Totta että ei ne pamitkaan täysillä futaa 10 minsas, mutta 10 minuutin kuluttua alkaa tuntumaan helpotus itselläni. Tai 10 - 15 min. Muistaakseni se suurin pitoisuus diatsepaamilla saavutetaan muutenkin todella nopeassa ajassa, siis jotain xanorin luokkaa?Psychonautilus wrote:Mulla menee ainakin 30 minuuttia ennenkuin merkittävät anksiolyyttiset vaikutukset alkaa tuntua diatsepaamin kanssa. Tietoinen ajattelu siitä, että on ottanut lääkkeen, joka koko ajan alkaa lievittää ahdistavaa tilannetta on itsessään anksiolyyttinen. Jo se, että on pami povarissa ehkäisee ainakin minulla kohtauksia, enkä pode agorafobiaa jos on messissä jotain nopeaa rauhoittavaa.mentalhell wrote:Paras lääkkeenä: Rivatril 2 mg.
Akuutimpaan hätään: Diapam 10 mg.
Rivat kun alkavat toimimaan n. 30 minuutissa ja Diapamit 10 minuutissa. Ainakin minulla. Nämä kaksi bentsoa auttavat kaikkeen.
Olen ehkä joskus jo maininnut mieltymykseni näihin.
Rivatril ei auta kovin akuutisti muuten kuin lohduttamalla, että "tunnin päästä helpottaa". Xanor jeesaa 10-15 minuutissa jos pitää kielen alla, muuten 15-30 min välillä. Temesta on mulla toiseksi nopeimmin vaikuttava anksiolyytti. Diapamitkin kyl auttaa silti suhteellisen nopeasti, mut mun pitää vetää niitä muihin anksiolyytteihin verrattuna hirvee määrä että ahdistus lähtee.
Uusin taas Temesta-respan, hyvin toimii, vittumaiset reflat vaan tulee. Ilkeimmät koskaan.
Ja kyllä se tieto että on bentso taskussa auttaa jo paljon, totta.
Rivatrileillä minulla kyllä itselläni puoli tuntia riittää siihen että ahdistus helpottaa.
Sanoisinko että rivoilla kunnon vaikutus tulee jossain 1h päästä ja pameilla jossain 30min päästä. Mutta nuo 10 min ja 30 min ajat siitä miten ne alkavat jo selkeästi auttamaan. Tietysti tässäkin pitää muistaa yksilöllisyys.. Joillain nuo ei edes auta ahdistusta ollenkaan. Mutta joo, kunhan mainitsin vielä tai selkeytin tuota mielipidettäni.