Etyylifenidaatti

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Musta8
Lepakko

Re: Etyylifenidaatti

Post by Musta8 »

Meikä ite diggailee täst ja viel ku combottaa porskeen kans ni KHYL!!

Viime yö meni pelkissä nousuissa!! Laskut tosi vitun ilkeät. Onneks oli hyvät laskuvarjot ja nyt loppu rata!!

Ei tää silti voi mihinkää pevikkaa voi verrata ku tääl lössi vertaa tätä pevikkaa. WTF!? Tätä olis kiva MDPV:n kanssa combotella!! :cheers:
Hi..!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Pitää kyl hankkia tätä. Kerran hankin ja myin pois kun ei vaikuttanut kovin kiinnostavalta eikä täältäkään paljon löytynyt tietoa. Mut ajattelin tätä ja MPAta hankkia taas ni vois kombona olla ihan jepa, ja jos tää yhtään metyylifenidaatin kaltaista on niin tykkään varmasti. (Ritalinit esim. <3)
Vierailija
Tuppisuu

Post by Vierailija »

Olenkos ymmärtänyt oikein että tämä on laillista kun tätä ei löydy mistään näistä luetteloista? http://www.fimea.fi/laakealan_toimijat/ ... keluettelo

Liite 1 Lääkeluettelon aineet

Liite 1 A Lääkeluettelon aineet, Design huumeet

Liite 2 Lääkeluettelon rohdokset

Jospa osaatte varmistaa tai oikaista käsitykseni. Kiitos!
Pen
OD

Post by Pen »

Eiköhän se tulliin jää kun noi ottaa noita mielivaltasesti jos vaan jauhetta näkyy. Veikkaan lääkeainerikosta jos pieni määrä
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Vierailija wrote:Olenkos ymmärtänyt oikein että tämä on laillista kun tätä ei löydy mistään näistä luetteloista? http://www.fimea.fi/laakealan_toimijat/ ... keluettelo

Liite 1 Lääkeluettelon aineet

Liite 1 A Lääkeluettelon aineet, Design huumeet

Liite 2 Lääkeluettelon rohdokset

Jospa osaatte varmistaa tai oikaista käsitykseni. Kiitos!
Kuuluis apua tullin kanssa tämäkin mutta lista on suuntaa antava, ei täydellinen, sitä sovelletaan. Tämä tarkoittaa sitä että kaikki on aina rinnastettavissa johonkin toiseen listalla olevaan yhdisteeseen.
Parhaat karstat on pohjalla.
Vierailija
Tuppisuu

Post by Vierailija »

Kiitosta, hyvä että tuli kysyttyä, osaa nyt sitten suhtautua asiaan oikein. Pahoittelen väärästä tredistä!
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Shiiiit :P Nyt tuli vihdoin otettua testi lainit "kristalli"(kristallina tilasin mutta tuo on murentunu melkeen pölyksi jossa on pikkuisia kristalli palasia seas) etyylifenidaattia. Koitin eyeballata(tyhmää tiedetään tiedäntään varsinkin kuin itselle uusi aine kyseessä) 10-15mg josta nautin puolet, mutta todellisuudes tais tulla aika roimasti enemmän. Nousujen jälkeen oloni on verrattavissa lähinnä suurinpiirtein samaan kuin olisin tolettomana ottanut metyylifenidaattia ehjän 36mg concertan ja toisen samanlaisen pureskellen perään. Masennus sekä yleinen vitutus katos täysin ja euforiaa puskee tilalle eikä kivut jaksa kiinnostaa enää paskan vertaakaan :D Oloni selkeästi virkistyi ja tuli vähän puhelias olo, mutta toisaalta samaan aikaan tahtosin vaan pelata yksistäni koneella pelejä. Tätä tekstiäkin kun kirjottaa niin sormet menee nopeempaa ku ehtii ajatella mitä mä ees täs kirjotan eli pientä levottomuutta havaittavissa mutta silti hyvin skarppi ja keskittynyt olo. Aika kuluu tosi nopeesti
ja asioiden sisäistäminen sekä ylipäätänsä lukunopeus nousee aivan uudelle tasolle. Tätä tekstiä kirjoittaessa kun välillä eksyin googlettemaan jotain tekstiä varmistaakseni että selitän asiasta suurinpiirtein edes oikeilla termeillä niin havahduin pläräilemästä erinlaisia asiaan liittymättömiä wikipedia ja erinlaisten tiedejulkaisujen artikkeleita, mutta kykenin palaamaan silmänräpäyksessä takaisin tämän tekstin kirjoittamiseen vaikka normaalisti veisi runsaati aikaa miettiä että mitähän mää ny oikein olin aikeissa aiemmin kirjoittaa.

Haittavaikutuksena ilmenee lievähköä sydämmen tykytystä(tähän mennessä kaikki stimut on mulla aina aiheuttanu tykytystä) joka on hyvin ärsyttävää mielestäni. Nenää tämä kirveli niin huolella että luulin jo vetäneeni vahingossa ph down jauhetta nokkaan :D Havaittavissa on lievää päänsärkyä joka välillä tuntuu lämpösenä aaltona oikeanpuoleisen korvan seudulla sekä oikealla puolen ohimossa. Päänsärky voi kyllä johtua jumisesta selästäkin tai mutrusesta mietiskelevästä ilmeestäni :D Ääreisverenkierron heikentymistä ei juurikaan ole ainakaan tässä vaiheessa havaittavissa vaikka metyylifenidaatti aiheuttaa itselleni todella voimakasta vasokonstriktiota että aina on mentävä kuumaan suihkuun lämmittelemään raajoja sillä ne vetää aivan jää kylmiksi. Tarkemmin kuin miettii niin oloni on tällä hetkellä fyysisesti kiristyneen lämmin siis sellainen hieman jännittynyt, mutta silti lämmin aivan kuin olisi oikein rentoutunut saunan jälkeen(olikohan tos lausees ees mitään järkee?).

Yhteenvetona voin sanoa et vaikuttaa oikein mukavalta stimulta ja haittavaikutukset ovat suhtkot lieviä ainakin viellä tähän asti. Hetken kuluttua voisin nauttia uuden äskeistä hieman pienemmän buusti annoksen että saisin hieman paremman käsityksen tästä. Jos tästä ei aiheudu hirveitä laskuja(enkä saa viellä huomennakaan lääkkeitäni) niin huomenna täytyy varmaankin kokeilla hieman pienemmillä annoksilla kuinka tämä ja metyylifenidaatti sopivat kombotettuina lääke/hyötykäyttöön.

Edit. enimpiä kirjoitusvirheitä korjattu ja hieman joitain lauseita uudelleen muotoiltu.

Ps. En ole viellä ehtinyt ottaa buustiannosta joten vaikutukset ovat laskeneet huomattavasti jolleivat jopa lähes kokonaan noin 2h nasaalisen nautinnan jälkeen. Lievä pääkipukin katosi melkein kokonaan vähän alku rushin jälkeen tosin jäljelle jäi hyvin pientä jomotuksen tunnetta yläosassa otsaa. Aika mennä ottamaan uudet lainit :P

Pps. Itseäni yllätti suuresti kuinka kipuni lievittyivät huomattavasti tämän nauttimisen jälkeen vaikka oletin että on hyvin todennäköistä että varsinkin lihaskipuni ja kramppini pahenisivat. Ainoan järkevän selityksen keksin ensi hätään on hyvästä olosta johtunut kipukynnyksen nousu. Tämä vahvistaa entisestään add epäilyjäni(joka on alustavien testien perusteella todettu, diagnoosi vain vielläkin uupuu) sillä todennäköisesti dopamiini tasojen nousu helpotti siis aistiyliherkkyys oireita ja näin ollen kivut tuntuvat realistisemmalla tasolla eikä dopamiini vajeesta johtuen "liioteltuina". Stimuilla kivunlievitystä :shock:

Ppps. Tekstistä ja tekstin määrästäkin varmasti jo huomaa että kyllä tämä hyvin stimuloi ja saa todella puheliaaksi sekä hymiöaddiktion kanssa meinaa tulla ongelmia :D Oon ottanu nyt melkein tuplamäärän lisää tuota eikä olo muuttu juuri miksikään :roll: Tiedä sitten että onko tuo ny epätasalaatusta kun ei oo suoraan vendorilta tilattu vaan yksityiseltä jälleen myyjältä et jos se on prkl menny jollaki tuota rahanahneuksissaan jatkamaan ja ei oo kunnolla jatkeet sekoontunu. Nenää nuo kirveli ihan samaan malliin ku ekatkin lainit.
zero
Kameleontti

Post by zero »

ei jaksanu ettii (oon laiska täl hetkel), joten tässä muutama kysymys tätä ainetta koskien kun sitä nyt tuli, eli:

1. minkälaisia annostuksia? mikä on low, medium, mikä high? ja onko stydimpää vai miedompaa kuin metyylifenidaatti?
2. minkälaiset laskut tulee? kun concertasta ainakin tulee ilkeet ja saatanan pitkät laskut, siks en siitä niin dikkaakkaan.
3. mikä on vaikutusaika, eli kauan kestää että alkaa toimimaan, piikki ja muutenkin vaikutukset?
4. mielipiteitä kaipaisin vetometodeista, nokkiin, pommilla vaiko iiveenä? hyötyprosentit?
5. miten alkoholi tän kanssa jos metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi niin onko teillä minkälaisia kokemuksia alkon kanssa?

kiitos jos joku jaksaa vastailla. :)
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
zerk

Post by zerk »

zero wrote:ei jaksanu ettii (oon laiska täl hetkel), joten tässä muutama kysymys tätä ainetta koskien kun sitä nyt tuli, eli:

1. minkälaisia annostuksia? mikä on low, medium, mikä high? ja onko stydimpää vai miedompaa kuin metyylifenidaatti?
2. minkälaiset laskut tulee? kun concertasta ainakin tulee ilkeet ja saatanan pitkät laskut, siks en siitä niin dikkaakkaan.
3. mikä on vaikutusaika, eli kauan kestää että alkaa toimimaan, piikki ja muutenkin vaikutukset?
4. mielipiteitä kaipaisin vetometodeista, nokkiin, pommilla vaiko iiveenä? hyötyprosentit?
5. miten alkoholi tän kanssa jos metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi niin onko teillä minkälaisia kokemuksia alkon kanssa?

Laiskuutta ei pitäis palkita mut antaa olla tän kerran. Jos seuraavalla kerralla vaikka itse osaisit etsiä haluamasi tiedot.

1. Itse olen käyttänyt 15-50mg annoksia. Lienee todella yksilöllistä minkälaisen annoksen kokee heikoksi tai vahvaksi. Lähde kokeilemaan vaikka 15mg annoksella ja nostat tarvittaessa.

2. Laskuista en osaa ihan kamalasti sanoa, mulla on aina stimuja käyttäessä laskuvarjona jotain opioidia tai bentsoa. Ei mulla tän kanssa ainakaan kovin rankkoja laskuja ole ollut. Tämäkin on kyllä yksilöllistä.

3 & 4. Vaikutusaika on lyhyt, tunnin kohdalla viimeistään tulee ainakin mulle hinku ottaa lisää. Nousut on nokittaessa todella euforiset ja nopeat. Etyylifenidaatin kanssa olen siis suosinut nokittamista, pommina ottaessa nousut on selkeästi heikommat ja vaikutus ylipäätään vähemmän miellyttävä. IV-käyttöä en harrasta enkä suosittele.

5. En tiedä, en käytä alkoholia.
zero
Kameleontti

Post by zero »

zerk wrote:
zero wrote:ei jaksanu ettii (oon laiska täl hetkel), joten tässä muutama kysymys tätä ainetta koskien kun sitä nyt tuli, eli:

Laiskuutta ei pitäis palkita mut antaa olla tän kerran. Jos seuraavalla kerralla vaikka itse osaisit etsiä haluamasi tiedot.

1. Itse olen käyttänyt 15-50mg annoksia. Lienee todella yksilöllistä minkälaisen annoksen kokee heikoksi tai vahvaksi. Lähde kokeilemaan vaikka 15mg annoksella ja nostat tarvittaessa.

2. Laskuista en osaa ihan kamalasti sanoa, mulla on aina stimuja käyttäessä laskuvarjona jotain opioidia tai bentsoa. Ei mulla tän kanssa ainakaan kovin rankkoja laskuja ole ollut. Tämäkin on kyllä yksilöllistä.

3 & 4. Vaikutusaika on lyhyt, tunnin kohdalla viimeistään tulee ainakin mulle hinku ottaa lisää. Nousut on nokittaessa todella euforiset ja nopeat. Etyylifenidaatin kanssa olen siis suosinut nokittamista, pommina ottaessa nousut on selkeästi heikommat ja vaikutus ylipäätään vähemmän miellyttävä. IV-käyttöä en harrasta enkä suosittele.

5. En tiedä, en käytä alkoholia.
jeps, kiitoksia paljon. mitenköhän nopeasti nousee nokittaessa, että tietää ottaa lisää jos jää vajariks?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Hyi saatana en ikinä vedä tätä paskaa nokkaan :-D Itkettää ja flunssaaa puskee, toinen sierain pitä vielä imasta tukkooon
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
zerk

Post by zerk »

Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.
zero
Kameleontti

Post by zero »

zerk wrote:Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.
joo, tän huomasin :D silmätki ihan alko vuotamaan kun tota nokitteli. mutta itse asiaan, n. 45min sisällä imailin eyeballattuna about 150mg. paskaa, kyllä aikoinaa dikkailin metyylifenadiitista, kai sitä on tulossa vanhaks ja psyyke paskana kun iski niin vittumaiset ahistukset (liittyen sosiaalisiin tilanteisiin, ts. sos. ahistus paheni huomattavasti entisestää) jotka lähti onneks 4mg etazolaamilla ja 15mg pameilla.. kaippa tää ois semmosta mitä vois vetää yksin ollessa ja väsäillä sitä sun tätä mut vitut.

ei mulle tätä enää.

Bukhos
Psykonautti

Post by Bukhos »

Tän kanssa täällä idässä moni saanut monenmoisia oireita ainakin i.v käytössä. Sairaalaan jouduttu ja muuta.
Säästä se huomiseksi.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

juu iv dose kannattaa alottaa nostaa jostai 5-15mg ylöspäi, viimeeks tuli uuta patchiii niin tumppasin jotai 70mg niin vasokonstrktio oli kova ja piti nostaa jalat ylös.

Keikku tasapaino ja verenpaineet ja kuolemanpelo (yleinen paniikkihäiriökohtaus)
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Launtaina tuli tätä pitkästä aikaa otettua ja nyt tekis mieli kokoajan vetää tätä uudelleen. Tää nimittäin todella mukavaa bupren kylkeen napattuna ja ensimmäistä kertaa en huomannut mitään haittavakutuksia stimuista ilmeisesti kiitos bupren.
Kaveri jolla on aika voimakas adhd ei ole tykännyt ikinä metyylifenidaatista kun ei saa siitä juurikaan hyötyä oireisiinsa verrattuna lääkkeen aiheuttamiin haittavaikutuksiin. Tää etyylifenidaatti olikin sitten aivan eri asia, se olis tahtonu vähän väliä ottaa tätä lisää ja vaikutti ainakin siltä että adhd oireetkin helpotti selvästi ja jos en väärin muista niin oli kuullemma oikein mukavaa. Otettiin aina kerralla ihan pieniä annoksia vain, about 10-30mg kerta jokusen kerran buustaten ja siitä huolimatta toimi oikein miellyttävästi(tosin kumpikin oli aika töttöröö jo valmiiks muista substansseista).

Tällä kertaa ei ihme kyllä ollut sieraimet aamusta aivan täysin paskana :D
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Uutena sivuvaikuteksena nousuissa rupes yhtäkkiä oikea puoli naamasta nykimään(ei siis mitään pientä elohiirtä vaan ihan silminnähden nyki), samoin oikean puoleisesta silmästä näkö hieman sumentu. Totuttuun tapaan myös oikean puoleista korvaa kuumottaa ja tuntuu ja kuuluu sydämmen tykytys siinä aika voimakkaasti sekä kummakkin korvat veti lukkoon. Oikean puoleiseen sieraimeen myös tän otin et josko sillä olis jotain vaikutusta asiaan.
Onkohan noi nyt ihan "terveitä" sivuvaikutuksia vai pitäskö täs jo huolestua ja todeta ettei tää oo mulle sopiva päihde/lääke?
Annos oli aika pieni about 25-40mg(vähän suuri heitto arvios kun on nyt paska fikti käytös joka näyttää vain 0,1g tarkkuudella) vaikutuksista päätellen lottoisin tuon olleen aika lähellä sitä 30mg ja kylkiäisiks viellä söin noin varttia aiemmin 18mg metyylifenidaattia. Vähän vajareiks tuntu jäävän näin päihdekäyttöä ajatellen ja vähän liian isot oli lääkekäyttöön, joten buusti annosta kehiin et saa iloa irti :P
zerk

Post by zerk »

zero wrote:
zerk wrote:Sen unohdin mainita, että tää tekee kyllä aika kipeetä nokassa. Kovin pitkiä putkia en jo siksi suosittele. Se on aika yksilöllistä miten nopeasti se alkaa nousemaan, odottaisin vaikka 10-15min ainakin.
joo, tän huomasin :D silmätki ihan alko vuotamaan kun tota nokitteli. mutta itse asiaan, n. 45min sisällä imailin eyeballattuna about 150mg. paskaa, kyllä aikoinaa dikkailin metyylifenadiitista, kai sitä on tulossa vanhaks ja psyyke paskana kun iski niin vittumaiset ahistukset (liittyen sosiaalisiin tilanteisiin, ts. sos. ahistus paheni huomattavasti entisestää) jotka lähti onneks 4mg etazolaamilla ja 15mg pameilla.. kaippa tää ois semmosta mitä vois vetää yksin ollessa ja väsäillä sitä sun tätä mut vitut.

ei mulle tätä enää.
No sanoisin, että 150mg 45min sisään on aika vitusti liikaa. En yhtään ihmettele, että alkoi ahdistaa. Ja jos et vaivautunut käyttämään fiktiä niin sulla on ihan hyvin voinut mennä vaikka se 200mg.
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

rebirth wrote:Uutena sivuvaikuteksena nousuissa rupes yhtäkkiä oikea puoli naamasta nykimään(ei siis mitään pientä elohiirtä vaan ihan silminnähden nyki), samoin oikean puoleisesta silmästä näkö hieman sumentu. Totuttuun tapaan myös oikean puoleista korvaa kuumottaa ja tuntuu ja kuuluu sydämmen tykytys siinä aika voimakkaasti sekä kummakkin korvat veti lukkoon. Oikean puoleiseen sieraimeen myös tän otin et josko sillä olis jotain vaikutusta asiaan.
Onkohan noi nyt ihan "terveitä" sivuvaikutuksia vai pitäskö täs jo huolestua ja todeta ettei tää oo mulle sopiva päihde/lääke?
Annos oli aika pieni about 25-40mg(vähän suuri heitto arvios kun on nyt paska fikti käytös joka näyttää vain 0,1g tarkkuudella) vaikutuksista päätellen lottoisin tuon olleen aika lähellä sitä 30mg ja kylkiäisiks viellä söin noin varttia aiemmin 18mg metyylifenidaattia. Vähän vajareiks tuntu jäävän näin päihdekäyttöä ajatellen ja vähän liian isot oli lääkekäyttöön, joten buusti annosta kehiin et saa iloa irti :P
Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg. Kolmantena päivänä ei oikein pystynyt enää puhumaan kun leuat nyki niin pahasti, siitä sitten lopulta seuras paha kramppikohtaus ja lanssikyydillä teholle, lopputuloksena pysyvä hermovaurio...
Pysykää vitun kaukana tosta etyylifenidaatista, oikeesti. :!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Morgan wrote: Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg.
Nyt ei ole kyllä ollut ihan kaikki kohallaan. Toi on ollut aika pieni annos, jos ei oo kysymys rännittämisestä? Meinaan aika paljon isompia satseja porukka vetää ilman mitään negatiivisia oireita. En tiiä mistä kyl ois tullut noi hänelle. Muut lääkitykset? Lyrica, tramali, mielialalääkkeet? Vaiko jatkettu aine. Jos esim toi 200 milliä on kahen päivän aikana ollut TOSI KOVAA stimuilua niin ihmettelen kyllä, että mitä on siinä ollut?
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

Dexma wrote:
Morgan wrote: Joo, kaverilla alko leuat nykimään kun oli parin päivän aikana käyttänyt tätä n. 200mg.
Nyt ei ole kyllä ollut ihan kaikki kohallaan. Toi on ollut aika pieni annos, jos ei oo kysymys rännittämisestä? Meinaan aika paljon isompia satseja porukka vetää ilman mitään negatiivisia oireita. En tiiä mistä kyl ois tullut noi hänelle. Muut lääkitykset? Lyrica, tramali, mielialalääkkeet? Vaiko jatkettu aine. Jos esim toi 200 milliä on kahen päivän aikana ollut TOSI KOVAA stimuilua niin ihmettelen kyllä, että mitä on siinä ollut?
Ränniin ne meni. Pohjalla oli kyllä jonkin verran piriä, ei mitään säännöllistä lääkitystä. Itsekin saan etyylifenidaatista käytännössä vain negatiivisia vaikutuksia, ja tuotteet on tullu luotettavalta vendorilta. Ymmärtääkseni rännättynä ihan helvetin hazardia kamaa pieninäkin annoksina, syövyttää suonet ja aiheuttaa kramppeja.
mies74
Karvakuono

Post by mies74 »

Morjens!

Oon ollu todella perso stimuille heti eka kerran jälkeen, kun sekaannuin amppeliin. Näiden "uusien" tai ainakin suomen mittakaavassa vasta nyttemmin enemmän käytettyinä aineina (monethan on hokattu jo 60-luvulla, mut unohdettu, ku ei oo heti keksitty lääketieteellistä funktioo). Normiamppelin, metan, essojen, metyylifenidaatin, alfa-pvp:n ja aakkosten jälkeen uusimpana olen lähinnä kaiffareiden kautta tutustunu tähän etyyliin. Heti aluks haluun todeta, et käytän vanhasta tottumuksesta kaikki mahdolliset kemiat iiveenä. En rupee väitteleen siitä, et onks se järkevää eli ei, mut mä käytän näin koska tietääpä ainakin heti, et toimiiko vai ei ja millä määrällä. Mikään muu keino ei enää valitettavasti toimi, ku on sille tielle lähteny. Aakkoset (mdpv) oli kai mulla eka "muuntohuume" ja se oli ky rakkautta ensi silmäyksellä, kuten monilla muillakin. Kai se oli se ku suomeen asti kulkenut amfetamiini on käyttäjälle saakka tullessa laimentunut ties kuin paljon ja millä tahansa. Toi pv joka tänne tuli oli ainakin aikoinaan melko putsia ja varmasti kolahti sen takii niin kovaa.
Luulisin, et juuri tän korkean vaikuttavan aineen pitoisuuden vuoksi nää kemikaalit, joita ei oo viel kriminalisoitu, toimii paremmin kuin "vanhat" huumeet. Riippuu tietysti et mistä kemikaalinsa hankkii. Samahan se "normi" doupin kans on, et keltä hommaat. Olis tosi hienoo ku aina sais sitä mitä tilaa ja mahdollisimman putsina. Ainahan kaikessa on riskinsä ja varsinkin alalla, jossa pyörii rahaa ja tarkoituksena on mielihyvän maksimointi. Luulisin, et nyt sain puhtainta etyyliä, mitä olen tähän mennessä saanut. Tätä perustelen täysin omalla kokemuksella. Mun mielestä tosi pieni määrä riitti (0,1 vedot), vaikutus kesti pitkään (kesti hyvin 4 tuntia ennen tasureita), eka vetojen jälkeen sama määrä riitti uusiin nousuihin ja mikä parasta: en ole tällä kertaa havainnu vielä mitään negafiiliksiä. En kyllä oleta, et tää positiivinen juttu jatkuu loputtomiin. Aina mielihyvä tuo jossain vaiheessa mielipahan: laskut yms. Tiedän kyllä, et kun noita aivojen mielihyväkeskusten välittäjäainevarastoja kuluttaa urakalla, niin ne loppuu ja tarvii hiukka latausta välillä. En ole mikään aivokemian tohtori, mut ihan maalaisjärki sanoo, et oli sitten kyse mistä varastoista tahansa, niin ne eivät voi olla ehtymättömät. Tää kyl toimii, nyt!

Voikaa hyvin! :)
cincemilla
zerk

Post by zerk »

^ Voisin muistuttaa, että useimmille 100mg etyylifenidaattia hihaan on todella suuri annos. Varovasti tän kanssa.
mies74
Karvakuono

Post by mies74 »

Moi!

Sori. Ainakin yks huomas, et kymmenkertaistin heti alkuun ton alkudosen. En usko tätä ihan putsina kukaan pystyy vetään tota määrää, jota itse väitin tempastuani eli kehottasin kokeileen sellasta 10 mg-20 mg riippuen siitä, et kuin paljon on aikasemmin stimuja temponu ja millanen väli ollu viimesestä kerrasta. hyvä ku joku sentään huomas ton. Tarvii olla vastedes tarkempana noiden dosejen ilmottamisen kanssa, mut toivottavasti porukat lukee useita ehdotuksia ja alottelee sieltä matalimmasta, ku lisää voi aina vetää, mut takas kippoon ei jo kertaalleen vedettyjä liemiä saa!

Cincemilla
mies74
Karvakuono

Post by mies74 »

zerk wrote:
zero wrote:

ei mulle tätä enää.
No sanoisin, että 150mg 45min sisään on aika vitusti liikaa. En yhtään ihmettele, että alkoi ahdistaa. Ja jos et vaivautunut käyttämään fiktiä niin sulla on ihan hyvin voinut mennä vaikka se 200mg.
Mä kyllä alleviivaan ton yläpuolella olevan jutun, vaikka en oo kamaan viel hirveesti ehtiny tutustua. Mulle on ainakin vielä ehdoton maksimi 100 mg/vrk ja sekin on jo liikaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Morgan wrote: Ränniin ne meni.
Tässä se eka moka on monella, kun odottaa vääränlaisia oloja. Aloittaa vaik sit pienellä dosella ja sit on sillai, ei toimi LISÄÄ.

Nokittaminen toimii ja aika turvallisesti, suosin itse sitä.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juuu iv:nä imo tää on melkee vaarallisempi päihde ku MDPV oikeasti , annostelun ja muutenki rushin mukaan ja sen mukaan kuinka nopiaa painat sitä tallaa pohjaan. Muutaman kerran tän takia iv annoste jälkee 50-100mg kouristellu jalat katos lattial. OLKAA VAROVAISIA JA NOKITTAKAA NIIKU VIISAS DEXMA SANU JO!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SadPanda wrote:Juuu iv:nä imo tää on melkee vaarallisempi päihde ku MDPV oikeasti , annostelun ja muutenki rushin mukaan ja sen mukaan kuinka nopiaa painat sitä tallaa pohjaan. Muutaman kerran tän takia iv annoste jälkee 50-100mg kouristellu jalat katos lattial. OLKAA VAROVAISIA JA NOKITTAKAA NIIKU VIISAS DEXMA SANU JO!
Joo siis ymmärtääkseni tolettomalla se annos on TOOOOSI pieni rännniin vedettynä. Niinkuin muutenkin etyyli ja metyylifenidaatin vaikutus on aluksi varsinkin aika hiuksen hieno...

Muistan, kun tarjottiin tätä yhelle kaverille hihaan sillai asenteella 5 millin annoksissa... 15 millin kohalla se sanoi, että nyt alkoi vähän jo potkiin, mut ei sillai tosi selvästi. Sit anntettiin vielä vähän sitä tyyliin ehkä yksi dose, sit kuulemma jo toimi. Annettiin vähäksi aikaa sitä sit sille mukaan, ja seuraavana päivänä Paimion pojat soitteli jo aamusta, että saiko lisää.

Tosiaan. Kandee huomioida, että tää on paljon "hienostuneemmin" toimiva kemikaali, eli se pienikin annos toimii hyvin varsinkin lääkinnnällisesti. 15 milliä nokkaan tätä puhtaana on jo ihan jees nousut jne.

Hyvää Pandassa on se, että se on meidän testikemikaalipanda. Panda testaa kaikki huumeet ja pystyy sit jälkeenpäin kertoon mitä ei kannata tehä. Tai no Pandan raportit on vähän sellaista, että siitä pitää osata lukea rivien välistä. :D
mies74
Karvakuono

Post by mies74 »

Sillai mulla tulee tästä sama juttu, ku muistakin stimulanteista eli pitää vetää tasottavia ihan koko ajan, vaikka tietää ittekin, et ei se vaikutus enää nouse tai se ei ainakaan tunnu enää missään. Ehkä tän kanssa sopii jokin hidas ja varsinkin, jos sattus löytyyn jostain barbeja esim. fenobarbitaalia, niin kombo olis varmaan hyvä. Kyllä bentsoistakin ehkä kumit vois toimia?! Tätä tulee vedettyä ainakin ittellä helposti liikaa ja täs ois just jarru poikaa (tyyliin hero+meta).

cincemilla
Neste
OD

Post by Neste »

Kirvelee nokassa melkoisesti, kristalli tosin vähemmän kuin puuterimainen jauhe, mutta silti nenä on ihan paskana jos tätä vetelee vähänkään enempää. Asiaa ei helpota se että redosetuksen himo on melko paha - kun ostin kristallia ensimmäisen kerran sitä meni 0.5g 24h sisällä ja nenä oli sen jälkeen kipeä n. 2vk :roll: Keskittymiseen toimii paremmin kuin metyylifenidaatti, mutta tuntuu kestävän lyhyemmän aikaa ja ehkä enemmän sivuvaikutuksia. Aluksi tuli laskut ihan pienistäkin määristä, mutta ilmeisesti niihin tottui ja jälkeenpäin ei ole tullut mitään riippumatta siitä miten usein/harvoin/paljon/vähän on ottanut.

Mitää varsinaisia "kuoseja" tästä en saa, mutta toisaalta kokeilemistani stimulanteista saan niitä vain MDMA:sta ja cathinoneista (bk-MDMA, 4-MMC..)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake