Just jees:) tai se on aina positiivista jos taide herättää ihmisessä.. jotain.deckard wrote:btw, toi sun jälkimmäinen valokuva herätti siistejä fiiliksiä
tuli vaan mieleen
(hitto mä oon muuten alkanu lainaan ihmisii, ikäänkun mul ei ois omii sanoi siihen mitä haluun sanoo.. tai sit joku vaan sanoo sen nerokkaammin.. tai emminätiedä.)Ritarikuntaa..
"Jos kaikki oppis värittämään
Välittämään
Sitä ennen vaan
Monen tarvis värei oppii
Monen oppiminen lisäks välittää
Värei stoppii
Negatiivisille niist
Positiivisille tilaa
Valitettavasti vaan
Maailma saa sen mitä tilaa"
¤¤¤
haha, meitsi kelas samaa.. maalit esiin.. landelle.. alan taas tehdä elämästäni taidetta.. esteettistä, ja ehkä jotain luovaakin tuottaa.. aina jotai säätöö pääl.. siis piirrosten suhteen.. haluun alkaa tehdä jotain isompaa.. öwerimpää..deckard wrote:Vähän aikaa sitte sain mahiksen kokeilla ekaa kertaa elämässäni öljymaalausta.. nyt oon vähä niinku koukussa ja veikkaan et tästä kesästä tulee melko deeli- ja taidetäytteinen...
Täst kesäst tulee öwärein aikoihin kaikintavoin ominjaloin samoillen lapin tundralla ja erämaassa kelailemassa lentäviä ajatuksia
On muuten todella.. hmm.. upee.. taisiis oikeestaan ihan tajuttoman upee toi sun maalaus.!. %-)
Tulee mieleen.. pakahtuva harmonia.
Löysin just piirroskasojeni alta pitkään lojuneen piirroksen, jonka oon itseasiassa luvannut wrra:lle.
On tää kait ollu aikasemminkin täs topicissa tyrkyllä.
Tosin, pitänee kysyä haluaako hän masentuneen ameebani.. se nimi kun on mitä on.
Sääli et näin pienenä toi kuva, mut.. ehkä se on niin.