Viime yö meni pelkissä nousuissa!! Laskut tosi vitun ilkeät. Onneks oli hyvät laskuvarjot ja nyt loppu rata!!
Ei tää silti voi mihinkää pevikkaa voi verrata ku tääl lössi vertaa tätä pevikkaa. WTF!? Tätä olis kiva MDPV:n kanssa combotella!!
Kuuluis apua tullin kanssa tämäkin mutta lista on suuntaa antava, ei täydellinen, sitä sovelletaan. Tämä tarkoittaa sitä että kaikki on aina rinnastettavissa johonkin toiseen listalla olevaan yhdisteeseen.Vierailija wrote:Olenkos ymmärtänyt oikein että tämä on laillista kun tätä ei löydy mistään näistä luetteloista? http://www.fimea.fi/laakealan_toimijat/ ... keluettelo
Liite 1 Lääkeluettelon aineet
Liite 1 A Lääkeluettelon aineet, Design huumeet
Liite 2 Lääkeluettelon rohdokset
Jospa osaatte varmistaa tai oikaista käsitykseni. Kiitos!
Laiskuutta ei pitäis palkita mut antaa olla tän kerran. Jos seuraavalla kerralla vaikka itse osaisit etsiä haluamasi tiedot.zero wrote:ei jaksanu ettii (oon laiska täl hetkel), joten tässä muutama kysymys tätä ainetta koskien kun sitä nyt tuli, eli:
1. minkälaisia annostuksia? mikä on low, medium, mikä high? ja onko stydimpää vai miedompaa kuin metyylifenidaatti?
2. minkälaiset laskut tulee? kun concertasta ainakin tulee ilkeet ja saatanan pitkät laskut, siks en siitä niin dikkaakkaan.
3. mikä on vaikutusaika, eli kauan kestää että alkaa toimimaan, piikki ja muutenkin vaikutukset?
4. mielipiteitä kaipaisin vetometodeista, nokkiin, pommilla vaiko iiveenä? hyötyprosentit?
5. miten alkoholi tän kanssa jos metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi niin onko teillä minkälaisia kokemuksia alkon kanssa?
kiitos jos joku jaksaa vastailla.
jeps, kiitoksia paljon. mitenköhän nopeasti nousee nokittaessa, että tietää ottaa lisää jos jää vajariks?zerk wrote:Laiskuutta ei pitäis palkita mut antaa olla tän kerran. Jos seuraavalla kerralla vaikka itse osaisit etsiä haluamasi tiedot.zero wrote:ei jaksanu ettii (oon laiska täl hetkel), joten tässä muutama kysymys tätä ainetta koskien kun sitä nyt tuli, eli:
1. minkälaisia annostuksia? mikä on low, medium, mikä high? ja onko stydimpää vai miedompaa kuin metyylifenidaatti?
2. minkälaiset laskut tulee? kun concertasta ainakin tulee ilkeet ja saatanan pitkät laskut, siks en siitä niin dikkaakkaan.
3. mikä on vaikutusaika, eli kauan kestää että alkaa toimimaan, piikki ja muutenkin vaikutukset?
4. mielipiteitä kaipaisin vetometodeista, nokkiin, pommilla vaiko iiveenä? hyötyprosentit?
5. miten alkoholi tän kanssa jos metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi niin onko teillä minkälaisia kokemuksia alkon kanssa?
kiitos jos joku jaksaa vastailla.
1. Itse olen käyttänyt 15-50mg annoksia. Lienee todella yksilöllistä minkälaisen annoksen kokee heikoksi tai vahvaksi. Lähde kokeilemaan vaikka 15mg annoksella ja nostat tarvittaessa.
2. Laskuista en osaa ihan kamalasti sanoa, mulla on aina stimuja käyttäessä laskuvarjona jotain opioidia tai bentsoa. Ei mulla tän kanssa ainakaan kovin rankkoja laskuja ole ollut. Tämäkin on kyllä yksilöllistä.
3 & 4. Vaikutusaika on lyhyt, tunnin kohdalla viimeistään tulee ainakin mulle hinku ottaa lisää. Nousut on nokittaessa todella euforiset ja nopeat. Etyylifenidaatin kanssa olen siis suosinut nokittamista, pommina ottaessa nousut on selkeästi heikommat ja vaikutus ylipäätään vähemmän miellyttävä. IV-käyttöä en harrasta enkä suosittele.
5. En tiedä, en käytä alkoholia.
joo, tän huomasinzerk wrote:Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.
No sanoisin, että 150mg 45min sisään on aika vitusti liikaa. En yhtään ihmettele, että alkoi ahdistaa. Ja jos et vaivautunut käyttämään fiktiä niin sulla on ihan hyvin voinut mennä vaikka se 200mg.zero wrote:joo, tän huomasinzerk wrote:Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.silmätki ihan alko vuotamaan kun tota nokitteli. mutta itse asiaan, n. 45min sisällä imailin eyeballattuna about 150mg. paskaa, kyllä aikoinaa dikkailin metyylifenadiitista, kai sitä on tulossa vanhaks ja psyyke paskana kun iski niin vittumaiset ahistukset (liittyen sosiaalisiin tilanteisiin, ts. sos. ahistus paheni huomattavasti entisestää) jotka lähti onneks 4mg etazolaamilla ja 15mg pameilla.. kaippa tää ois semmosta mitä vois vetää yksin ollessa ja väsäillä sitä sun tätä mut vitut.
ei mulle tätä enää.
Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg. Kolmantena päivänä ei oikein pystynyt enää puhumaan kun leuat nyki niin pahasti, siitä sitten lopulta seuras paha kramppikohtaus ja lanssikyydillä teholle, lopputuloksena pysyvä hermovaurio...rebirth wrote:Uutena sivuvaikuteksena nousuissa rupes yhtäkkiä oikea puoli naamasta nykimään(ei siis mitään pientä elohiirtä vaan ihan silminnähden nyki), samoin oikean puoleisesta silmästä näkö hieman sumentu. Totuttuun tapaan myös oikean puoleista korvaa kuumottaa ja tuntuu ja kuuluu sydämmen tykytys siinä aika voimakkaasti sekä kummakkin korvat veti lukkoon. Oikean puoleiseen sieraimeen myös tän otin et josko sillä olis jotain vaikutusta asiaan.
Onkohan noi nyt ihan "terveitä" sivuvaikutuksia vai pitäskö täs jo huolestua ja todeta ettei tää oo mulle sopiva päihde/lääke?
Annos oli aika pieni about 25-40mg(vähän suuri heitto arvios kun on nyt paska fikti käytös joka näyttää vain 0,1g tarkkuudella) vaikutuksista päätellen lottoisin tuon olleen aika lähellä sitä 30mg ja kylkiäisiks viellä söin noin varttia aiemmin 18mg metyylifenidaattia. Vähän vajareiks tuntu jäävän näin päihdekäyttöä ajatellen ja vähän liian isot oli lääkekäyttöön, joten buusti annosta kehiin et saa iloa irti
Nyt ei ole kyllä ollut ihan kaikki kohallaan. Toi on ollut aika pieni annos, jos ei oo kysymys rännittämisestä? Meinaan aika paljon isompia satseja porukka vetää ilman mitään negatiivisia oireita. En tiiä mistä kyl ois tullut noi hänelle. Muut lääkitykset? Lyrica, tramali, mielialalääkkeet? Vaiko jatkettu aine. Jos esim toi 200 milliä on kahen päivän aikana ollut TOSI KOVAA stimuilua niin ihmettelen kyllä, että mitä on siinä ollut?Morgan wrote: Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg.
Ränniin ne meni. Pohjalla oli kyllä jonkin verran piriä, ei mitään säännöllistä lääkitystä. Itsekin saan etyylifenidaatista käytännössä vain negatiivisia vaikutuksia, ja tuotteet on tullu luotettavalta vendorilta. Ymmärtääkseni rännättynä ihan helvetin hazardia kamaa pieninäkin annoksina, syövyttää suonet ja aiheuttaa kramppeja.Dexma wrote:Nyt ei ole kyllä ollut ihan kaikki kohallaan. Toi on ollut aika pieni annos, jos ei oo kysymys rännittämisestä? Meinaan aika paljon isompia satseja porukka vetää ilman mitään negatiivisia oireita. En tiiä mistä kyl ois tullut noi hänelle. Muut lääkitykset? Lyrica, tramali, mielialalääkkeet? Vaiko jatkettu aine. Jos esim toi 200 milliä on kahen päivän aikana ollut TOSI KOVAA stimuilua niin ihmettelen kyllä, että mitä on siinä ollut?Morgan wrote: Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg.
Mä kyllä alleviivaan ton yläpuolella olevan jutun, vaikka en oo kamaan viel hirveesti ehtiny tutustua. Mulle on ainakin vielä ehdoton maksimi 100 mg/vrk ja sekin on jo liikaa.zerk wrote:No sanoisin, että 150mg 45min sisään on aika vitusti liikaa. En yhtään ihmettele, että alkoi ahdistaa. Ja jos et vaivautunut käyttämään fiktiä niin sulla on ihan hyvin voinut mennä vaikka se 200mg.zero wrote:joo, tän huomasinzerk wrote:Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.silmätki ihan alko vuotamaan kun tota nokitteli. mutta itse asiaan, n. 45min sisällä imailin eyeballattuna about 150mg. paskaa, kyllä aikoinaa dikkailin metyylifenadiitista, kai sitä on tulossa vanhaks ja psyyke paskana kun iski niin vittumaiset ahistukset (liittyen sosiaalisiin tilanteisiin, ts. sos. ahistus paheni huomattavasti entisestää) jotka lähti onneks 4mg etazolaamilla ja 15mg pameilla.. kaippa tää ois semmosta mitä vois vetää yksin ollessa ja väsäillä sitä sun tätä mut vitut.
ei mulle tätä enää.
Tässä se eka moka on monella, kun odottaa vääränlaisia oloja. Aloittaa vaik sit pienellä dosella ja sit on sillai, ei toimi LISÄÄ.Morgan wrote: Ränniin ne meni.
Joo siis ymmärtääkseni tolettomalla se annos on TOOOOSI pieni rännniin vedettynä. Niinkuin muutenkin etyyli ja metyylifenidaatin vaikutus on aluksi varsinkin aika hiuksen hieno...SadPanda wrote:Juuu iv:nä imo tää on melkee vaarallisempi päihde ku MDPV oikeasti , annostelun ja muutenki rushin mukaan ja sen mukaan kuinka nopiaa painat sitä tallaa pohjaan. Muutaman kerran tän takia iv annoste jälkee 50-100mg kouristellu jalat katos lattial. OLKAA VAROVAISIA JA NOKITTAKAA NIIKU VIISAS DEXMA SANU JO!