Olin pistänyt kaikki levyt kutoselle yksin kotona. Olin myös ottamassa paketillisen norflexejä jostain syystä. Kuulostaa erittäin tervehenkiseltä ?.
Laitoinkin jo aikasemmin tästä heti kun pääsin pois mielisairaalasta, mutta nyt kuullut lisää omia sekoiluja.
Olin siis leikkinyt sormilla asetta, kuin 4vuotias pikkulapsi. Ja sanonut " PIU PIU PIU KUOLIT HAHAHHA ".
Olin kysellyt, miksi kaikki luulee että oon ottanut jotain "aineita", pitäen minigrippipussia kädessä, jossa oli just näitä norflexejä vitusti, xanoreita vitusti, medikinettejä vitusti jne. Olin aikeissa siis syödä nämä KAIKKI.
Ambulanssikuskit kun tuli minua hakemaan, yritin laittaa kengät housujen taskuun ja hokien " Voi vittukun te ette osaa mitään ". En tiedä kenelle sen olin sanonut, mutta kuulemma puhuin kengille ja haukuin niitä. Kävelin ns "seiniä pitkin". Ja hetikun lähtee mahdollisuus nojata seinää, kaadun. Yritin taas ampua "sormilla" ambulanssimiehiä.
Sairaalassa minut piti laittaa "siteisiin" etten olisi käynyt minun vartijan kimppuun. Tämän sain tietää vasta äskön, luulin että se vartija oli harhaa, koska oli omituisen näköinen ja muotoinen. En myöskään ilmeisesti pitänyt lääkehiilestä, koska syljin ne päälleni. Sain kumminkin vähän juotua.
Eniten harmittaa kumminkin se, että meni perjantai vituiksi, piti tänäänkin ottaa imovaneja, muttamutta.. Vähän myöhästä nyt.
Olin kuulemma sekoillut tunteja jotain tämäntapaisia juttuja juuri. Asetta leikkinyt. Telkkaria syönyt. Tyhjää huulipunapurkkia syönyt. Jne. Luulin kaiken olevan ok. Hupsua ainetta, sanon minä.