Pakko nyt kommentoida ketjua...
Koska tätä on niin paljon verrattu vauhtiin ja madameen, kuten wikissä!
En ole itse koskaan, ainakaan tietoisesti kokeillut tätä ainetta..
Suurin syy taitaa olla se että olen ollut "ilman" stimuja jo monta vuotta (Löysin elämääni sisältöä n. 5v. sitten) Meinaan sanalla "ilman", sitä että olen saattanut ottaa vedot kerran pari vuodessa, pari kolme neljä viis kuus eemeliä vuodessa. Joskus on ollut ehkä kokonainen vuosi ilman stimuja. Eli periaatteessa en käytä enään.
Eräänä kauniina kesä aamuna, oisko ollut joskus 2001 kun Rakastuin eemeleihin...
(tätä ennen savuja aika rennosti ja välillä tuli nautittua kerran/kaks kuukaudessa opiaatteja, *jos tuli vastaan*)
Noh, niitä syötiin alkuun aika harvoin, enemmän mielessä oli raha. 02 - 03 alkoi maistua muutkin stimut.. amfe ja efe, niiden kanssa tykkäsin kombotella, varsinkin amfen kanssa oli kiva kombottaa ryynejä valvomisen päälle. Sitä alkoi pikkuhiljaa maistumaan enemmän ja enemmän, ja toki meni joka vlopuksi. Noh vielä pysyi rahoissa, ei ollut ongelmaa (tosiasiassa: oli selvästi havaittavissa "pientä" neulan kiroa")
Mutta vloppukäytössä se pysyi, mitä nyt joskus lipsahti vloppu pitkäksi ja MA aamusta korjauspakkausta hakemaan keskustaan, apteekkiin.
Sitten tapasin hyvän kaverini
metan,

en muista vuotta, en edes sitä oliko kesä tai talvi... Mutta se muutti elämäni... sitä oli yksinkertaisesti liikaa ulottuvilla. Päivät vaihtui viikoiksi, viikot kuukausiksi jne. Onneksi tämä meno loppui tuomioon... joka johti siihen että pääsin kuiville!
Ilman tuomiota olisin luultavasti napsahtanut tai joutunut 6ft under..
2006 alkuvuotta: kunto fyysisesti loistava, itsevarmuus 10+ ja muutenkin kaikki ok..
Vloppu biletystä, pepsiä lähinnä + eemeleitä... Vauhtiin ei ollut tarkoitus koskea...
Paitsi se yksi kerta vain se pommi, jatkamaan oloja.. kunhan ei tööttejä.. Ja taas mentiin.. Siinä sitä oli sitten alle puolessavuodessa kuihtunut ihan sairaalloiseksi.. Ei kuitenkaan päästy aikaisempiin mittoihin, kun tuli reissu mäenpäälle, TAAS!
2009 istuin viimeisintä istuntoani, ja silloin loppuvuonna vapauduttuani päätin.. "mä en tohon vauhtiin enää koske" ja se on pitänyt, silä mentaliteetillä että "ei boosteja"
Käytän nykyisin vain opiaatteja, niitä ihan viikottain.. toki savujakin. Miedot, keskivahvat ja "vahva" opiaatit auttaa paljon, kun olen aloittanut uudelleenkoluluttautumisen.. Mutta niistäkin on tarkoitus päästä eroon kokonaan.
Silloin tällöin otan pari eemeliä. Tänään tuli vastaan eemeleitä joita ajattelin kokeilla, ihan sen takia kun ajattelin että ei se raha koskaan ole pahasta, ainakaan opiskelijalle... MUTTA! Suureksi yllätyksekseni nää olivatkin niin piripommeja, että huh huh... ei mitään lisäaineita, ainakaan mitään mitä olisin huomannut, jos oli niin hyvin pientä määrää, kuten tän tyyppisissä monesti on... Mutta tää helvetin laskeminen, pikkuhiljaa, lihasten kipeytyminen... tätä en kaivannut yhtään..
Voin hyvin kuvitella, jos MDPV:stä tulee kamalat laskut, mitä niin monet kirjoittaa, niin en haluaisi edes kokea... jos olen kokenut niin sitten olen päässyt pienellä. Mutta se tieto, että tuossa olisi lisää, saa olot pois, miks ei jopa nousutkin.... Jos ei nousuja, niin on tossa aina kombotettavaa.. Tää on perseestä!
Niin ihmettelen kovasti, miksi vetää sellasta kamaa jota täytyy "oppia vetämään" että jää vainot tai vastaavat pois.. mulle riitti tää ilta. Kiitos! ja Ei Kiitos!
Teksti nyt meni taas aivan offtopic, mutta pointti mulla on se, että miksi? MIKSI? Jos ei edes hyvää oloa, niin vittuaks siinä sit vetoja veteleen, jotta pääsee odottelemaan hirveitä vainoja ja mitä täältä nyt oon saanu lukea... hmh