Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
growy
Kameleontti

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by growy »

MethAciD wrote:Ei tästä mitään kunnon euforiaa tule, eikä muutenkaan oo mitenkään ihmeellinen tai hehkuttamisen arvonen kokemus, oikeestaa aika paska päihde...
Ihan kivasti poistaa vitutuksen ja lämmittää siin samal ku yrittää pitää silmiä auki, mut jos saa perseen ylös penkistä niin pystyy toimimaan ja on jopa pirtee puuhastelu fiilis :D
.
Samaa mieltä. Poistaa vitutuksen omalla kohdalla todella tehokkaasti, taitaapi olla raskauttavimpia syitä miksi tähän paskaan aikoinaan jäin jumiin.. Pitkäaikaisen seurustelukumppanin kanssa meni asiat päin helvettiä ja siinä sitten erottiin. En ollut tuota eroa ennen koskaan kuuritellut mitään huumeita, mutta se jokailtainen yksinolo vaan hajotti todella kovaa. Olin niin tottunut että meen iltaisin nukkumaan naiseni kanssa ja herään naiseni kanssa. Tuntui todella et oltiin yhtä. Sit kaikki vaan musertui, aloin vetään Subua melkein joka ilta, ja silloin siitä nuokahtelikin oikeen kiitettävästi. Vitutus - 1-3mg nokat - Notku ja vitutuksen katoaminen. Sanoisinko että todella välinpitämätön olo eikä mua haitannut mennä enää yksin nukkumaan, oli niin lämmin ja hyvä olo.
Sitten mä tajusin joskus about vuoden päästä että ei vittu, täähän alkaa oleen jo ihan käsiin räjähtänyttä toimintaa. Olisin halunnut eroon mutta ei ollut voimia, eikä tukea.
Meni 2 vuotta, ihme ja kumma kyllä vältin vankilan vaikka tein paljon paskaa saadakseni tuota Myrkkyä. Sen silti edelleen voin sanoa rehellisesti, että lähimmäiseni eivät tästä ole joutunueet kärsimään, en ole tuolla ongelmastani huudellut ja aina on ollut jotain millä lievittää ne reflat ja että pysytteli lämpösis/"terveenä".

Pointti täs nyt siis oli, että mulla bupren ns. hyvääoloa tuova vaikutus ei jättänyt jumiin, vaan enemmänkin se että se poisti ns huolet ja vitutuksen.
Lopulta se tappaa sun tunteet eikä tunne enää oikeastaan mitään. Se on todella flipauttava tunne.
Haluan tähän lopuksi vielä kiittää Sieniä että pyristelivät mut eroon tosta ikuisesta luupista johon luultavasti ois mennyt henkikin sen lisäks että oli jo melkein kokonaan elämänsä pilannut. Mä en tarvinnut mitään katko-hoitoja tai Benzoja, reflat on todella ikävää paskaa mutta Kannabis auttaa niihin fyysisiin oikein mukavasti.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

En tajua tuota suurimman osa bupren käyttäjistä heidän oksentelua. Itse otan tätä hyin harvoin (bout muutaman kuukauden välein, joskus iv) mutten koskaan saa nauseaa. Vain kerran, kun todella humalassa otin iv ja nenään yht 6 mg ilman tolea tipahdin bussis ja oksensin keuhkoihin Hyi kamala missä heräsin, ympäril aivan karseeta porukkaa ja vaikka mitä kahlittuja hulluja, spurguja ja narkkareita. Onnekseni mulle sattui hyvä naishoitaja joka jutteli mun kaa ja siirsi mut perusosastolle (40C kuumetta kun aspiraatiokeuhkokuume), mutta siellä taas sain odottaa buranaa monta tuntia. Lopulta pääsin Kolmioon kaksihekiseen todlella mukavaan huoneeseen jonka alueella oli todella kivat hoitsut jotka tuli aina kun tarvi :)

Sw keuhkokuume oli viedö hengen. Eli: ei buprea + yli 12 kaljaa missään nimessä. Ellä Marian sairaalaan missän nimessä, viinakramppiin en edes saanut sydänlääkereseptiä. öiisin ei sammutettu valoja ja ympärillä oli kamalan sairaita vanhuksia...
Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 »

Salakavalaahan tää bubrekin on niinkuin kaikkki muutkin opiaatit. Itse en esimerkiksi koskaan osta palloa enempää kerralla, koska jos siellä laatikossa on aina sitä niin useammin sitä vetäisikin. Oon ite puljannu kaikenmaailman päihteiden kanssa 7 vuoden ajan ja tajunnut sen, että se on kivaa hommaa sillon kun sulla on oikeasti homma hanskassa. Vedät jotain silloin tällöin. Sillon siinä pysyy ilo ja fiilis ja koliseekin niinku pitää. Itse bubreen mulla on aina se takaraja että 2 päivää enempää ei koskaan kerralla. Eikä useammin kuin 2 viikon välein. Joskus menee kuukauden välein. Joskus kakhden. Ja joskus otan pari kertaa kuukaudessa tuplapäivän. Ja näin ne toletkin pysyy alhaalla ei tarvi päivässä vetää ku ehkä milli - puoltoista milliä. Tällee se pallokin kestää pitkän aikaa. Bupre on helvetin terapeuttista ja mukavaa hommaa kun sitä osaa käyttää ja esimerkiksi tämänkin ansiosta olen jättäny lukuisat viina/stimu viikonloput väliin mikä on vaan hyvä asia. Itselleni tarjoaa paljon enemmän käydä kaupassa hakemassa kaappi täyteen herkkuja. Ladat pari leffaa. Polttaa aski röökiä ja nautiskella tätä vapaapäivänä ilman mitään kiireitä. Niin kuin esimerkiksi juuri nyt :) Tosin ei ollu ku yhet ehkä 0.3mg lainit, koska se oli vika pala mun pallosta. Mut kiitos pitkän vaikutusajan kun lisää tulee vasta myöhemmin illalla. Tuokin määrä pärisee just mukavasti :) Itsekin kuulun siihen kastiin jota ei bubre oksennuta ollenkaan… nonellahan tulee se laatta jo ihan ekasta lainista. Kiitos siitä jollekkin kun ei tarvi purjoilla :D :D
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

Mikä muuten on "lääketieteellinen" max. annos Temgesiciä? Itellä on resepti 4x0.4mg päivässä.
Ei oikein ole missään tietoa, mikä on "katto" annos?
Itellä ei tuo auta kipuihin enää, eli voiko tuosta vielä nostaa vai meneekö jo sitten "parempiin" aineisiin. Ja onko noiohin esim. oxyihin mahdollisuutta kipupolilla saada? Vai käydäänkö kaikki mielialalääkkeet ensin läpi?
Ne kyllä on aikalailla kokeiltukkin, eikä auta. Tegesicci+tramali autto sen parivuotta, mutta nut teho hiipunut.
zerk

Post by zerk »

Mun nykyinen annos on 1,4mg/vrk ja tuota on kuulemma varaa nostaa vielä aika reilustikin.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Tuo 0,4mgx4 on normaalisti suositeltava maksimiannos. Tosin injektionesteenä 0,6mgx4 olisi maksimiannos. Nämä siis spc.namin tuoteselosteista. Tietysti nämä voidaan helposti ylittää Sic-merkinnällä (tai varmasti vähäisissä määrin ilman sitäkin).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
00000000
Psykonautti

Post by 00000000 »

TersePerse wrote:Mikä muuten on "lääketieteellinen" max. annos Temgesiciä? Itellä on resepti 4x0.4mg päivässä.
Ei oikein ole missään tietoa, mikä on "katto" annos?
Itellä ei tuo auta kipuihin enää, eli voiko tuosta vielä nostaa vai meneekö jo sitten "parempiin" aineisiin. Ja onko noiohin esim. oxyihin mahdollisuutta kipupolilla saada? Vai käydäänkö kaikki mielialalääkkeet ensin läpi?
Ne kyllä on aikalailla kokeiltukkin, eikä auta. Tegesicci+tramali autto sen parivuotta, mutta nut teho hiipunut.
Eikös tuota metadonia käytetä myös kivunhoitoon? Ainakin Jenkeissä tietääkseni. Mutta siinäkin taitaa jonkinlainen kattoannos olla.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

00000000 wrote:Eikös tuota metadonia käytetä myös kivunhoitoon? Ainakin Jenkeissä tietääkseni. Mutta siinäkin taitaa jonkinlainen kattoannos olla.
Käytetään. Dolmed nimellä löytyy kipu-indikaatiolla varustettua metkua.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

mellow wrote:
00000000 wrote:Eikös tuota metadonia käytetä myös kivunhoitoon? Ainakin Jenkeissä tietääkseni. Mutta siinäkin taitaa jonkinlainen kattoannos olla.
Käytetään. Dolmed nimellä löytyy kipu-indikaatiolla varustettua metkua.
Kyllä, ja voidaan käyttää jopa 120mg vuorokaudessa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Pen
OD

Post by Pen »

Plääh, ei pitäis saada vaihtarina subua, taas sitä yks kasipallo tuli käytettyä vaikka paskaa tää on. Noh, oli halpa.

Metadonia 64 mg/32ml nestemäisenä tossa on, keskiviikkona sitä otin 40 mg. Varmaan se 3 päivää ainakin kannattaa venaa ennen kun metistä nautiskelen?

Unikonsiemeniäkin kerääntyy kun kilo viikossa hommataan sekä mulle että kämppikselle ja omia ei tuu käytettyä. :D
Last edited by Pen on Sat 14 Jun 2014, 14:14, edited 2 times in total.
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

zerk wrote:Mun nykyinen annos on 1,4mg/vrk ja tuota on kuulemma varaa nostaa vielä aika reilustikin.
No saa nähä!?! Ensiviikolla selviää kun lääkäri on konsultoinut kipupolia. Vähä "hätä" päällä kun väliaikaiseksi tarkotettu gapapentiini ei auta mitään! Ja ei ole kun panacodeja.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Mitenkäs muuten nykyään liikkuu subua suomessa? Onko millä tavalla muuttunut tilanne tässä viimeisen viiden vuoden sisällä? Liikkuuko enemmän kamaa vai vähemmän? Entä hintataso?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Ainakin hämeessä, lahessa on vähemmän asiallisia tyyppejä. kuullut huhuja jopa +70e subutexistä.. eli hinnat nousseet, vähemmän tuntuu olevan liikkeellä. mutta jos tuntee piirit niin siinä viidesssäkympissä.. ylläpitohoito hamppien meininki ennallaan. kysyntä on noussu kyllä. muualta en tiedä, paitsi keskisuomen, jyväskylän alueella satasenki maksetaan, huonosti liikkuu siellä vissiinki.
Pen
OD

Post by Pen »

Pirkanmaa 50-70e jos randomeilta ostaa, kavereilta saattaa saada halvemmalla
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Pk-seudulla ainakin 99% kerroista kun on lähtenyt hakemaan niin on saanutkin buprea, joko texii tai xonee. Hinnat on ollu siinä texi 50€ ja xone 20-25€ pallo.
Tuntuu et nykyään kaikki vetää subua :o joskus jotain teinejä nähny säätämässä samalta tyypiltä ku ite.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

LeFairylette wrote:Pk-seudulla ainakin 99% kerroista kun on lähtenyt hakemaan niin on saanutkin buprea, joko texii tai xonee. Hinnat on ollu siinä texi 50€ ja xone 20-25€ pallo.
Tuntuu et nykyään kaikki vetää subua :o joskus jotain teinejä nähny säätämässä samalta tyypiltä ku ite.
Suomi on varsin opiaattinen maa, vaikka amfetamiini maistuukin myös. Pula-aikanahan herskaa käytettiin asukasta kohti enemmän kun missään muualla. Joten ei se ole ihmekään jos teinien geeniperimässä on ollut heroiinia käyttävä iso-vaari, joka taas juontaa siihen että niin moni vetää subua tänä päivänä heroiinin huonon saatavuuden takia.

Heh, pitkästä aikaa alkoi subusta oksettamaan. Varmaan tää helle. Tai se että söin rasvasta ja raskasta ruokaa ennenku upotin piikin sisään suoneeni.
Vai toimiiko?
Opiaate

Post by Opiaate »

Personaes wrote:Mitenkäs muuten nykyään liikkuu subua suomessa? Onko millä tavalla muuttunut tilanne tässä viimeisen viiden vuoden sisällä? Liikkuuko enemmän kamaa vai vähemmän? Entä hintataso?

PK-seudulla liikkuu suht runsaasti, ruvennu näkee koko ajan nuorempia ja nuorempia ketkä subua kiskoo.. Hintataso 40-50e per perus kasipallo. :roll:
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Personaes wrote:Mitenkäs muuten nykyään liikkuu subua suomessa? Onko millä tavalla muuttunut tilanne tässä viimeisen viiden vuoden sisällä? Liikkuuko enemmän kamaa vai vähemmän? Entä hintataso?
Välillä tuntuu siltä että subut natsaa paljon helpommin kuin esim. savut vaikka tässä on taas kyllä niin monta eri muuttujaa. Runsaasti kuitenkin liikkuu, hinnat siinä 35-50€ kieppeillä xonet ja texit 60-80€ itä-suomessa.

Harvoin (noin kerran kuussa) kun ostaa yhden tai puolikkaan eightballin niin saa parhaiten irti sillä. Paras oppari työntekoon, viihteilyyn ja halkojen hakkaamiseen.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Opiaate

Post by Opiaate »

peltsi wrote:
Velho wrote:Varmaa miljoonakertaa kysytty tää jo mut oon laiskapaska enkä jaksa lukea onko 0,2-0,4mg liikaa eka kerralle ilman tolee? painoo about 50kg o.O
Bupppe on paskaa! ei kannata testaa ollenkaa. Mut jos nyt pakko on testaa ni eiköhän toi 0,2 oo iha hyvä testiannos. Jos opioideja haluu testaa ni kyl tramadoli on mun mielestä paras vaihtoehto ja helposti saatavilla.
Itselle 1,5 millii subuu ei tuonu ku tosi kipeen olon seuraavana aamuna.

Eipä täällä etelässä tramaleita pyöri, kerran kolmessa kuukaudessa saattaa tulla vastaan.. Buprea on melkeen helpompi hankkia ku kukkaa. :roll:

Tai varmasti pyörii. Ei vaan omissa piireissä.
Opiaate

Post by Opiaate »

doof wrote:Aika salakalavasti se paskaralli näyttää lähtevä vyöryömää. Juu, täällä se on mainittukki monta kertaa, mutta jotenki vasta nää kommentit toi semmose olon että vois rauhottua ja ottaa lomaa oppareista, vaikka rauhallisesti oon ottanukkin. Mun käyttö on ollu tasasen hidasta nousua, ja nyt oikeesti tajusin, et se tasane käytön nousu nousis ja nousis, kunnes havahtuu ,"että helvetti". Onneks tajusin/uskoin nyt, koska vielä ei ole minkäällaista koukkua kehittyny.
Jotenki niin itsestäänselvää, siltikään sitä ei oikeen tahdo uskoa :doh:

e. panda kirjotti hyvin :up:
Juu-u, itellä kävi noin.. vuosi "viihdekäyttöä" mistä osa jo oikeata käyttöä, uskottelin vaan ittelleni että en mä tähän koukussa ole. Sit deeleissä rupesin miettimään et "Ei saatana, kylhä tää touhu täyttää koukun kriteerit jo.."
Pystyn kyllä lopettamaan seinääkin käytön aina, en siis käytä IV joten ei reflat ihan sairaat ole. Sillon tällön pitelen aina 4-7 päivän taukoja että tolet vähän ees laskee, mut kyllä huomaa ton masennuksen/ahdistuksen ja nivelten kolotuksen ku lopettaa seinään. Oon koukusss mut samal en oo.. en osaa kuvailla :D
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Meikäläinenki vuoden uskotteli ettei täs koukus olla... Nyt on kolmas viikko kokonaan ilman, ja MASENTAA!
Jotenki vaa ei tajunnu et vetää joka päivä, sit se muuttu vaan yhtäkkiä IV-käytöks.
Mieli tekis vetää...koko ajan... Eihän siinä mitää.
Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä »

Huhhuh onneksi jäi kerralle tuo subu/teme kokeilu! Vahvasti koukuttavaa ilmeisesti kun kaverikin osastolla... :down:
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Ahh, tätä taas.. Edellisviikolla meni xone, viimeviikko oli taukoa ja nyt olis taas viikon kuuri edessä, ellei jopa pidempikin :roll: Muistanutkaan että supu on näin mukavaa :) Laskuihin aivan loistavaa settiä.
Opiaate

Post by Opiaate »

KarstaFari wrote:Ahh, tätä taas.. Edellisviikolla meni xone, viimeviikko oli taukoa ja nyt olis taas viikon kuuri edessä, ellei jopa pidempikin :roll: Muistanutkaan että supu on näin mukavaa :) Laskuihin aivan loistavaa settiä.
Itelläki viikon tauon jälkeen telareita ja tekkeniä. Buuujaa! :cheers:
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Huhhui mitkä reflat sai aikaan parin kk päivittäiskäytöllä. Kuudes päivä menossa ja viime yö oli melkosta potkimista. Ketipinoria ja kourallinen magnesiumia niin simahti viimein aamuneljältä. Silti tähän kyllä lankee aivan varmasti uudestaan. On vaan niin paljon helpommin saatavilla kuin muut opiaatit. Tramalista tykkään enemmän, paljon euforisempi. Pelkälteen bupre ei ees oo niin ihmeellistä, mut arjen piristämiseen toimii vallan mainiosti. Energiaa riittää, on sosiaalinen olo ja jaksaa keskittyä tekemiseen. Isommilla annoksilla saa toki nuokutkin, mut tuntuu et se nuokkuannos nousee aika nopeesti. Nuokkuilu on aika yliarvostettua omasta mielestä, paljon kivempaa vetää pikku nokat ja vaikka askarrellapaskarrella origameja.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mulla vaati pari lopetusyritystä, ja nyt ollu kuukauden ilman. Kylmät kalkkunat ilman mitään lääkkeitä tai helpotusta. Itellä oli päivittäiskäyttöä takana reilu pari vuotta.
Tekeehän sitä mieli joka päivä. Retkahtamiset ollut TODELLA lähellä, mutta jääneet silti tapahtumatta.
Vahvaa päätä vaatii. Meikä on ainaki ihan lahna, ei jaksa tehdä mitään, mikään ei juuri kiinnosta.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

urhopurho wrote:Huhhui mitkä reflat sai aikaan parin kk päivittäiskäytöllä. Kuudes päivä menossa ja viime yö oli melkosta potkimista. Ketipinoria ja kourallinen magnesiumia niin simahti viimein aamuneljältä. Silti tähän kyllä lankee aivan varmasti uudestaan. On vaan niin paljon helpommin saatavilla kuin muut opiaatit. Tramalista tykkään enemmän, paljon euforisempi. Pelkälteen bupre ei ees oo niin ihmeellistä, mut arjen piristämiseen toimii vallan mainiosti. Energiaa riittää, on sosiaalinen olo ja jaksaa keskittyä tekemiseen. Isommilla annoksilla saa toki nuokutkin, mut tuntuu et se nuokkuannos nousee aika nopeesti. Nuokkuilu on aika yliarvostettua omasta mielestä, paljon kivempaa vetää pikku nokat ja vaikka askarrellapaskarrella origameja.
Mikä oli päiväannos ja käyttötapa? En itse ainakaan muutaman kuukauden päästä 8mg viikossa käytöllä saanut nuokkuja (joita itse arvostan eniten) yhtään mistään annoksesta, joten tyydyn ottamaan vaan 2mg nasaalisesti about joka toinen päivä ja viikonloppuisin sitten metadonia, josta irtoaa olojakin. Fyysiset reflat eivät minun käytölläni ole ollenkaan pahoja, mutta se apatia saa pysymään käytössä. En näe mitään järkeä olemassaolossa, jossa olotila on koko ajan vittuuntunut, masentunut ja mikään ei kiinnosta.
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Petri6 wrote: Mikä oli päiväannos ja käyttötapa? En itse ainakaan muutaman kuukauden päästä 8mg viikossa käytöllä saanut nuokkuja (joita itse arvostan eniten) yhtään mistään annoksesta, joten tyydyn ottamaan vaan 2mg nasaalisesti about joka toinen päivä ja viikonloppuisin sitten metadonia, josta irtoaa olojakin. Fyysiset reflat eivät minun käytölläni ole ollenkaan pahoja, mutta se apatia saa pysymään käytössä. En näe mitään järkeä olemassaolossa, jossa olotila on koko ajan vittuuntunut, masentunut ja mikään ei kiinnosta.
Annokset oli n. 1mg päivässä, nokkaan jos oli tex/xone ja kielen alta jos norspan. Oli vielä paha tapa ottaa useampi annos päivässä, vaikka siitä ei liiemmin hyötyä ollut. Itsellä on taipumusta kyllä koukuttua ihan kaikkeen mikä on kivaa. Bentsoista sentään älynnyt pysyä erossa erittäin paskojen viekkareiden (ja viinasekoilun) jälkeen. Röökinkin sai lopetettua parin vuoden jälkeen.

Vittumaisinta on kyllä juuri se letargia mikä jää leijumaan fyysisten reflojen jälkeen aika pitkään. Itsellä on vielä ihan diagnosoituja mielenterveysongelmia kaiken muun lisäks. Huumeidenkäytöstä on hyvin vaikea kertoa edes psykolle, nisti kun tuntuu olevan Suomessa se alin olento. Stigma pelottaa.

Kuitenkin jännää, et bupren kanssa oon saanu huomattavasti enemmän aikaan, kuin selvinpäin tai muiden päihteiden kanssa. Tulee oikeesti panostettua elämässä tapahtuviin asioihin, eikä vaan kyhjötä siellä paskasessa kämpässä.

*edit* Kattelin tossa kalenteria ja tajusin et johan tätä on vetäny kohta 4kk :D
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Unohdin näköjään myös kysyä, käytitkö tramadolia tuossa välissä vai aikaisemmin? Itsellenikin se tietenkin aluksi oli erittäin euforista, mutta euforiat hävisivät siitä nopeasti kun alkoi buprea tosissaan rykiä eikä tramadolista sen jälkeen mihinkään.
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Petri6 wrote:Unohdin näköjään myös kysyä, käytitkö tramadolia tuossa välissä vai aikaisemmin? Itsellenikin se tietenkin aluksi oli erittäin euforista, mutta euforiat hävisivät siitä nopeasti kun alkoi buprea tosissaan rykiä eikä tramadolista sen jälkeen mihinkään.
Napsin niitä aiemmin enemmän, välissäkin toki mennyt pari levyä. Siitäkin häviää aika nopeesti se paras olo päivittäiskäytöllä. En tiedä mitä nykyään sanois, viimeks keväällä syöny. Pakko hakee apteekista Imodiumia et saa olon tasotettua, auttaa ihan ok refloihin kun syö koko paketin.

Onko kenelläkään tullut bupren viekkareissa noita brain zappeja? Tuttuja jo ssri-lääkityksen lopettamisesta, mut enpä ois uskonu et tästä sais tommosia. Vitun häröä.