Mä en kyllä ihmettele et mitä väliä on tol dosel jos se kantaa hyvin seuraavaan liotukseen asti ja pitää terveenä...
Mun mielestä puheet et "illasta tuli kipeeks" on paskapuhetta koska juuri illalla dose on huipussaan?
Sit myös ettei kanna bupre seuraavaan päivään... Kyllähän sitä pärjäis jos liotus olis joka toine vrk..
En tiiä itse käytin buprea 2-4mg vrk ennen korvaushoitoon lähtö vuosia ja kyl tää 16mg on tarpeeks!
Buprearvot on otettu alussa ja tuoloin oli 2.5 ja nyt otettu uudet jotka tarkistan tänään...
Muka täs aamulla ihmetelly palelua ja aloin jopa miettimään et voiko hoidon jatkuessa (8kk) jälkeen niin olla että 16mg ei enää olisi tarpeeksi vai onko tolla mitään väliä siis ajalla minkä siellä on niin siihen arvoon?
Tässä taas näkee miten mieli tekee kepposet et hetiku tommost miettii ni muka reflanen olo tulee
Ihan turha havitella annoksia vaan niinku aikasemmin täs topicis sanottu et mahd pienellä kannattaa mennä!
Metiksel varmasti huomattavasti sivuvaikutukset kasvaa suhteessa vakavammiks mitä xonella...
Mä huomasin et HAMPAAT menee tol sokeri xonella ihan paskoiks täytys alkaa käymään kerran kuus hamppihoitolas
Edit: No jaah näköjään ei riitäkään pitiki mennä hehkuttamaan... Arvatkaas paljo buprepitoisuudet oli ollu 1kk sitten? 1, 3!
Mikä on liian alhainen pitoisuus? Hoitaja mainitsi että alle 1, 4 jos on niin yleensä nostetaan ja nyt varattiin aikaa lääkärille..
Mä oon miettiny et vainoanko näiden olotilojen suhteen (pätkittäinen uni, ihme vatsakivut yms lievät oireilut)
Niiden täytyy johtua juurikin tuosta. Noh kaippa ne nyt nostaa sen 2mg kun on noinki alhaiset? ^gansteri^ tiäks sä?