karmastrikesback wrote:Tosi usein törmään lauseeseen: "piri on paskaa, jos siitä tulee laskut."
Mä ite vähän sanon tätä, joka on omalla tavalla aika paska lause. Sit on myös mun sanavarastoissa se, että "hyvän pirin toimimista ei huomaa." Sekin on paska väite loppupeleissä.
Enemmän toi "paska piri kovat laskut" haetaan sitä, että sitä on jatkettu jollain joka tekee paskan olon, tai se ei oo alunperin ollutkaan amfee joka vaikuttaa siellä. Sit toi hyvän pirin toimimista ei huomaa juttu on enemmän sitä, kun näkee jengiä jostain piristä olevan hiton jumissa jo pienistä annoksista. Tyypit hikoilee eikä pääse sohvasta ylös, mut ei toimi? what? Itelle mitä luotettavammasta lähteestä mahd puhdasta oon saanut sitä vähemmän oon tuntenut itseäni päihtyneemmäksi, mut kyl se tuntuu ja vitusti. Pitäis enemmän testata "putsii".
Jos piristä tulee kovat laskut, niin kantsii aina muistaa laskuvarjon hommaamista. Ei oo mikään ihmekkään jos ei muista juoda, syödä ja nukkua pireissä. Sitä vetää 24h ajan ja keho on ihan "liekeissä" niin paska olo tulee saleen. Ne laskuvarjot vähän helpottaa noiden perusjuttujen tapahtumista, jos huomaa, että piristä tulee usein kovat laskut niin kantsii ottaa vain vähemmän sitä ja jos siltikin niin ehkä sit vain jättää ottamatta.
Nykyään mun oma pirin käyttö on yleensä aika vähäistä silloin, kun sitä otan suosin pieniä annoksia kokoajan. Tos yksi viikonloppu josta on jo aika vitun kauan aikaa itseasiassa tuli maisteltua kahta erilaatua. Toinen oli sitä "peruskatu" laatua parempaa, futas 100 millistä ja siitä isommista doseista (nokkaan) sit taas toinen laatu antoi saman ehkä enemmän 30 millistä. Tota parempaa laatua jos nokitteli sen 100 milliä päivän aikana niin se riitti ihan hyvin koko siksi päiväksi ja seuraavaksi yöksi. Kandee aina vähän testailla omaa pirisäkkiä miten se kolisee ja ettiä tasapainoinen annos itelleen jne. Itehän piriä käytän enemmän lääkkeeksi rauhoittumiseen, kuin pöhisemiseen.
Vielä tähän muistutan Frapsuti tädin/neidon/naisen/ufo olion vinkin.
"Piri tuntuu parhaimmalta, silloin kun on just herännyt hyviltä unilta, syönyt kunnolla ja on muutenkin kunnossa."
Oujee.
Toinen tapa on vetää opiaattia sen pirin kanssa samassa lainissa. Yleensä very very bueno...