Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Tofupekoni
Kameleontti

Re: Amfetamiini topic.

Post by Tofupekoni »

Täälläpäin yks dude mainitsi tehneensä kolmosesta (3g) --> kympin (10g), laittamalla siihen tomusokeria noiden erotuksen verran. Eikä se ollu ees alunperinkään mitään hirveen hyvää, tollasta vaan ku tarttus mukaan pikku säkki.

Se oli sanojensa mukaan myyny sitä mainoslauseella, et "tää on aika paskaa, mut nyt sitä olis" tjsp. Ja posse vetää ihan iloissaan ja maksaa viel ihan hävytöntä hintaa tollasesta ~1€/g arvosesta jatkeesta, mis on vähän huonoo pirii mukana. Niinku jotain 50€/g ja sen molemmin puolin.

Kuulemma ihan sama mitä paskaa, kohan se pörisee ja pelittää. :twisted:

btw:
Nyt ku Suomi on omavarainen pilven suhteen, ni vois tähdätä amfetamiinin omavaraisuuteen seuraavaks?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

magiclymagical wrote:1. Päiviä. Ehkä 1-3 max. En kyllä tiiä miten rankempien putkien jälkeen mutta jossei nyt iha överisti oo menny ni ei kyl näy paria päivää kauemmin.
2. Tästä en niinkään tiedä mutta etikan juonti joku tiettymäärä vähentää näkymisaikaa ainakin, mutta tosin aiheuttaa ripulia jos menet juomaan, ja on pahaa eikä kannata näin tehdä, hyöyty niin minimaalinen. + voin olla väärässä/ muistaa väärin.
Juu kiitos tästä.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Kaljaa aamusta,sekä telareita ja rivoja naamaan, nyt illalla/yöllä lyrica 450mg ja hyvää pöhköä pommina naamaan :D
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

Tätä on taas tullu ryittyä aika huolella kohta 1,5vko ja nukuin mä tos välis 1vrk mutta rata jatkuu :) nyt consertaa 54mg ja kyllä humahtaa kivasti taas :D
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Nyt tuli kerrankin ihan kohtalaista vauhtia käsiin... Muutamilla vedoilla oon pärjänny tässä koko eilisen päivän, illan ja yön... Harvemmin on kyl riittäny näin pitkään, kun laatu on ollu ihan kuraa.. Mutta tämä on kyllä erilaista kuin aiemmat vauhdit. Tästä ei tuu mitään kunnon humahdusta vaan tää vaan nousee tunti kaupalla mukavaan tahtiin eikä tuu mitään pirille tyypillisiä ahdistuksia tai mitään laskufiilistä. :)

Ainoa miinus tässä on vain vetojen väsääminen, kun aine on tahnamaista ja liukenee suht koht huonosti veteen. :roll:
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Osaako kukaan kertoa että miksi DXM-amfe kombo on vaarallista, vai onko se ? Muistaakseni luin jostain että olisi vaarallista.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Sivustakatsoja wrote:Osaako kukaan kertoa että miksi DXM-amfe kombo on vaarallista, vai onko se ? Muistaakseni luin jostain että olisi vaarallista.
Mahdollisesti hengenvaarallinen.

Riskinä on liiasta serotoniinin määrästä johtuva myrkytystila joka tunnetaan nimellä serotoniinisyndrooma AKA serotoniinioireyhtymä. Serotoniinisyndrooma on vähintään todella tuskallinen kokemus ja pahimmillaan fataali.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

^^^ juu näin muistin lukeneeni, mutta piti varmistaa.
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Lainaan topiccia hieman, mikäli se sopii.

Noin 4 päivää sitten päädyin vetämään itseni psykoosin rajamaille. Nautin amfetamiinia noin kaksi viikkoa, joista viimeiset 4-5 päivää menivät hyvinvoinnista välittämättä. Söin vähän ja nukuin niukasti + vettä tuli juotua liian vähän.

Tästä kuitenkin selvinneenä on mieltäni painanut täysi voimattomuus.
Mikään ei tunnu kiinnostavan. Kaikki tuntuu erilaiselta verrattuna entiseen. Pää on totaalisesti jumissa. Olen miettinyt, pitäisikö minun ottaa yhteyttä
psykiatriin, vai odottaa ja toivoa vaivojeni parenevan.

Jopa tämän viestin kirjoittaminen tuotti vaikeuksia.

Mietteitä?
frapathea

Post by frapathea »

^ Ota nyt ensin ainakin hetki ihan rauhassa, jos mitenkään kykenet. Jos vedit piriä kaksi viikkoa putkeen, niin suo itelles vähintään saman verran toipumiseen? Tietenkin jos menee oikeesti tosi akuutiksi vointi, niin päivystykseen vaan. Mut jos tuntuu siltä, että kestät omin avuin, niin ota ihan rauhassa ja lepää vaan.
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

frapathea wrote:^ Ota nyt ensin ainakin hetki ihan rauhassa, jos mitenkään kykenet. Jos vedit piriä kaksi viikkoa putkeen, niin suo itelles vähintään saman verran toipumiseen? Tietenkin jos menee oikeesti tosi akuutiksi vointi, niin päivystykseen vaan. Mut jos tuntuu siltä, että kestät omin avuin, niin ota ihan rauhassa ja lepää vaan.
Olen vetänyt piriä ennenkin yhtä pitkiä/jopa pitempiä putkia, mutta annostus on ollut huomattavasti pienempi + olen huolehtinut kehoni tarpeista. Tällä kertaa tein poikkeuksen, josta sakotettiin.

Tällä hetkellä vallitsevaa tilaa voisinkin kutsua masentuneeksi. Oireet vaikuttavat paljolti sille tyypillisiltä.

Ehkä kyseessä on vain jokin tilapäinen aivojen välittäjäaineiden puutostila.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

tässä mietiskelin, kun olisi tossa pieni bägi vauhtia nii voiko tota viel käyttää iv ku klädi ei oo hirveen puhas ku piti kiireellä nakata vauhdit röökiaskin muoveihi nii siin on muutama pieni hippunen purua seassa nii voiko vielä iv käyttää vai imeytyykö puruista jtn ylimäärästä? Siis siinä pussissa on vaan juuri silmin nähtäviä puruhippusia vain muutama. Pikaista vastausta kiitos, jos tosta tekstistä ny tolkkua saa.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Sivustakatsoja wrote:tässä mietiskelin, kun olisi tossa pieni bägi vauhtia nii voiko tota viel käyttää iv ku klädi ei oo hirveen puhas ku piti kiireellä nakata vauhdit röökiaskin muoveihi nii siin on muutama pieni hippunen purua seassa nii voiko vielä iv käyttää vai imeytyykö puruista jtn ylimäärästä? Siis siinä pussissa on vaan juuri silmin nähtäviä puruhippusia vain muutama. Pikaista vastausta kiitos, jos tosta tekstistä ny tolkkua saa.

Oon todistanu tommosta toimintaa ilman havaittavia haittavaikutuksia (ei horkkia)

terveellisyyteen en ota kantaa..
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

^^ jep, kai se fimattuna menee.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

huom! nikotiini pärtsii sitten aivan saatanasti lujempaa kaikilla muilla tavoilla kuin poltettuna (tai sitten kyse on niistä lisäaineista mitä siihen lykätään kasoittain), mutta en mä kyllä usko että toi viel tappaa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
HashJoint
Tuppisuu

Post by HashJoint »

Mikä olisi hyvä dose nolla toleilla 50% amfetamiinille?
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Mites toi vipinä sopii SSRI:n kans (essitalopraami). Oon täs googletellu jo jonkin aikaa, mut löytyy helvetin ristiriitasta infoo

Osaisko täällä porukka vastata?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

HashJoint wrote:Mikä olisi hyvä dose nolla toleilla 50% amfetamiinille?
Lähtisin 20 milligrammalla liikkeelle, josta sitten nostaisin annostusta tarvittaessa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

HashJoint wrote:Mikä olisi hyvä dose nolla toleilla 50% amfetamiinille?

No about 50 mg.

tai 40 mg...

Sinne johonkin.

Mullahan toimii 30 mg jo ihan lääkinnällisesti aina, että siitä sit buustaa.

Mut noi prosentti tiedot on aina sitä sun tätä, ihan sama mistä sitä hankkii. 50 prossaa tarkoittaa yleensä, 25 prossaa tai jotain... :P

Se selviää useimmiten ottaessa sitä piriä, kuinka paljon tarttee ottaa, että futaa...
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Vape wrote:Mites toi vipinä sopii SSRI:n kans (essitalopraami). Oon täs googletellu jo jonkin aikaa, mut löytyy helvetin ristiriitasta infoo

Osaisko täällä porukka vastata?
Omalla kokemuksella ei mitään komplikaatioita amfetamiinin kanssa vaikka annostukset olisivatkin suht isoja.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Filosofi
Karvakuono

Post by Filosofi »

Oon vähän kaikkea ottanut, mutta piriä en ole koskaan kokeillut vaikka tarjotaan varmaan viikottain. Kannattaisiko? Lähimpänä vauhtia varmaan metyylifendaatti taikka essot.

e. Ainiin ja buphedrone nimistä tutkaria joskus koitin, ja pidin melkoisen paljon.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Filosofi wrote:Oon vähän kaikkea ottanut, mutta piriä en ole koskaan kokeillut vaikka tarjotaan varmaan viikottain. Kannattaisiko?
Mikset oo ottanut? Miksi ottaisit? Mitä sä haluaisit?

Jos nyt metyylifenidaattia oot ottanut ja tykännyt niin kyl piristäkin. Jos on hyvää. Jos saat jotain PASKAA, joka enemmän on PASKAA sen sijaan, kuin amfee niin sit suosittelen jättään väliin, koska siitä jää paska maku suuhun.

Mut mut.
Itellä oli aikoinaan, kun olin olevinani niin hippi ja niin hippi, etten ottanut amfee, mut nykyään kyl se on mun lemppari huume. Niin monipuolinen lääke samalla, kuin monipuolinen viihdekäyttö aine. Oikeastaan ainoita niitä viihdekäyttö aineita mitä enään viittin ottaa.
rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth »

Dexma wrote:
Filosofi wrote:Oon vähän kaikkea ottanut, mutta piriä en ole koskaan kokeillut vaikka tarjotaan varmaan viikottain. Kannattaisiko?
Niin monipuolinen lääke samalla, kuin monipuolinen viihdekäyttö aine. Oikeastaan ainoita niitä viihdekäyttö aineita mitä enään viittin ottaa.
Mulla vähän sama homma nykyään. Jos osaa sen homman pitää ns. lapasessa eikä lähde mitään putkia vetämään.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Tää on kyllä rännättynä ihan eri aine... Vuosia mietin et mitä porukka näkee tässä... Kivahan sitä oli nokat ottaa ja kapakkaa heilumaan mut sitä valvomista ja totaalista narkkausta en ymmärtäny. Mut nopeesti mieli muuttu ku tätä itekkii muutama viikko sitten ekaa kertaa suonee tökkäs... Kunnon vedot ja tuntu ku ois ekaa kertaa ottanu :cheers:
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Tosi usein törmään lauseeseen: "piri on paskaa, jos siitä tulee laskut." Täälläkin kun topicia selailin taaksepäin, joku oli sanonut, että puhtaasta amfetamiinista ei tule laskuja.

Ma en ymmarra? Mulle tulee aina piristä laskut. Pahemmat laskut kuin mistään muusta melkeenpä. Henkiselle puolelle ei juurikaan, mutta fyysinen olo on kamala. En saa unta, en pysty syömään, olo on heikko ja voimaton. Ja aina menee niin, että mitä putsimpaa olen vetänyt, sitä isommat laskut joudun maksamaan.

Lähinnä viime viikonloppu mielessä tässä. Kaveri sanos vaan että "käsi alle ja nuolaset, nyt tulee niin putsia ettei voi edes nokkaan vetää." Ja tää viikko onkin mennyt mukavasti laskuissa tässä :D Maanantaista on lähinnä vaan sellasia hämäriä muistikuvia näin jälkeenpäin mietittynä, tiistaina pää oli jumissa ja makasin heikossa hapessa sängyssä, keskiviikkona sama homma paitsi etten edes päässyt ylös sängystä kun pyörrytti ja oksetti.. Eilen vasta alkoi ruoka maistua ja olo voimistua.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Itelleekin tulee aina ihan kamalat olot yhen yön jälkee, mut parina viime kertana ollu aamulle xanoreita/rivoja niin menny oikein mukavasti seuraava päiväkin. Ruoka menee alas ja illalla mukava mennä nukkumaan väsyneenä. :) Tuntuu et nyt kun tätä pari kertaa on vedelly hihaan niin oppinu jotenkii nauttii tästä huomattavasti enemmän mitä joskus vuosi - pari sitten, bentsoja vaa seuraavalle päivälle nii on lepposaa. Tietenkin jos käteen osuu niin kukka on todella hyvää myös, diggailen myös hiisata kunnon vauhti päällä. Muuttaa menoa jännästi mutta positiivisesti, poltto + amfe ehkä nykyisin yksi lempi comboista. :cheers:

En silti ymmärrä miten ihmiset jaksaa valvoa tän kanssa viikkojakin... :roll:
KarstaFari

Post by KarstaFari »

xPetu wrote:En silti ymmärrä miten ihmiset jaksaa valvoa tän kanssa viikkojakin... :roll:
Samaa mieltä. Tunnen tyyppei jotka on tyyliin +2vk hereillä, sitten yksi yö unta, ja uudet 2vk..

Oma "ennätys" tos valvomishommelis ollu varmaan reilu 3vrk, sit on ollu jo ihan törkeen paska olo, voi ollakyl sillainki ettäkun tota paskaa vedin, en todellakaan syönyt tai juonut, vaikuttanee oloon.. :D
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

xPetu wrote:Tää on kyllä rännättynä ihan eri aine...
Tää on niin totta. Olisi pitäny jättää ne ekat vedot ja jatkaa nokilla. No mutta mitään en kadu swimin suhteen, mutta te jotka ette vielä ole spiguttanu virtaa nii älkää edes kokeilko !!
sen jälkee se ei ees mee muutakautta ku iv. Näin itellä ainaki, mut oonhan mä kuitenki nokitellu vaikka suurimmaks osaks iiveenä käytänki.

Ohho taas tuli jotai random tekstii ku on pöhinää pesässä :love:
:love:

pEEEACE Out :cheers:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

karmastrikesback wrote:Tosi usein törmään lauseeseen: "piri on paskaa, jos siitä tulee laskut."
Mä ite vähän sanon tätä, joka on omalla tavalla aika paska lause. Sit on myös mun sanavarastoissa se, että "hyvän pirin toimimista ei huomaa." Sekin on paska väite loppupeleissä.

Enemmän toi "paska piri kovat laskut" haetaan sitä, että sitä on jatkettu jollain joka tekee paskan olon, tai se ei oo alunperin ollutkaan amfee joka vaikuttaa siellä. Sit toi hyvän pirin toimimista ei huomaa juttu on enemmän sitä, kun näkee jengiä jostain piristä olevan hiton jumissa jo pienistä annoksista. Tyypit hikoilee eikä pääse sohvasta ylös, mut ei toimi? what? Itelle mitä luotettavammasta lähteestä mahd puhdasta oon saanut sitä vähemmän oon tuntenut itseäni päihtyneemmäksi, mut kyl se tuntuu ja vitusti. Pitäis enemmän testata "putsii".

Jos piristä tulee kovat laskut, niin kantsii aina muistaa laskuvarjon hommaamista. Ei oo mikään ihmekkään jos ei muista juoda, syödä ja nukkua pireissä. Sitä vetää 24h ajan ja keho on ihan "liekeissä" niin paska olo tulee saleen. Ne laskuvarjot vähän helpottaa noiden perusjuttujen tapahtumista, jos huomaa, että piristä tulee usein kovat laskut niin kantsii ottaa vain vähemmän sitä ja jos siltikin niin ehkä sit vain jättää ottamatta.

Nykyään mun oma pirin käyttö on yleensä aika vähäistä silloin, kun sitä otan suosin pieniä annoksia kokoajan. Tos yksi viikonloppu josta on jo aika vitun kauan aikaa itseasiassa tuli maisteltua kahta erilaatua. Toinen oli sitä "peruskatu" laatua parempaa, futas 100 millistä ja siitä isommista doseista (nokkaan) sit taas toinen laatu antoi saman ehkä enemmän 30 millistä. Tota parempaa laatua jos nokitteli sen 100 milliä päivän aikana niin se riitti ihan hyvin koko siksi päiväksi ja seuraavaksi yöksi. Kandee aina vähän testailla omaa pirisäkkiä miten se kolisee ja ettiä tasapainoinen annos itelleen jne. Itehän piriä käytän enemmän lääkkeeksi rauhoittumiseen, kuin pöhisemiseen.

Vielä tähän muistutan Frapsuti tädin/neidon/naisen/ufo olion vinkin.

"Piri tuntuu parhaimmalta, silloin kun on just herännyt hyviltä unilta, syönyt kunnolla ja on muutenkin kunnossa."

Oujee. 8)

Toinen tapa on vetää opiaattia sen pirin kanssa samassa lainissa. Yleensä very very bueno...
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Mäkin kyllä allekirjoitan ton, että hyvän pirin toimimista ei huomaa. Monesti piripäissä luulen olevani selvinpäin. "Mä nyt vaan oon tällanen itsevarma ja kaikkien kaveri ja on pokkaa tehdä mitä vaan." : D Vasta kuurin loputtua sitä tajuaa, että huh tulipas oltua kuosissa.

Yleensä kyllä nukun yön hyvin ja syön sitäkin paremmin, jos tiedän että tuleva pitää porettelua sisällään. Yritän myös aina juoda paljon vettä ja saada edes jotain kiinteää kurkusta alas, vaikka aina ei olekaan mahdollista. Siltikään en ole laskuja pystynyt välttämään/ juurikaan lieventämään. Siinä sitten ihmettelen vaan kun kavereille ei tule mitään! Nykyään mun pirinkäyttö on kans (ikävä kyllä) vähentynyt määrinä ja kertoina, juuri noiden laskujen takia.

Mä oon itekseni kelaillut, et johtuukohan tää mun laskuhomma jotenkin verenpainejutuista. Mul on luonnostani tosi matala verenpaine, ja amfetamiinihan nostaa verenpainetta. Et jos ne laskut tuleekin siitä, et mun verenpaine laskee ja palautuu normaaliksi? Pyörryttää, heikottaa ja oksettaa.. Toisaalta luulis et se olis sitten yhtälailla kaikilla. Pläh.