MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

Re: MDPV

Post by SadPanda »

farout wrote:Pevekki on kyllä yks vahvimpia stimuja mitä löytyy, miettii et riittää joku 5-10mg, ku puhtaas amfeski on jo vähintään kymmenen kertaset annokset. Katkolle tai kadulle tän kanssa pääsee.
Juuu minä olen tähtäämässä kadulle ja siitä katkolle. Taino. Nyt tarttis tähän hätään ihan jotku 50mg överioksennusvedot,

otin tos 6h sitten etyylifenidaattia oiskohan ollut 60mg abouttiarallaa niin silmissä väreilee ja on ihan hauska olo naurattaa mutt haluttaa silti pevekkiä.

Vaihtaisin sohvani pevekkiin tällä hetkellä,
möisin vaikka äitini huoraksi kilosta pevekkiä tällä hetkellä, (läpällä) taino, en tiijä jos se olis mahollista niin varmaan möisin.

Mutta niin. Tuota tämä addiktoi niin vitusti jaku tietää että vaikka tässä ei ole mitn skitsoilu nytte niin tietää mitkä vitun maniat tässä on edessä... :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Hyvin mennää samoil silmil, olo on erittäi smoothi, letkee -> n tiedä onko mahollista et olisin vihdoinki OPPINUT käyttämään tätä. Oikeasti. Siis ei ole mitään mörköjä, outoja vainoja tai mitään normaalista poikkeavia ajatuksia tullu.

Ja oon kuitenki ottanu melko isoja vetoja tänki vrk. aikana.

Ihanku olisi löytänyt jonku uuden aineen siis täysin uuden,

Olen juonut, syönyt sokerista, suolaista ja sopivasti vähän alkoholia niin olo on niin täydellinen ettei parempi voisi olla.
Oiskohan vikat pevevedot tullu otettua joskus 6h sitte eikä nyt ole sellainen olo että on pakko saada lisää..

Tässä aineessa on aika paljon näköjään kiini asenteesta ja miten ottaa vastaan asiat mitä tapahtuu,
Jos alkaa looppaamaan sellaista looppia että vittu masennun ahistun jos en saa tänään enää vetoja niin varmasti niin käy..
Tietty mä toivon et sais viel tälle illalle vedot mutta pärjään ilmanki :)

Kyllä tää on hyvä aine ei tästä pääse mihinkään..Toivottavasti vaan sisuskalut kestää kun pää näköjään vaan lujentuu :)
Oikiasti uskomatonta 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SadPanda wrote:Hyvin mennää samoil silmil, olo on erittäi smoothi, letkee -> n tiedä onko mahollista et olisin vihdoinki OPPINUT käyttämään tätä. Oikeasti. Siis ei ole mitään mörköjä, outoja vainoja tai mitään normaalista poikkeavia ajatuksia tullu.

Niin...
Mä uskaltaisin väittää, että huonosti sulle taas jossain kohtaa käy. Mä oon sen ihan tästä vaultin tekstejä sivusta lukeneena oppinut, että siihen on suuri mahollisuus. Toivottovasti sul on ne bentsot ja opparit käsilläsi, ettei käy. Mä toivoisin, että sun elämässä ois muitakin siistejä juttuja kuin stimujen kiskominen. Oon kuullut, että oot taitava räppäri, no, jos haluut joskus olla räppäri muuallakin kuin sun kaveriporukassa ja omassa huoneessas, sun tarttee vähän aikaa skarpata, että pääsisit eteenpäin tai jossain muussa elämässä eteenpäin. Mut muuten... Sä vain valut hukkaan... Tai moni sun taidoistas. Nyt ainakin ite muistaisin sut vain yhtenä sekopäänä muiden säälittävien nistien seassa, mut kyl mä tiiän, että sussa muutakin olis...

Toivottovasti joku muukin sanoo tän sulle päin naamaa, kysy totuudella vaik äidiltäs...
SadPanda wrote: Kyllä tää on hyvä aine ei tästä pääse mihinkään..Toivottavasti vaan sisuskalut kestää kun pää näköjään vaan lujentuu :)
Oikiasti uskomatonta 8)
Sun pääs ei lujene. Sun sisuskaluille ei varmasti tee yhtään hyvää...
Hyvä aine se on niinkuin moni muu, mut sul se on mennyt aina överiksi. Sunlaisten ihmisten takia, joudutaan pitää huumeet laittomina, että ees joku voi ottaa sulta ne pois pakolla, kun et ite hallitte niiden käyttöö.

En mäkään mikään maestro ole, mut silti yritän pitää itteni nykyään erossa ongelmista. Vedän ite pevee välillä, mut sen kokoajan vetämisen lopetin sen takia, ettei oikein aina mennyt niin hyvin ne viikot kuin ois mennyt ehkä ilman.

Mä meinasin kirjoittaa tän sulle ensin privana, mut sit ajattelin, että ehkä parempi jos joku muukin uskaltais sanoo sulle jotain muutakin kuin naureskella sun sekoiluilles, jota siis tehdään lähes joka kerta, kun vaulttilaisia on paikalla istumassa iltaa. Itsekkin monesti naureskelen ns läpällä, joka on hiton surullista. Tiesiks kuinka paljon muuten susta puhutaan paskaa, kuinka sua pidetään epäluotettavana ja säälittävänä monesti. Luulisin, että moni ihminen joka ei naura sulle tällä hetkellä haluis sanoo näitä samoja sanoja sulle... Oikeasti, tee jotain edes niiden ihmisten takia, joidenka kanssa sä elät, mut eniten tee sen takia, että panda ei ois niin sad...
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Vaikka ne onelinerit onkin sääntöjen mukaan kielletty niin en voi sanoa tohon Dexman postaukseen viitaten muuta kuin että komp. Johan se mauserikin taisi tuosta mainita.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

sxoxyvg wrote:Vaikka ne onelinerit onkin sääntöjen mukaan kielletty niin en voi sanoa tohon Dexman postaukseen viitaten muuta kuin että komp. Johan se mauserikin taisi tuosta mainita.
Samat sanat, DEXMA , hyvin kerrottu Totuutta Pandalle.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Mun silmiin vaikutti siltä, että SadPandalla on kuitenkin asennemuutos meneillään. Eikä se vika varmaan ole (ainakaan pelkästään) doupissa, vaan ehkäpä käyttäjän asenteessa. Asenne voi tietty olla hakusessa, jos kuosaa liikaa, ei syö kunnolla, kuntoile ja nauti elämästä.

Ainakin arvostan pitkäaikaiskäyttäjän rehellistä tilitystä.

Tsemppiä nyt kuitenkin, meni suuntaan tai toiseen. :up:
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
FlyingH

Post by FlyingH »

Jotkut vaan ei vaan osaa yksinkertaisesti käyttää huumeita kohtuullisesti, addiktin aivot keksii just jotain juttuja että nyt mä oon oppinu vetään tätä vihdoinkin, jolloin saa tekosyyn olla lopettamatta ja jatkaa kiskomista
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

FlyingH wrote:Jotkut vaan ei vaan osaa yksinkertaisesti käyttää huumeita kohtuullisesti, addiktin aivot keksii just jotain juttuja että nyt mä oon oppinu vetään tätä vihdoinkin, jolloin saa tekosyyn olla lopettamatta ja jatkaa kiskomista
Jep, kaiken näkemäni ja oman kokemani perusteella :up:
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mutta kukaan tältä foorumilta ei edes tunne mua irl. voinhan vaan trollailla ja jauhaa paskaa ettehän siis voi arvostella tollalailla millainen ihminen on tai jauhaa paskaa. LOL siis jauhaa paskaa miten se on mahollista et jauhaa paskaa kun ei tunne ja postauksien perusteela jos jauhetaan niin en oo sit varmaan oikealla foorumilla :)

Pevekkiä en oo ottanu ny viikkoon. ei oikee maistu, tulee korvista ulos. Manioissa pyöriny.

kuitenki: peace and lööööv.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Yli 1,5v käytön jälkeen oli nyt reilu 2kk tauko ilman peeweliä ja nyt espanjaan muuton jälkeen eka tilaus 5g tuli tänään..Yhä vain niin herkkua kyllä tämä on ei voi muuta sanoa :P vitun mukava päästä kunnolla liikkeelle vihdoin ton tauon jälkeen ^^<3
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
hheiz
Karvakuono

Post by hheiz »

pevekistä en ite välitä! Kolisee itellä vähän liianki hyvin, tosin tästäkään en euforiaa saa. Joskus tuli netistä tätä ykönen tilattua.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Positiivinen fiilis jäi pitkästä aikaa tästä, nyt oli aika erillaista mitä koskaan! Ei alkanu yökkäyttää, mutta euforia aalto meni kehon läpi, sit kylkai tätä tuli otettua monet 0,1 kerralla, iha pätevää :D ahihi <3

Tosiaan oli semmone 2-3min viive ku otti iv töötit ni sitte PAM olaho täähä nouseeki mut aika pitkää ja hitaammin, laskut aika samanlaiset mut nyt venttien voimalla meny. Oispa rahaa tilata lisää, tilaisin kyl :DD
haha

PANDA GOES MDPV
575147_4403061828660_1008520631_n.jpg
Velho
LD50

Post by Velho »

Vihaan koko ainetta!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Velho wrote:Vihaan koko ainetta!
MINÄ RAKASTAN SIINÄ MISSÄ VHAAN
Hi..!
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Joskus reilu vuosi sitten tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua tätä ainetta. Stimuista tätä ennen oli tullut testattua vain kerran amfetamiinia. Gramman pussi ostettiin kahden kaverin kanssa. Oli jatkettua, mutta silti hyvin toimivaa. Ilta meni oikein mukavasti sohvalla musiikkia kuunnellen ja paskaa puhuen. Hiljaista hetkeä ei ollut. Kiinteää ruokaa pystyi syömään, vaikkei se nyt mitenkään herkulliselta maistunutkaan.

Aikamoiselle myrkylle kyllä tuntui. Ensimmäisten lainien jälkeen tuli jonnekkiin selän alueelle sellainen ikävä rutistava tunne: Nytkö ne munuaiset meni paskaksi..? Toiset lainit kun otti, niin hävisi negatiiviset oireet. Jossain vaiheessa iltaa alkoi särkemään vittumaisesti päätä. Saattoi tosin johtua järjettömästä tupakoinnista ja nesteytyksen unohtamisesta. Helpotti päänsärkykin, kun otti lisää pevekkiä ja joi sokeripitoista limua.

Laskut oli jo yhden illan reippaan kiskomisen jälkeen omaa luokkaansa. Unisavujen jälkeen alkoi ahdistamaan, kun ei tuntunut uni tulevankaan. Olisi tehnyt mieli polttaa lisää, että olisi saanut nukuttua, mutta pelotti, että lisää polttamalla saisin aikaan vain psykoosin. Silmät kiinni tuli hienoja visuaaleja :mrgreen: . Tilannetta ei auttanut yhtään, että samassa huoneessa ryyppäsi yön yli kolme muuta kaveria. Koita siinä sitten pevelaskuissa nukkua. Vittumainen ahdistus ja välillä noin vartin mittaisia nukahduksia. Koko yönä tuli nukuttua ehkä pari tuntia erittäin heikkoa unta. Seuraavana päivänä ei meinannut ruoka maistua. Vaikka laskut olikin ehkä ilkeimmät mitä itselle on tullut, niin ennemmin tuollaiset laskut maksan illan pevekkihöyryilystä kuin kärsin parin päivän krapulan yhden illan ryyppäämisestä. En harrasta pidempiä kuureja, niin ei tule stimuista pahoja laskujakaan.

Olen oikeastaan aika tyytyväinen siihen, että tuli heti toisena stimuista kokeiltua pevekkiä. Ymmärsin jo samana iltana miten koukuttavia stimulantit voivat olla. Raskaista laskuista huolimatta tähän aineeseen tuli välitön ihastuminen. Tässä voisi olla se aine johon lopullisesti nistahtaisin, jos olisi mielin määrin tarjolla. Onneksi ei ole. Liian kätevää ainetta, kun aamulla töihin herääminen vituttaisi, niin sellaiset säälittävän pienet lainit nokkiin ja ei muuta kun menoksi.

Muutamaa viikkoa sitten kaveri yllätti positiivisesti: "Kiinnostaako MDPV. Ois puolikas gramma. Oon ihan sinuu varten säästellyt." No totta helvetissä kiinnosti. Aikansa pussi kuumotteli tallessa. Nyt viime viikonloppuna päätin, että voisi maistella. Sellasen pikkupikkumäärän (ei mitään hajua montako milligrammaa) tuuppasin perseeseen. Ei tarvinnut ottaa läheskään niin paljoa, mitä sitä ensimmäistä satsia tuli nokiteltua. Oikein mukavat, pehmeät ja rauhalliset nousut. Tai nousi kyllä nopeasti, mutta sellainen rauhallinen fiilis.

Muutaman tunnin myöhemmin kippasin suunnilleen samanlaisen annoksen kielen alle ja annoin imeytyä vähän aikaa. Yäk makua. Vähän limua päälle. Kyllä jaksoi höyrytä.

Nukkumaan mennessä yöllä tuli käytyä polttamassa vielä unijointti. Ei auttanut mitään. Mitä nyt sen verran vaikutukset puski peven läpi, että silmät kiinni tuli jotain visuaaleja. Kaverin kanssa puhuttiin vielä jotain ennen kuin rupesin nukkumaan. Kaveri totesi, että hänen mielestään pevekki on hyvää, kun ei valvota silleen kuin amfetamiini. Paskan paskat. En tiedä mikä reseptori minulla on päässä vinossa, mutta tuntuu toimivan todella pitkään. Nukkuminen oli taas vaikeaa. Kuitenkin helpompaa kuin viimeksi. Nyt sai nukkua rauhallisessa hämärässä huoneessa. Välillä tuli herättyä, mutta nukahtaminen onnistui aina uudelleen. Ei ahdistuksia eikä vitutuksia laskuissa. Oikein mukavat laskut tällä kertaa. Itselle tulee amfetamiinin kanssa uni paljon paremmin.

Sen verran kovaa potki vielä nukkumaan mennessä, että olisi muuten ollut sama lähteä kaverin kanssa jatkoille, mutta oli pakko olla ajokunnossa seuraavana päivänä, niin piti saada muutama tunti unta. Aamulla ruoka maistui hyvin ja oli oikein levännyt olo vain muutaman tunnin katkonaisilla unilla. Tiedä sitten miten kovasti vaikutti vielä seuraavanakin päivänä. Pupillit heitteli ainakin ihan miten sattuu ja autolla ajaminen oli aivan liian mukavaa.

Mistä lie johtuu, mutta itsellä tuntuu aina toimivan vielä jollain tapaa stimulantit seuraavana päivänä. Joskus aamuyöstä tulee sellaiset laskuolot. Kuitenkin seuraavana päivänä muutaman tunnin unien jälkeen on vielä sellainen vauhdikas olo.

En osaa sanoa tykkäänkö enemmän amfetamiinista vai MDPV:stä. Pitäisi enemmän käyttää pevekkiä, että löytäisi siitä sen jutun, mutta toisaalta ehkä parempi jättää sellaiseksi harvinaiseksi herkuksi. Kauhean ristiriitaista ainetta. Tiedostaa ettei tätä paljoa kannattaisi kiskoa, mutta on se vaan niin herkkua. Nyt pari päivää töissä tullut murjotettua, kun tekisi mieli käydä vähän maistelemassa, mutta ei kehtaa.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

Ootko SadPanda mistäpäin? Aivan ku oltas törmätty... Joo stimujen kans kikkaillu ite jo 10v, säännöllisen epäsäännöllisesti, mut toi pevekki mitää ihme kiksejä antanu ikinä. Ei sen paremmin ku kunnon amfe tai vaikka MPA (vähäksi aikaa)...
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

^Gangsteri^ wrote:Ootko SadPanda mistäpäin? Aivan ku oltas törmätty... Joo stimujen kans kikkaillu ite jo 10v, säännöllisen epäsäännöllisesti, mut toi pevekki mitää ihme kiksejä antanu ikinä. Ei sen paremmin ku kunnon amfe tai vaikka MPA (vähäksi aikaa)...
Itselläni taas amfe (EI ETES HYVÄ AMFE) saa samoja oloja ku mdpv. mdpv on parhautta
oon päässy vainoistaniki eroon mutta nyt tuntuu että muilla ei pää kestä ja ne on niin himoissaan sitä kohtaaan...

öön asun pohjoispohjanmaalla, kmon seudulla. entäs sä? oon asunu kyl lahessa joskus ja oulun toppilas :D

Kerro lisää! laita kuva et mäki nään :
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

On tämä vaan myrkkyä, mutta on se toisaalta niin herkkua. Lauantaina päädyin ottamaan pikkusen. Onneksi tuli otettua. Olin kyllä niin maailman omistaja, ettei mitään rajaa... Maailma ei riitä...

Mutta kyllä joutuu maksamaan kovan hinnan maailman omistajuudesta. Hirvitys mitkä laskut. Onneksi oli oikein hyvää seuraa sunnuntaiaamuna, niin ei tullut sitä kurjaa oloa niin ajatelleeksi. Helposti meni siinä pahimmat olot ohi.

Toisaalta oli ihan hauskaakin kun oli niin väsynyt, että tuli vaan uskomattoman huonoa huumoria viljeltyä ja naurettua kaikelle hölmölle. Esimerkiksi Stalinia esittävälle muotokuvalle, jolla oli sarvet ja vamppyyrin kulmahampaat, joka seurasi ihan selvästi minua. Pyöritteli silmiään minulle :mrgreen: Ja sille tunteelle kun tarvitsi pitää päästä kiinni toisella kädellä, että psyyke pysyy kasassa. Ei nuo tuntemukset ollut onneksi kovinkaan psykoottisen tuntuisia. Sellaisia hassuja lähinnä.

Eilen tuli mentyä sitten ajoissa nukkumaan, että olisi ollut hyvä olo tänään töihin mennessä. Muutaman tunnin unien jälkeen alkoi heräileminen. Ensin oli kauhea hiki. Vähän kun raotti peittoa, niin hetken päästä heräsi siihen, että tärisee syväjäässä. Sitten taas peittoa lisää päälle ja sama kaava alusta. Jossain vaiheessa ei enää tullut uni ollenkaan. Ahdistuneena vaan pyörin sohvalla ja yritin nukkua tai saada ajatuksia kasaan. Ei onnistu. Joutaisiko sitä lähteä kaulakiikkua kasaamaan vai vieläkö jaksaisi kitkutella 27-kerhoon asti... Vitutus, ahdistus, hajotus, panetus... Kauheaa tunteiden sekamelskaa. Ajatukset täysin hukassa.

Jossain vaiheessa aloin kuuntelemaan musiikkia. Laitoin soimaan Julma-Henrin Al-Qaida Finlandin. Ajattelin, että joko hajoaa pää kunnolla tai sitten helpottaa. Alkuun tuli vain vihaa, agressioita yms. Ihan paskat fiilikset. Teki mieli hajottaa kaikki. Siis ihan kaikki. Polttaa koko maailma. Sitten alkoi kuitenkin pikkuhiljaa helpottaa. Jäi vain morkkista ja masentunut fiilis. Töihin lähteminen oli todella vaivalloista. Ei tuntunut olevan motivaatiota mihinkään. Toisaalta sitten kun pääsi liikkeelle tuli parempi olo. Ehkä siitä että sai muuta ajateltavaa, vaikka ajatukset pyrkivätkin harhailemaan vähän väliä takaisin lauantaihin ja pevekkiin ja milloin mihinkin.

Nyt alkaa olemaan jo ihan hyvä olo. Paitsi vieläkin masentaa ja on morkkista ja väsyttää. Väsymys lähtee onneksi nukkumalla ja syömällä. Pitää yrittää nukkua tällä viikolla kunnolla. En muista millon olisi tullut nukuttua viimeksi tarpeeksi paljon. Niin ja panettaa. Mutta ei ainakaan tee lisää pevekkiä mieli. Hyi saatana... Tosin tiedä sitten joko ensi viikonloppuna taas maistuu... Mutta nyt ei kyllä tee yhtään mieli. Ristiriitaista ainetta. Ei voi olla muuta mieltä.

Jos jotain positiivista pitäisi noista laskuista löytää, niin ehkä opin jotain uutta itsestäni ja tunteiden kokemisesta, kun ei pääse minnekkään pakoon ikäviä tunteita. Ei ole ehkä niin tunnevammainen olo kuin ennen.

Toisaalta mistä sitä tietää oppiko siitä mitään. Nistin mieli vaan yrittää vakuutella tässä itselleen että on ihan OK kiskoa sitä pevekkiä. :cheers:
Bsonen
Karvakuono

Post by Bsonen »

Kova fyysinen koukku aineeseen. Ei välttämättä henkistä hyvää oloa, mutta silti pakko saaha uuet veot noin 10mg vetoja puolentunninvälein.. Panda tuolla venttejä kerää pe äs
Jos olet eri mieltä kanssani, olet väärässä.
Jos olet samaa mieltä kanssani, olet perseen nuolija.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

Pakko nyt kommentoida ketjua...
Koska tätä on niin paljon verrattu vauhtiin ja madameen, kuten wikissä!

En ole itse koskaan, ainakaan tietoisesti kokeillut tätä ainetta..
Suurin syy taitaa olla se että olen ollut "ilman" stimuja jo monta vuotta (Löysin elämääni sisältöä n. 5v. sitten) Meinaan sanalla "ilman", sitä että olen saattanut ottaa vedot kerran pari vuodessa, pari kolme neljä viis kuus eemeliä vuodessa. Joskus on ollut ehkä kokonainen vuosi ilman stimuja. Eli periaatteessa en käytä enään.

Eräänä kauniina kesä aamuna, oisko ollut joskus 2001 kun Rakastuin eemeleihin...
(tätä ennen savuja aika rennosti ja välillä tuli nautittua kerran/kaks kuukaudessa opiaatteja, *jos tuli vastaan*)
Noh, niitä syötiin alkuun aika harvoin, enemmän mielessä oli raha. 02 - 03 alkoi maistua muutkin stimut.. amfe ja efe, niiden kanssa tykkäsin kombotella, varsinkin amfen kanssa oli kiva kombottaa ryynejä valvomisen päälle. Sitä alkoi pikkuhiljaa maistumaan enemmän ja enemmän, ja toki meni joka vlopuksi. Noh vielä pysyi rahoissa, ei ollut ongelmaa (tosiasiassa: oli selvästi havaittavissa "pientä" neulan kiroa")
Mutta vloppukäytössä se pysyi, mitä nyt joskus lipsahti vloppu pitkäksi ja MA aamusta korjauspakkausta hakemaan keskustaan, apteekkiin.
Sitten tapasin hyvän kaverini metan, :love: en muista vuotta, en edes sitä oliko kesä tai talvi... Mutta se muutti elämäni... sitä oli yksinkertaisesti liikaa ulottuvilla. Päivät vaihtui viikoiksi, viikot kuukausiksi jne. Onneksi tämä meno loppui tuomioon... joka johti siihen että pääsin kuiville!
Ilman tuomiota olisin luultavasti napsahtanut tai joutunut 6ft under..

2006 alkuvuotta: kunto fyysisesti loistava, itsevarmuus 10+ ja muutenkin kaikki ok..
Vloppu biletystä, pepsiä lähinnä + eemeleitä... Vauhtiin ei ollut tarkoitus koskea...
Paitsi se yksi kerta vain se pommi, jatkamaan oloja.. kunhan ei tööttejä.. Ja taas mentiin.. Siinä sitä oli sitten alle puolessavuodessa kuihtunut ihan sairaalloiseksi.. Ei kuitenkaan päästy aikaisempiin mittoihin, kun tuli reissu mäenpäälle, TAAS!

2009 istuin viimeisintä istuntoani, ja silloin loppuvuonna vapauduttuani päätin.. "mä en tohon vauhtiin enää koske" ja se on pitänyt, silä mentaliteetillä että "ei boosteja"

Käytän nykyisin vain opiaatteja, niitä ihan viikottain.. toki savujakin. Miedot, keskivahvat ja "vahva" opiaatit auttaa paljon, kun olen aloittanut uudelleenkoluluttautumisen.. Mutta niistäkin on tarkoitus päästä eroon kokonaan.
Silloin tällöin otan pari eemeliä. Tänään tuli vastaan eemeleitä joita ajattelin kokeilla, ihan sen takia kun ajattelin että ei se raha koskaan ole pahasta, ainakaan opiskelijalle... MUTTA! Suureksi yllätyksekseni nää olivatkin niin piripommeja, että huh huh... ei mitään lisäaineita, ainakaan mitään mitä olisin huomannut, jos oli niin hyvin pientä määrää, kuten tän tyyppisissä monesti on... Mutta tää helvetin laskeminen, pikkuhiljaa, lihasten kipeytyminen... tätä en kaivannut yhtään..

Voin hyvin kuvitella, jos MDPV:stä tulee kamalat laskut, mitä niin monet kirjoittaa, niin en haluaisi edes kokea... jos olen kokenut niin sitten olen päässyt pienellä. Mutta se tieto, että tuossa olisi lisää, saa olot pois, miks ei jopa nousutkin.... Jos ei nousuja, niin on tossa aina kombotettavaa.. Tää on perseestä!
Niin ihmettelen kovasti, miksi vetää sellasta kamaa jota täytyy "oppia vetämään" että jää vainot tai vastaavat pois.. mulle riitti tää ilta. Kiitos! ja Ei Kiitos!

Teksti nyt meni taas aivan offtopic, mutta pointti mulla on se, että miksi? MIKSI? Jos ei edes hyvää oloa, niin vittuaks siinä sit vetoja veteleen, jotta pääsee odottelemaan hirveitä vainoja ja mitä täältä nyt oon saanu lukea... hmh :|
“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” – Albert Einstein
Bsonen
Karvakuono

Post by Bsonen »

Ruupertti wrote:
Pakko nyt kommentoida ketjua...
Koska tätä on niin paljon verrattu vauhtiin ja madameen, kuten wikissä!

En ole itse koskaan, ainakaan tietoisesti kokeillut tätä ainetta..
Suurin syy taitaa olla se että olen ollut "ilman" stimuja jo monta vuotta (Löysin elämääni sisältöä n. 5v. sitten) Meinaan sanalla "ilman", sitä että olen saattanut ottaa vedot kerran pari vuodessa, pari kolme neljä viis kuus eemeliä vuodessa. Joskus on ollut ehkä kokonainen vuosi ilman stimuja. Eli periaatteessa en käytä enään.

Eräänä kauniina kesä aamuna, oisko ollut joskus 2001 kun Rakastuin eemeleihin...
(tätä ennen savuja aika rennosti ja välillä tuli nautittua kerran/kaks kuukaudessa opiaatteja, *jos tuli vastaan*)
Noh, niitä syötiin alkuun aika harvoin, enemmän mielessä oli raha. 02 - 03 alkoi maistua muutkin stimut.. amfe ja efe, niiden kanssa tykkäsin kombotella, varsinkin amfen kanssa oli kiva kombottaa ryynejä valvomisen päälle. Sitä alkoi pikkuhiljaa maistumaan enemmän ja enemmän, ja toki meni joka vlopuksi. Noh vielä pysyi rahoissa, ei ollut ongelmaa (tosiasiassa: oli selvästi havaittavissa "pientä" neulan kiroa")
Mutta vloppukäytössä se pysyi, mitä nyt joskus lipsahti vloppu pitkäksi ja MA aamusta korjauspakkausta hakemaan keskustaan, apteekkiin.
Sitten tapasin hyvän kaverini metan, :love: en muista vuotta, en edes sitä oliko kesä tai talvi... Mutta se muutti elämäni... sitä oli yksinkertaisesti liikaa ulottuvilla. Päivät vaihtui viikoiksi, viikot kuukausiksi jne. Onneksi tämä meno loppui tuomioon... joka johti siihen että pääsin kuiville!
Ilman tuomiota olisin luultavasti napsahtanut tai joutunut 6ft under..

2006 alkuvuotta: kunto fyysisesti loistava, itsevarmuus 10+ ja muutenkin kaikki ok..
Vloppu biletystä, pepsiä lähinnä + eemeleitä... Vauhtiin ei ollut tarkoitus koskea...
Paitsi se yksi kerta vain se pommi, jatkamaan oloja.. kunhan ei tööttejä.. Ja taas mentiin.. Siinä sitä oli sitten alle puolessavuodessa kuihtunut ihan sairaalloiseksi.. Ei kuitenkaan päästy aikaisempiin mittoihin, kun tuli reissu mäenpäälle, TAAS!

2009 istuin viimeisintä istuntoani, ja silloin loppuvuonna vapauduttuani päätin.. "mä en tohon vauhtiin enää koske" ja se on pitänyt, silä mentaliteetillä että "ei boosteja"

Käytän nykyisin vain opiaatteja, niitä ihan viikottain.. toki savujakin. Miedot, keskivahvat ja "vahva" opiaatit auttaa paljon, kun olen aloittanut uudelleenkoluluttautumisen.. Mutta niistäkin on tarkoitus päästä eroon kokonaan.
Silloin tällöin otan pari eemeliä. Tänään tuli vastaan eemeleitä joita ajattelin kokeilla, ihan sen takia kun ajattelin että ei se raha koskaan ole pahasta, ainakaan opiskelijalle... MUTTA! Suureksi yllätyksekseni nää olivatkin niin piripommeja, että huh huh... ei mitään lisäaineita, ainakaan mitään mitä olisin huomannut, jos oli niin hyvin pientä määrää, kuten tän tyyppisissä monesti on... Mutta tää helvetin laskeminen, pikkuhiljaa, lihasten kipeytyminen... tätä en kaivannut yhtään..

Voin hyvin kuvitella, jos MDPV:stä tulee kamalat laskut, mitä niin monet kirjoittaa, niin en haluaisi edes kokea... jos olen kokenut niin sitten olen päässyt pienellä. Mutta se tieto, että tuossa olisi lisää, saa olot pois, miks ei jopa nousutkin.... Jos ei nousuja, niin on tossa aina kombotettavaa.. Tää on perseestä!
Niin ihmettelen kovasti, miksi vetää sellasta kamaa jota täytyy "oppia vetämään" että jää vainot tai vastaavat pois.. mulle riitti tää ilta. Kiitos! ja Ei Kiitos!

Teksti nyt meni taas aivan offtopic, mutta pointti mulla on se, että miksi? MIKSI? Jos ei edes hyvää oloa, niin vittuaks siinä sit vetoja veteleen, jotta pääsee odottelemaan hirveitä vainoja ja mitä täältä nyt oon saanu lukea... hmh :|
Eli et ole testannut k.o juttua?
Jos olet eri mieltä kanssani, olet väärässä.
Jos olet samaa mieltä kanssani, olet perseen nuolija.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

En ole, ainakaan tietoisesti... kuten sanoin. Enkä varmaan tule kokeilemaankaan. Stimulantit ovat olleet joskus liian paha heikkouteni, pääsin pois... :)
“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” – Albert Einstein
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Pitkästä aikaa lekurini vastaanotolla, tämä laupias jenkemiläinen suihkautti punasoluputkeeni, tylsyyteen lääkkeeksi hyvällisen määrän tätä. Ukko jyräytti taivaalla vastalauseensa samalla sekunnilla!

Ihme vitun sönkötystä kaikilta <3
pirun hyvä nuolla kuorena
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

vittu tää on katalaa tavaraa.. nyt on oltu to-pe yö ja tää yö pöhinöissä. Mun piti tänää aluks vaa poistaa tätä, ja säästää ens vklp et olis valmiiks meiningit.
Noh, eka otin yhe lainin ja kelasin et se riittää, ei tarvi pöhistä koko yötä. ja sit tunni pääst toine... parin kolmen tunnin pääst kaks lainii putkee, ja just äskö yhet aik isot. kohta on pussi tyhjä, enää about 0,2jälel. nosiis joo eihän tää oo puhasta, tätä on jatkettu swimillä. myyjä oli myymässä poretta ja sanoi ihan reilusti että on jatkettu pevekillä, oli pakko ostaa ku lähti 20 messii ketku.
mut on täs jotai hyviiki puolii.. sevaa et jos vois lopettaa sillonku haluu nii ei pysty ennenku pussi o tyhjä. Saa kyl olla viimiset pevekit.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Huhhuh, 12 tuntia ollu nyt ihan menossa... Kirjottanu koko ajan puhelimella viestejä!! Fuck! Hauska aine sinäänsä, mut karsee nälkä ja ei vaan pysty syömää :down: eikä ees juomaa.. Varmaan nestehukka päällä, ku tärrää ja oksettaa... Eikä bentsojakaan ole :(

Mut no joo!! Hauskaa on ollu oksetuksesta huolimatta, nyt jos ei enää väsäis vetoja... Eeeipä!! Panettaa helvetisti, ei kyllä mikään uutinen ole se, mut kerroinpa sen TAA kuitenki 8) sexii! :love:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Onko mitään ongelmia tän nauttimisessa jos on ollut ssri-kuuria päällä? Oon nyt ~5pv ollut ilman tota ssri-kuraa, mutta siinä (vissiin) kestää aikansa että aivot palautuu normaalille tasolle tai jotain. Kehtaako vkl pöhistä? :P

Ja sit toi annostelu. Oon käsittäny että annoskoot on helvetin pieniä ja mullahan ei tietenkään mg vaakaa ole. Minkä kokosia viivoja kannattaa väsätä? Meinaan siis että väsäilenkö jotain muutaman mm pitusia vai mitähä. Vai onko parasta alottaa mahdollisimman pienillä viivoilla ja seurata miten vaikuttaa...?
Laadusta ei tietoo, netistä tilattu.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Joo kannattaa varovasti testata se annostus kohdalleen! Muuten tulee ikävä, hyvin ikävä olo :down:
Ja tasureita tekee mieli KOKO ajan! :D mä alotin eilen 12 aikaan päivällä... Illalla piti lopettaa... Mutta vielä äsken vedin vedot :doh: ja huomenna ois paljon menoa ja pitäis jaksaa liikkua ja mennä sinnetänne!! Prkl!! :doh:
Tymästä päästä kärsii koko nainen....
Vape
Lepakko

Post by Vape »

BlisSeeker wrote:Joo kannattaa varovasti testata se annostus kohdalleen! Muuten tulee ikävä, hyvin ikävä olo :down:
Ja tasureita tekee mieli KOKO ajan! :D mä alotin eilen 12 aikaan päivällä... Illalla piti lopettaa... Mutta vielä äsken vedin vedot :doh: ja huomenna ois paljon menoa ja pitäis jaksaa liikkua ja mennä sinnetänne!! Prkl!! :doh:
Tymästä päästä kärsii koko nainen....
Väsytti niin helvetisti ettei malttanu odottaa ton pussin avaamista :D Tuli kyllä shokkina että miten pieniä viivoja oikein tarvii vetää.
En ottanu siis vielä paljoa, sillein että virkisty. Maistuu ihan hirveeltä :down: Taidan tulevaisuudessa ottaa ihan pommina

Saas nähdä että viihteilenkö tänään vai joku toinen päivä, mutta ainakin se selvis että toi pussi tulee kestään jonkun aikaa :D 250mg on siis pussin sisältö. Mitä oon käyttäjien kokemuksia täältä ja bluelightista lukenu niin ehkä ihan hyvä vaan että tota on noin "vähän"

Se on tosin vielä mysteeri että kannattaako tota ssri:tä kuumotella. Ei alhasilla annoksilla ainakaan mitään ongelmia. Ja eikös mdpv vaikuta dopamiinin ja noradrenaliinin pitoisuuksiin? Kuumottelenko turhia... :roll:
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Piti eilen illalla olla vikat vedot.... Ja äsken meni TAAS!! :doh: helvetin addiktivaa tavaraa varmaan...
frapathea

Post by frapathea »

BlisSeeker wrote:Piti eilen illalla olla vikat vedot.... Ja äsken meni TAAS!! :doh: helvetin addiktivaa tavaraa varmaan...
Umm... Lopetat vaan sen vetämisen? Vai pakottaaks Jeesus sua vetämään väkisin?