Samaa mieltä. Poistaa vitutuksen omalla kohdalla todella tehokkaasti, taitaapi olla raskauttavimpia syitä miksi tähän paskaan aikoinaan jäin jumiin.. Pitkäaikaisen seurustelukumppanin kanssa meni asiat päin helvettiä ja siinä sitten erottiin. En ollut tuota eroa ennen koskaan kuuritellut mitään huumeita, mutta se jokailtainen yksinolo vaan hajotti todella kovaa. Olin niin tottunut että meen iltaisin nukkumaan naiseni kanssa ja herään naiseni kanssa. Tuntui todella et oltiin yhtä. Sit kaikki vaan musertui, aloin vetään Subua melkein joka ilta, ja silloin siitä nuokahtelikin oikeen kiitettävästi. Vitutus - 1-3mg nokat - Notku ja vitutuksen katoaminen. Sanoisinko että todella välinpitämätön olo eikä mua haitannut mennä enää yksin nukkumaan, oli niin lämmin ja hyvä olo.MethAciD wrote:Ei tästä mitään kunnon euforiaa tule, eikä muutenkaan oo mitenkään ihmeellinen tai hehkuttamisen arvonen kokemus, oikeestaa aika paska päihde...
Ihan kivasti poistaa vitutuksen ja lämmittää siin samal ku yrittää pitää silmiä auki, mut jos saa perseen ylös penkistä niin pystyy toimimaan ja on jopa pirtee puuhastelu fiilis
.
Sitten mä tajusin joskus about vuoden päästä että ei vittu, täähän alkaa oleen jo ihan käsiin räjähtänyttä toimintaa. Olisin halunnut eroon mutta ei ollut voimia, eikä tukea.
Meni 2 vuotta, ihme ja kumma kyllä vältin vankilan vaikka tein paljon paskaa saadakseni tuota Myrkkyä. Sen silti edelleen voin sanoa rehellisesti, että lähimmäiseni eivät tästä ole joutunueet kärsimään, en ole tuolla ongelmastani huudellut ja aina on ollut jotain millä lievittää ne reflat ja että pysytteli lämpösis/"terveenä".
Pointti täs nyt siis oli, että mulla bupren ns. hyvääoloa tuova vaikutus ei jättänyt jumiin, vaan enemmänkin se että se poisti ns huolet ja vitutuksen.
Lopulta se tappaa sun tunteet eikä tunne enää oikeastaan mitään. Se on todella flipauttava tunne.
Haluan tähän lopuksi vielä kiittää Sieniä että pyristelivät mut eroon tosta ikuisesta luupista johon luultavasti ois mennyt henkikin sen lisäks että oli jo melkein kokonaan elämänsä pilannut. Mä en tarvinnut mitään katko-hoitoja tai Benzoja, reflat on todella ikävää paskaa mutta Kannabis auttaa niihin fyysisiin oikein mukavasti.