakseni tuon kuvan ownaus ketjun..
Vähän failas kyllä tuo keskiruumis mut idea välittyy kuitenkin hyvin..
Kertokaa mielipiteenne ja antakaa kritiikkiä ihmeessä.

Edit: jos joltakin meni siis kuvan idea ohi niin sehän oli tietysti se että eläimet on alienei joil on karvat.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Muokkasin omakuvastani uuden profiilikuvan soundcloudiin...
Stimudelic1.jpg
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Piirtelin tällast reissussa, iso kiitos Feyalle värittämisestä. Ei ois yhtä hieno ilman. (:
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

King Ink wrote:Piirtelin tällast reissussa, iso kiitos Feyalle värittämisestä. Ei ois yhtä hieno ilman. (:
onpas upea :love:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kansku wrote:onpas upea :love:
Olitpas nopea. Kiitos paljon!
kissaeläin
Psykonautti

Post by kissaeläin »

King Ink, todella hieno kuva ja Feya on hienosti värittänyt. Tykkään! :love:
Take care of your body. It’s the only place you have to live.
sikarisakari
Karvakuono

Post by sikarisakari »

Deckard on kyllä aika virtuoosi! Itse aloitellut vähän akryyliväreillä maalaamaan, ehkä nuita sitten jatkossa. Nyt kuitenkin hiirellä ja paint.netillä väsätty darrakummitus:
krapula.jpg
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Täs mahtava doom metal biisi :mrgreen: Eka minkä oon nauhottanu kunnolla.. HIkoilin joku 14 tuntia pevekeis siel mun soittokämpäs
http://soundcloud.com/surina/01-07-2012

EDIT: Onpa huono laatu soundcloudissa
Feya
OD

Post by Feya »

Löysin koneeltani tälläisen
King Ink wrote:Piirtelin tällast reissussa, iso kiitos Feyalle värittämisestä. Ei ois yhtä hieno ilman. (:
Hienolta kyllä näyttää, harmi vaan että sen väritys jäi hiukan kesken.

Halusin myös laittaa tämän toisen piirtämäsi (ja mun värittämän) kuvan näytille, ei varmaan haittaa. :) Mulla ei ole skanneria, mutta sain tuolla kameralla silti ihan hyvän kuvan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Inkkinen ja Feya.. Upeeta <¤> todella.!.

Väsäilly koneella pygiessäni Apophysis-fragtaali-öhölemalla..
zöög.jpg
Apophysis-jou.jpg
Keep it unreal.

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

IMG_4212B.jpg
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hiton magee piirros smokeweed.

Hienoin mitä tässä kattellut sun piirroksista.

hmm.

Ois kyllä jännä jos joku osais piirtää täällä jonkun piirroksen joka esittäis jotain, muutakin kuin siis abstraktii psykedeeli mönjää... Tyyliin maisema piirrosta tai alaston kuvaa itestään... ne ois jännii...
Aesma
OD

Post by Aesma »

Vittu törkeen makee toi smokeweedin viimenen, nään siinä jokapaikassa silmiä ja kasvoja ja kasvojen palasia.. Keskellä ihan selkeästi näkyy suu, nenukki ja simmut..
Tuliko tarkotuksella vai vahingossa alitajuisesti nuo tuonne? Miten ylipäätänsä piirrät noita juttujas?
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Aesma wrote:Vittu törkeen makee toi smokeweedin viimenen, nään siinä jokapaikassa silmiä ja kasvoja ja kasvojen palasia.. Keskellä ihan selkeästi näkyy suu, nenukki ja simmut..
Tuliko tarkotuksella vai vahingossa alitajuisesti nuo tuonne? Miten ylipäätänsä piirrät noita juttujas?
Kiitos. :)

Kuviot muodostuvat aina tavallaan itsestään, en oikeastaan edes mieti niitä.

Teen piirrokset lähes poikkeuksetta alusta loppuun yhdellä kertaa, en siis keskeytä edes minuutiksi välissä. Tämän seurauksena piirtämiseen uppoutuu täysin, unohtaen ulkopuolisen maailman, ja piirtäminen tapahtuu jonkinlaisessa maanisen inspiroituneessa ekstaasitilassa, jossa tuntuu että olemassaoloni ainut tarkoitus on saada piirros valmiiksi.

Kun piirros on valmis, tuntuu kuin heräisi unesta. Kun katson valmista piirrosta, kuviot näyttävät yhtä tutuilta, kuin olisin nähnyt ne joka sekunti koko elämäni, sekä ennen syntymääni.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: Ois kyllä jännä jos joku osais piirtää täällä jonkun piirroksen joka esittäis jotain, muutakin kuin siis abstraktii psykedeeli mönjää... Tyyliin maisema piirrosta tai alaston kuvaa itestään... ne ois jännii...
Mä oon alkanut miettiin alkaa maalaa psykedeelisii alastonmallei.
Psykedeelistä siinämielessä, että harva varmastikaan osaisi hahmottaa siinä mitään konkreettisia muotoja ;)

Mä nään alastonmalleis vaan valoja ja varjoi.. tai niinkun oikeestaan maisemankin.
En oo ikin oikeen jaksanu innostuu realistisesti näkemään niitä varjoi (sateenkaaria kylläkin), saatika edes jaksanut opetella moista, johtuen koulussa vallinnesta pakosta.

nojoo, olipas homeista. Pitäis ja pitäis.. maisemii on ihan överivaikeet maalata.
Oppinut arvostaan siinämielessä näitä klassisia arvostettuja maalareita, todella.

Smokeweed wrote: Kuviot muodostuvat aina tavallaan itsestään, en oikeastaan edes mieti niitä.

Teen piirrokset lähes poikkeuksetta alusta loppuun yhdellä kertaa, en siis keskeytä edes minuutiksi välissä. Tämän seurauksena piirtämiseen uppoutuu täysin, unohtaen ulkopuolisen maailman, ja piirtäminen tapahtuu jonkinlaisessa maanisen inspiroituneessa ekstaasitilassa, jossa tuntuu että olemassaoloni ainut tarkoitus on saada piirros valmiiksi.

Kun piirros on valmis, tuntuu kuin heräisi unesta. Kun katson valmista piirrosta, kuviot näyttävät yhtä tutuilta, kuin olisin nähnyt ne joka sekunti koko elämäni, sekä ennen syntymääni.
Mä kans alotin psykedeelisen taiteen tollatapaa.. Siitä tuli henkireikä elämässä. Löytää se oma rauha, oma sieluntila.
Meditatiivinen transsi. Läpi yön saatoin piirrellä överiyksityiskohtaista ihmettä, ja aamulla havahtua kouluun semipirteänä, seesteisenä.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote: nojoo, olipas homeista. Pitäis ja pitäis.. maisemii on ihan överivaikeet maalata.
Oppinut arvostaan siinämielessä näitä klassisia arvostettuja maalareita, todella.
Oon miettinyt, että ois kiva aloittaa harrastus itelle vielä just ehkä piirtämisestä. Ihmiset tai maisemat ois hienoja. Illalla tulee opiskeltua jo kirjoista erijuttuja. Mut sellaista kevyttä pikku puuhastelua viikonlopuille ois kiva.

Toinen mitä oon kelannut niin ois POKERI, shakin tai gon pelaaminen...

Ehkä pitäis alkaa tuleen BILEKUOSI mestariksi... siis se peli... 8)
kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie »

Heipähei kaikille ! Siisti thread, paljon kivaa silmänruokaa :D Pistetään nyt omakin panos tänne, tässä olis tollanen kesän alussa thaikkupäissään syntynyt tuotos ;) Välineinä random tusseja, koko a4.
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mä näen jotain mitä arvostan vaikka en ehkä toisaalta sitä ymmärrä siitä kaikkea, mutta tuntuu, että voisin arvostaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

kinglouie.. Diggaan älyttömästi tosta sun värienkäytöstä.!.

Sun tyylissä näkyy myös omaperäisyyttä, ja taidokkuutta, vaikken ideaa ehkä hiffaisikaan.

Magee piirros.
Keep it unreal.

kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie »

tRip wrote:kinglouie.. Diggaan älyttömästi tosta sun värienkäytöstä.!.

Sun tyylissä näkyy myös omaperäisyyttä, ja taidokkuutta, vaikken ideaa ehkä hiffaisikaan.

Magee piirros.
Ei tossa kuvassa oikeen mitään sellasta keskeistä ajatusta oo, kunhan vaan yhdisteli ajatuksiaan ja niistä syntyneitä mielukuviaan paperille. Ite tykkään kans noista väreistä, mitä tossa oon käyttäny, olivat sellasii tosi vetisiä tusseja jotka blendas hyvin keskenään.. Mitä tulee taitoon, niin sen verran voin kertoo että kuvaamataitopainotteinen ylä- ja puolet ala-asteesta on käyty, ja ihan skidistä lähtien rakastanu piirtämistä, maalamista, keramiikan-, grafiikan yms tekemistä, et kai se kova innostus ja halu kehittyä noissa mun kuvissa näkyy, ja jotain lahjojakin tullu perintönä, faija on taidemaalari niinku siskonsakin..

kinglouie kiittää ja kumartaa, lisää tulee kunhan saan jostain toimivan kameran käsiini. :mrgreen:
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".
tRip
Moderator

Post by tRip »

Joo, todellakin, kiinnostaisi nähdä enemmältikin töitäsi.

Itsehän olen täysin itseoppinut..
Se näkyy lähinnä ehkä siinä (jos pidemmällä aikajanalla töitäni katsoo) miten älyttömien oivallusten takana on moni piirros/työ jonka olen tehnyt.
Ja miten joutunut hapuilemaan sitä ominta tyyliäni niin kauan. (en osaa konkretiaa, ainoastaan abstraktiaa)
Palautteesta saanut paljon suuntaa kehitykselle.
Last edited by tRip on Sat 04 Aug 2012, 19:51, edited 1 time in total.
Reason: edit.zip
Keep it unreal.

kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie »

Jep, itelle tuolta kuviskouluista oikeestaan jääny käteen pelkästään se teoria, eli suomenkielellä se kuinka käyttää välineitä ja värejä, ne työt mitä tuola koulussa tuli tehtyy oli sellasii.. Miten sanois, vähän rajotettuja :D Onki sitte omalla ajalla tullu haettuu tota tyyliä, ja noh, tollasta se nyt tällä hetkellä on (poislukien graffitihommat...) Ei vissiin oo se photorealismi kauheen läsnä noissa mun töissä :shock:

pidemmittä löpinöittä..

..the saga continues.. :twisted: aamuyön tunnit pari päivää sitten. 8)
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Soitin ja lauloin tälläsen improvisaation eilen illal mun Casio syntikal ja oujeee ouje D::D onks hyvä? Mun mielest on vielki, vaikka en oo enää pilves :mrgreen:
http://soundcloud.com/surina/ouje

LAAKERIT PAUKKUVAT, KUULKAA

Ja tänään tein instrumentaalisen biisin improvisoiden taas http://soundcloud.com/surina/ahhah-haa
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Tuli pitkästä aikaa maalailtua ihan siveltimellä kankaalle, pimeässä hohtavilla maaleilla...
IMG_4224.jpg
IMG_4225.jpg
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

tRip hyvä idea noi alastonmallit :D