Imovane (tsopikloni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Illuusio

Re: Imovane (tsopikloni)

Post by Illuusio »

Varmaan ainoa aine, joka vienyt viimeisenkin järjenhippusen sekä estottomuuden pois. Olin 2 kertaa lähellä kuolemaa viiden tälläisen takia, sekä mielisairaalassa.

Olin pistänyt kaikki levyt kutoselle yksin kotona. Olin myös ottamassa paketillisen norflexejä jostain syystä. Kuulostaa erittäin tervehenkiseltä ?.

Laitoinkin jo aikasemmin tästä heti kun pääsin pois mielisairaalasta, mutta nyt kuullut lisää omia sekoiluja.

Olin siis leikkinyt sormilla asetta, kuin 4vuotias pikkulapsi. Ja sanonut " PIU PIU PIU KUOLIT HAHAHHA ".

Olin kysellyt, miksi kaikki luulee että oon ottanut jotain "aineita", pitäen minigrippipussia kädessä, jossa oli just näitä norflexejä vitusti, xanoreita vitusti, medikinettejä vitusti jne. Olin aikeissa siis syödä nämä KAIKKI.

Ambulanssikuskit kun tuli minua hakemaan, yritin laittaa kengät housujen taskuun ja hokien " Voi vittukun te ette osaa mitään ". En tiedä kenelle sen olin sanonut, mutta kuulemma puhuin kengille ja haukuin niitä. Kävelin ns "seiniä pitkin". Ja hetikun lähtee mahdollisuus nojata seinää, kaadun. Yritin taas ampua "sormilla" ambulanssimiehiä.

Sairaalassa minut piti laittaa "siteisiin" etten olisi käynyt minun vartijan kimppuun. Tämän sain tietää vasta äskön, luulin että se vartija oli harhaa, koska oli omituisen näköinen ja muotoinen. En myöskään ilmeisesti pitänyt lääkehiilestä, koska syljin ne päälleni. Sain kumminkin vähän juotua.

Eniten harmittaa kumminkin se, että meni perjantai vituiksi, piti tänäänkin ottaa imovaneja, muttamutta.. Vähän myöhästä nyt. :D

Olin kuulemma sekoillut tunteja jotain tämäntapaisia juttuja juuri. Asetta leikkinyt. Telkkaria syönyt. Tyhjää huulipunapurkkia syönyt. Jne. Luulin kaiken olevan ok. Hupsua ainetta, sanon minä. :D (Ehkä vähän myös vaarallista... :O?)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ Niin, kuulostaa sangen tyypilliseltä imovane-sekoilulta, joten siksi (ja kokemuksien jälkeen) jättänyt syömättä. :foil: Viihdepotentiaali itelle on täysi nolla. :D

Siis, nukkumiseen ihan ok miinuksena kissankusen maku suussa. Mut delirium ei ole vaikea hankkia näillä...
. . . (--) °
zerk

Post by zerk »

Illuusio wrote:
Eniten harmittaa kumminkin se, että meni perjantai vituiksi, piti tänäänkin ottaa imovaneja, muttamutta.. Vähän myöhästä nyt. :D
Nyt vittu oikeesti.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Tieks Zerk^^, et jotkut vaan diggaa tollasesta tyylistä. En tunne tyyppiä tai tie enempiä nyt ton viestin luin nikkiäkää en muista. Mut voisin kuvitella et vois olla matkalla bentsojen ihanaan fuck life asenteeseen.

Ite muistaakseni 17 vuotiaana olin puoli vuotta pahas ryynikoukus. Mää söin ihan saatanasti jyviä pelkkiä pameja ja opamoksei, mut kyl se bentsoja ikinä käyttäneenä syöt tyyliin, vaikka on lauantai ja voi relaa: 200mg diapamia ja vaik joku tyylii 300-400mg opamoksia kylkiäisiks. Nii voinette kuvitella millasta meno on. Arkena söin vähemmän tietty mut sanotaan et sen verran et en mää silt puolelt vuodelt muista yhtäään vittu mitää :x Koska mitä oon kuullu niin se on ollu hiton siistiä aikaa elämästä, mistä mää en mitään muista ja jonka mää menetin sen puolen vuoden jälkeen, en tie mitä tapahtu. HUOM: siiiis tän kerroin koska mää sillee ymmärrän et miks joku haluaa tehä sellasta. Ei sitä oikeesti välttämättä kerkee oleen ikinä niin kaua selvinpäin et sen ite tajuis kui sekasi on.

Niin ja toisinaan myös noit imovanei. Oikeesti vaarralist pelleillä niitten kaa, ite rikoin kerran melkein mutsin kattolampun ku dokattii sen kaa ja otin pari imovanee kylkee ( ja täähä ny on näit pienimpii mitä on hölmöilly, nolotti vaan et mutsin luona menin tollee sekoilee) :doh: Enää en niit ikinä halua, kun kerran kokeilin lääkkeeks stellaa. vitusti parempi mulla unettomuuden katkasemiseen. Menipäs sivuraiteille, sori oon aika pilves.

Korjailen/lisään juttuja viestiin vielä vähän myöhemmin.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Nautin tsopiklonista pelkälteen jos otan vain 1 tai korkeintaan 2 X 7.5mg= oikein mukavaa seikkailla netissä tai pelailla vanhoja pleikkaripelejä. Tuo myös luovuutta esim piirtämiseen ja musan tekemiseen, mutta tosiaan en itse tiedä mitään niin herkästi lapasesta lähtevää ja äärimmäisen vastuutonta kuosaamista kuin imovane-sekoilu, koska olen sillä munannut enemmän kuin millään muulla yhteensä :oops: .

++++En ole paljoa kombotellut tämän kanssa muutoin kun jo black-out tilassa tyhjentänyt stashejäni, mutta niitä ei lasketa koska en muista mitään. Jos tolet on tarpeeksi pienet niin kodeeini + imovane voi olla varsin euforinen kokemus, tai ainakin minulle oli mitä pari kertaa testasin tarkoituksella ja tietoisena :D.
You know the mind has a thousand eyes..
gouranga

Post by gouranga »

Tuon kolmen päivän imovaneputken jälkeen tuli pieniä ahdistuskohtauksia ja kun ei oikein osannut ajatella pöhnässä kunnolla mitä edes tapahtui niinä päivinä niin oli ahdistavaa. Onneksi vaimo sai xanorit apteekista niin kaikki ahdistus katosi. Ensi kerran Imovanet muutama kpl kerralla pimeässä. Lenkillä olisi kiva käydä kunhan saa uuden respan :) . Tosin meinasin pyytää Stilnoctia.
gouranga

Post by gouranga »

Respalla taas 30kpl kourassa. Tällä kertaa maltillisesti ja nautiskellen nämä imot (ei kaikkea kolmeen päivään).
Pihatöiden jälkeen jalat olivat kipeänä. Vartti sitten Imovane ja 150mg DXM:ää ja kolotus alkanut jo kadota. DXM on mukana vain boostiksi minimaalisilla annoksilla.
Illemmalla kun vaimokin jaksaa lopettaa haravoimisen niin imo suuhun ressuhuikan saattelemana. Suunitelmissa katsella tähtiä ja seikkailla yöllä pihamaalla :) .

Edittinä kysyn vielä täällä että viekö Xanor kaiken visuaalisen puolen pois vai onko hyvä lisä kys. kuosiin? Alkoholi jäi suosiolla pois,
zerk

Post by zerk »

En lähtis ottamaan bentsoja tuon kuosin päälle. Menet vain enemmän kuutamolle; sekavuus ja blackoutin uhka lisääntyy. Toi kombo on valmiiksi jo sellainen, että voit löytää itsesi ihan mistä vain...
gouranga

Post by gouranga »

Joo aika sekaisin ollaan joo, Euforiaakin rinnassa, Vaimo vahtii kun meitsi seikkailee mulkkujen matkaoppaiden kanssa dekstroversessä.
gouranga

Post by gouranga »

Eilen oli kivaa, Resilaria meni se 450mg sittenkin boostimalla ja 8 Imovanea (nenään ja suuhun) vaimon kanssa,
Sohvalla tsillailin silmät kiinni ämppäriä kuunnellen ja meno oli rauhallista. Välillä se vuoristorata silmätkiinni pysähtyi mutta kun kappaleen vaihtoi niin meno taas jatkui :) . Nyt aamusta 1mg xanor + 15mg tsopiklonia ja olo on ollut helvetin rento.Ei sekava yhtään ja kaupassakin kävin.Musaa kuulostaa kivalta.
Liuskanb loput (9kpl) säästetåään iltaan jak otetaan kun mennään saunaan. Tähtitaivas näytti tosi kaunnilta ja eilwn ja hämärällä vintillä näkyi norsuja ja koko huone muutti muotoaan. Ikkunasta kyyläsin naapurin pihaa niin sehän muuttui joksikin mutavelliksi :D .

Vekkuleita lääkkeitä. Kokemusteni perusteella parasta Resilarin kanssa tai sitten Xanoreiden kanssa päiväkäytössä.
Ei kannata vetää koko ajan niin paljon kuin riittää koska olet aivan eri ihminen, et muista tapahtumista mitään ja seuraavien päivien bentsopöhnä on karmea.
Alkoholin kanssa nautin näitä kun edellisen kerran loppui. 2 imoa ja 5 kaljaa. Pelasin pleikkaria ja olo todella hyvä, ei humalainen yhtään vaan virkeä ja hieman sumea mutta en enää tee noin koska varmaan tuon kahden päivän imoputken takia pysyin tolkuissani. Pelasin Manhuntia pleikkarilla ja oli vitun siistii.Nukkumaan mennessäni silmät suljettuani tuntui kuin aivot olisivat kääntyneet ympäri ja pieni euforiapiikki iski.

Ja sitten kysymys vielä että kannattaako näitä nokittaa?
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

gouranga wrote: Ja sitten kysymys vielä että kannattaako näitä nokittaa?
Sanalla sanoen: Ei

Muutamalla sanalla: Ei, ellet satu nauttimaan kyseisen substanssin luotaantyöntävästä mausta :) . Niissä on kalvopäällysteet ihan hyvästä syystä. Menin itse joskus nokittamaan puolikkaan kun luulin sitä stellaksi ja hyi hemsvetti sitä moskan makua kun se valui suuhun eikä lähtenyt ihan heti veks, laattakin lensi.

Muuten... Tyhmä kysymys mutta... onko muut nähny näistä jotain tonttuja/maahisia vaikutuksen alaisena? :mrgreen: Mulla ja mun kaverilla se on jonkunlainen ihmeellinen teema tsopiklonissa. Kaveri näki näppäimistöllä tonttuja hakut olalla ikäänkuin olisivat louhoksella töissä. Itse olen nähnyt pimeässä jammailevan tontun/maahisen, joka tanssi muuten pirun luovasti. Niin ja serkkupoikakin selitti jostain ärsyttävistä pikkutyypeistä jotka vittuilivat näytön takaa kurkkien.
You know the mind has a thousand eyes..
gouranga

Post by gouranga »

Ressu+Imovane combolla katselin taivaalle niin jumalauta! Kuu vaihteli paikkaansa, tähdet lentelivät ja siellä leijui jokin musta hahmo (noita,batman) .Hävisi kun käänsin katseeni pois.
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

gouranga wrote:Ressu+Imovane combolla katselin taivaalle niin jumalauta! Kuu vaihteli paikkaansa, tähdet lentelivät ja siellä leijui jokin musta hahmo (noita,batman) .Hävisi kun käänsin katseeni pois.
Miks ihmeessä näitä comboo, tai kuosaa muutenkaa.. jättää nukkumis vaikeuksii, nii paljon parempi...kuulostaa vaa vähän " Pää sekasin keinolla millä hyvänsä" touhulta.

Näistä jää niin paska maku koko seuraavaks päiväks, et ei mitään järkeä touhuilla ja toi dexmit päälle...emt tulee väkisinki mielee 15-17 vuotias sekavuuden halunen kaveri.. Ei pahal, enkä oo paras ihmine sanoo...mut silti :down:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
gouranga

Post by gouranga »

MethAciD wrote:
gouranga wrote:Ressu+Imovane combolla katselin taivaalle niin jumalauta! Kuu vaihteli paikkaansa, tähdet lentelivät ja siellä leijui jokin musta hahmo (noita,batman) .Hävisi kun käänsin katseeni pois.
Miks ihmeessä näitä comboo, tai kuosaa muutenkaa.. jättää nukkumis vaikeuksii, nii paljon parempi...kuulostaa vaa vähän " Pää sekasin keinolla millä hyvänsä" touhulta.

Näistä jää niin paska maku koko seuraavaks päiväks, et ei mitään järkeä touhuilla ja toi dexmit päälle...emt tulee väkisinki mielee 15-17 vuotias sekavuuden halunen kaveri.. Ei pahal, enkä oo paras ihmine sanoo...mut silti :down:
Voi jeesus miksi ylipäätään ihmiset haluavat muuttaa tajunnantilaansa? DXM on hyvä dissosiatiivi ja tsopikloni on omalla tavallaan rahoittava ja visualisoiva lääke.
Yhdessä näillä saa hyvän olon, se on syy miksi käytän.

Olen sitäpaitsi lopettanut huumeiden kiskomisen minimiin ja ajattelin ekaa kertaa kuukausiin kokeilla tätä comboa. Ei jaksa aina opiaattejakaan (ainoita mitä käytän bentsojen lisäksi) ja pilveä saati psykedeelejä ei enää USKALLA käyttää koska psyyke ei ole ihan täysin kunnossa.

capiche?
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

gouranga wrote: Voi jeesus miksi ylipäätään ihmiset haluavat muuttaa tajunnantilaansa? DXM on hyvä dissosiatiivi ja tsopikloni on omalla tavallaan rahoittava ja visualisoiva lääke.
Yhdessä näillä saa hyvän olon, se on syy miksi käytän.
Ok sain vastauksen, saat hyvän olon näillä. Sanoinki et en oo paras ihminen asiasta sanomaan, mut oma mielipide on et turhaa paskaa kuosailuun.
gouranga wrote:Olen sitäpaitsi lopettanut huumeiden kiskomisen minimiin ja ajattelin ekaa kertaa kuukausiin kokeilla tätä comboa. Ei jaksa aina opiaattejakaan (ainoita mitä käytän bentsojen lisäksi) ja pilveä saati psykedeelejä ei enää USKALLA käyttää koska psyyke ei ole ihan täysin kunnossa.

capiche?
MUTTA tätä mä en ymmärrä---> Sanot että et uskalla ENÄÄN käyttää pilveä tai deelejä, koska koet että psyyke repeilee ja silti haet jotain taikamaailmaa dexmillä ja imovaneilla... :roll:
Varmasti saat pään rikki myös dexmillä( varo vaan! ) ja imovaneilla jos useemmin otat. Ilmeisesti oot kuitenkin hakenut pelkillä imovaneillakin jo "oloja" ja ne varmasti saatkin, onko oikeesti sen arvosta?.

Ymmärrän kyl sen että on ihmisestä kiinni mikä aine vaikuttaa mitenkin, mut noi touhut kuulostaa siltä et saat pään lopullisesti hajalle. Menee kyl niin combo keskusteluks, et sanon vaan: Jätä ne imovanet siihen tarpeeseen mihin ne on määrätty.

Toisaalta, anna mennä vaa ja koettele rajoja. Mä todella toivon että kestät :up:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
gouranga

Post by gouranga »

Vihamielistä tekstiä minulta, kiitos imovanejen. Mutta olet oikeassa ja päätin ainakin DXM:n lopettaa ihan kokonaan. Taas tuntuu tuon edelliskerran jälkeen olo poissaolevalta edelleen.
3kk kun olin ilman niin olin taas henkisesti valmis dekstroverseen. Mutta nyt olen tajunnut lopettaa. Imovanet taas.. ei oikeasti ole tarvetta mutta reseptin sain puhumalla. Samalla sain Xanoreihin joita kyllä tarvitsen kun koen lievää ahdistusta. Imovanet ovat mukavia koska niillä saa pimeässä hienot hallusinaatiot/visuaalit. En käytä niitäkään jatkossa kuin muutaman silloin tällöin pimeänä yönä.

Elämä on kuitenkin parasta huumetta. Läheinen ihminen joutui juuri suljetulle hoitoon niin se oli vika tikki. Olen ja HALUAN olla selvinpäin mahdollisiman paljon mutta välillä tekee mieli päästä jotenkin toiselle altopituudelle. Jatkossa siihen käytän enää tsopikloonia,kodeiinia ja tramadolia. Boostiksi ehkä jotain sirdaludaa. Luulisi ettei noilla psyykeseen ole vaikutusta mutta kunhan ei jää koukkuun, se on toinen juttu. Xanorit koukuttivat jo henkisesti mutta tarvitsenkin niitä ja lääkärin ohjeiden mukaan (max 1mg päivässä) niin ei ole paha.

Offtopiciksi meni, ei voi mitään.

Pianpa voin taas uusia Imovanet. Menköön viihteenä max kerran viikossa muutama tabletti. Toleranssi nousee liian nopeasti. Ei päivisin koska muuttaa persoonallisuutta röyhkeäksi ja oudoksi. Ei monta päivää putkeen koska jälkiolot on ahdistavat ja muistikuvat 90% poissa. Nautitaan pimeän tultua sellaisenaan :P .
zerk

Post by zerk »

gouranga wrote:Samalla sain Xanoreihin joita kyllä tarvitsen kun koen lievää ahdistusta.
Menee ohi aiheen mutta menköön. Vedät xanoreita "lievään ahdistukseen"? Mikä lääkäri määrää lievään ahdistukseen alpratsolaamia? :D
gouranga

Post by gouranga »

zerk wrote:
gouranga wrote:Samalla sain Xanoreihin joita kyllä tarvitsen kun koen lievää ahdistusta.
Menee ohi aiheen mutta menköön. Vedät xanoreita "lievään ahdistukseen"? Mikä lääkäri määrää lievään ahdistukseen alpratsolaamia? :D
Hyvä lääkäri ;) .
Rahka
Tuppisuu

Post by Rahka »

HUUHAA wrote:kysynkin siis että onko kellään mitään konstia tuon kitkerän maun estämiseksi ?
Silmäilin tämän keskustelun läpi enkä äkkiseltään huomannut kenenkään löytäneen vastausta tähän kysymykseen. Apteekissa mulle joskus kerrottiin, että appelsiinitäysmehulla pitäisi kitkerän maun lähteä pois. En tosin itse ole kokeillut sillä olin jo lopettanut kys. lääkkeen käyttämisen.
Tiedostan, että toi aloituspostaus on aika vanha, mutta päätin nyt silti kertoa tämän jos joku sattuu hyötymään tästä informaatiosta :D

Edit: En siis tiedä että toimiiko tää mehukeino, koska kuten äsken sanoinkin, en ole itse sitä kokeillut.
:------R
gouranga

Post by gouranga »

Nyt hillitysti. 7 kpl viikossa parina päivänä muutama kerrallaan pimeällä. Nousseenko toleranssi visuaalisiin vaikutuksiin nopeasti?
Edit: 10 lisää. Loput säästän comboihin. Aiak jännät efektit. Ei visuaaleja ollenkaan mutta silmät suljettuina musiikki korvilla tuntui kuin olisi demiksiä ottanut. Pysty lentämään itse mihin halusi ja näkyi maisemia pelistä jota pelasin.Lopuksi lensin. Erossa ressuun oli se että pystyi ajattelemaan ja tein sitten kuvan kun nousin ylös.Yhdessä vlissä menin sängyn alle makaamaan kun ainoa pimeä paikka :D taisin torkahtaa musat korvilla kun luulin pelaavanai pleikkaria ja olevani koneella.Ällystin kun nousin ylös :D

Motoriikka oli muuten niin vituillaan ettei järkeä.

Täsäs se kuva: http://naurunappula.com/1198786/kasitys-kaikesta.png

Visuaalien puute oli ihme. 14kpl ja pimeässä hilluminen.Liikaa? No LSA:n kanssa saattaa näkökenttä muuttua

edit: Imovane heti aamusta kahvin kanssa.Virtaa tuli kuin tyhjästä.Kävin lenkillä ja maastopyöräilin ihan onessani.Vaimo taas sanoi että perkele kun pitää kiskoo noita, muutun eri ihmiseksi. No en vedä enää kuin sen muutaman päivässä+xanor.12 jäljellä joten nuo 2 tänään vielä ja loput 8 sitten combona LSA:n tai kodeiinin kanssa.

Tuo eilinen meni miten meni. Pitkästä aikaa otin ne 7 ja ajattelin että ei enmpää mutta otinpahan silti :D nyt kontrollia.

Edit: 12-2 ei=8 vaan kymmenen. Ihme sekoilua tulee imoissa tehtyä mutta virheistä on opittu niin ei perseillä
gouranga

Post by gouranga »

Näillä viihteily... Ei mene enää överiksi kuin siinä mielessä että paketti tyhjenee heti kun sen saa.Sitten tulee ihme tekstejä kirjoiteltua.
Onhan se kiva imoja kerran kuussa ottaa kun se ei tee sekavaksi mutta motoriikka menee ja persoonallisuus muuttuu ja tulee virtaa.

Esimerkiksi, imovaneja aamulla kahvin kanssa. Sitten vaan metsään maastopyöräilemään ihan extempore. Koskaan en jaksa aamuisin tehdä mitään, en ole vuoteen lähtenyt noin vaan herättyä ulos :D Röökiäkään en polta mutta sitä paloi 4 päivässä topallinen.

Nää on vissiin melko turvallisia lääkkeitä tälleen käytettynä..?
gouranga

Post by gouranga »

kuusi imovanea otin ja menin päikköreille musat korvilla. Seviä valveunia näin ihmisiä ympärillä ja tunsin istuvani tietokoneella.Rajoitin silimiä auki ja kaikki katosi :(.
gouranga

Post by gouranga »

7 Imovanea kielen alle. Ei maistunut miltään. Vaikuttais nopemamin vissiin==
Masis
Psykonautti

Post by Masis »

Eipä noilla älyttömästi viihteillä. Mene pimeään huoneeseen ja nauti halluista :mrgreen:
gouranga

Post by gouranga »

Masis wrote:Eipä noilla älyttömästi viihteillä. Mene pimeään huoneeseen ja nauti halluista :mrgreen:
Vetelin illassa 60kpl naamariin ja ei näkynyt halluja kuten ennen.Tuntuu ettö ihan turhaa siihen enää. Olokin tuntuu normaalilta kun on ottanut. No nyt kun odotan 100 päivää että saan uuden respan niin tolet varmaan nollautuu.

Pitää enää aamuisin ottaa joku 4 nii alkaa päivä virkeästi. Tosin nyt kun olen ottanut 7kpl ja mennyt sängylle niin hetken makailtuna näkynyt pientä valveunta (kuin opiaateissa). Siihen jää niiden viihteily.
zerk

Post by zerk »

Tsopiklonin ja tsolpideemin hyvin pieni viihdepotentiaali lähtee tosi nopeesti eikä yleensä tule takaisin. 60kpl illassa? Mietipä hetki mitä sä teet. :D Hanki edes parempia päihteitä jookosta.
gouranga

Post by gouranga »

zerk wrote:Tsopiklonin ja tsolpideemin hyvin pieni viihdepotentiaali lähtee tosi nopeesti eikä yleensä tule takaisin. 60kpl illassa? Mietipä hetki mitä sä teet. :D Hanki edes parempia päihteitä jookosta.
Imovanella saa toisen persoonansa esiin. Kierolla tavalla pidän siitä. Kun reseptit tuli niin ajattelin että miksei. Ja se että kaikki järkevä ajattelu katoaa niin 60 kpl illassa oli kyllä hlvetin typerää :D mutta aina kun laittoi sen 10kpl kerralla kielen alle/nielaisi niin pääsi puoleksi tunniksi valveunitilaan. Nyt en saa imovaneja moneen kuukauteen, onneksi. Resilarin jälkeen viimeisiä aineita mihin enää kosken. Mutta uusin varmaan respan sit elokuussa ja katsellaan sitten. :) .

Kesän ajattelin olla pääasiassa selvinpäin mutta pajanderia,kodeiinia ja tramadolia nyt otellaan satunnaisesti, tänäänkin :love: .
Opiaate

Re:

Post by Opiaate »

HUUHAA wrote:kyllä imovaneillakin deliriumiin pääsee...... nimim. testattu on :D
Joo, mukavaa jutella itsekseen, räkättää kun julisteet seinillä väreilee ja hahmot niissä tarkkailee sua.
V*ttu noista menee pihalle hetkeks aikaa, sit yhtäkkiä havahtuu taas siihen ku alkaa tajunnantaso olemaan semi normi. :)
zero
Kameleontti

Post by zero »

kyllä tämäkin lievästi ahdistukseen auttaa sopivilla annoksilla. muutenkin sopii sopivan sekakäyttökombon jatkeeksi hyvin mutta maksamaan näistä en mielellään lähtis, viimeks kun sain näitä maksoin ekaa kertaa mikä tuntu vähän oudolta tän lääkkeen kohalla.

ts. ihan ok lääke todella harvoin nautittuna. miinus se vitun maku yh. onko muuten olemassa tsopiklonivalmistetta mistä ei moista tuu?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Opiaate

Post by Opiaate »

zero wrote:kyllä tämäkin lievästi ahdistukseen auttaa sopivilla annoksilla. muutenkin sopii sopivan sekakäyttökombon jatkeeksi hyvin mutta maksamaan näistä en mielellään lähtis, viimeks kun sain näitä maksoin ekaa kertaa mikä tuntu vähän oudolta tän lääkkeen kohalla.

ts. ihan ok lääke todella harvoin nautittuna. miinus se vitun maku yh. onko muuten olemassa tsopiklonivalmistetta mistä ei moista tuu?
Käsittääkseni stilnoctit ja stellat. Jos oikein muistan niin ei ainakaan yhtä paskalta maistu.