tämä on siis tän hetkine ajatus tuosta metadonista more addictive than anything injected on to arm
edit: selkeesti oon ollut jonkin sortin absoluuttisessa totuus päissään
Täh?!!?!?! Mitä helvettiä Panda!? Miksi? Oliko tähän mitää pätevää syytä edes!? Voimia sulle Panda!SadPanda wrote:Meikäläinen m1 lähetteellä ulos hoidosta. Ei annettu ees s mahdollisuutta. Sitte olin menos suljetulle mut totesivat ettei sinne tervettä miestä oteta
Kerros lisää?SadPanda wrote:Meikäläinen m1 lähetteellä ulos hoidosta. Ei annettu ees s mahdollisuutta. Sitte olin menos suljetulle mut totesivat ettei sinne tervettä miestä oteta
Sen takia korvaushoidossa oleminen on ihan lottovoitto. Katunistinäkin sitä monesti vain toivoo, ettei olis sellainen.SadPanda wrote: ENITEN VITUTTAA TÄMÄ SÄÄTÄMINEN.
Tämähän se ratkaisu on tietenkin kans, mut muistatko kuinka vitun paska olo tulee sen jälkeen aina? Varsinkin ilman bentsoo ja panacodii?SadPanda wrote: Noh ensvkolla tulee rahaa ja aijon stimuttaa itteni henkiin taas
Niin normisti sul ois ollut kasipallo subuu ja elämä ois ollut ok. Ois ruokahalua ja sellaista.SadPanda wrote:VIikonlopuks mul on 2mg rivaa , 2x 100mg depot tramalii et jos noi järkevästi käyttäs ni pärjäis vkonlopun just ja just.
Ettei tarttis reflois kärsiä.
Niin. Tuliks yllätyksenä?SadPanda wrote:Voitte vaan kuvitela millaset viekkarit tuli ko 2v suboxone hoito lopetettiin ku seinään..
Nekin on niin vitun perseestä, että luulis sen korvaushoidon olevan tärkee juttu elämässä pitää yllä.OIKEASTI EI OO MITN VERRATTAVISSA refloihin mistä kärsin sillon ku kadulta käytin iv kamana subua
Eiköhän se neljä kuukautta opeta sulle, että se on ainut tapa tässä kohtaa saada jotain järkee elämään. Tai sit alat perus katu opiaattinistiksi. Kandee miettiä, kumpaa oikeasti haluut. Sen kerta viikossa reflat. Sen, että OPIAATTEJA ON PAKKO OLLA ja sit pevekki sekoiluja vähän lisää. Tietenkin jos diggaat siitä menosta niin ihan kiva.Noh elikkä lujaa menee mut nyt kävin juttelee ni mul on 4kk pääst mahd hakee takas hoitoon. En oo vielä päättäny mitn sen suhteen. Jos iha pohjal vajotaan ni sit kyl lähen messiin takas.
Jos sä ton lääkkeet saat niiin sit kandee olla kiitollinen, muuten sulle tulee vitun hankala 4 kuukautta.Pitää nyt toivoa että edes jotain apua sieltä sais. Saa nähä yritän gabrionii (gabapentiini ) saada. Mut veikkaan et sielt tuu mitn saamaan.
Tampereella ei ainakaan lähde, itsellä kerran käynyt noin et oon viikonloppuna puhaltanut jotain mittariin ja lääke jääny saamatta, eipä siinä mitään sen kummempaa kun "hyi hyi" ja lääke jäi saamatta, seuraavana päivänä jatku samaan malliin. Silloin muistaakseni oli 4 kotilääkepäivää jo ja niiden kertyminen jatku ihan samaan malliin.Musta8 wrote: E: Mites tota teillä muilla korvaushoitolaisilla kun jos jää lääke saamatta promilleiden takia niin lähteekö teiltä kotilääkkeet pois? Täällä kaupungissa missä mä olen niin säännöt on Suomen tiukimmat tyyliin ja kukaan ei saa täällä kotilääkkeitä ainakaan helpolla. Pelkään ylikaiken kotilääkkeiden menetystä koska mun pitää ehtiä joka tiistai ja torstai kuntouttavaan työtoimintaan. Torstailla on jo kotilääke mutta pelkään sen menetystä. Tiistaina en kerkeä ikinä mitenkään ajoissa paikalle. Mun mielestä ei alkoholin takia pitäisi kotilääkkeet lähteä. Korkeintaan kuukaudella venyy toinen kotilääke minkä ymmärrän mutta se että vietäisiin ainut kotilääkkeeni pois on pelottava ajatus ton kuntouttavan työtoiminnan kannalta..
Kiitokset etukäteen jos joku viittii vastata.
kirkas wrote:Tampereella ei ainakaan lähde, itsellä kerran käynyt noin et oon viikonloppuna puhaltanut jotain mittariin ja lääke jääny saamatta, eipä siinä mitään sen kummempaa kun "hyi hyi" ja lääke jäi saamatta, seuraavana päivänä jatku samaan malliin. Silloin muistaakseni oli 4 kotilääkepäivää jo ja niiden kertyminen jatku ihan samaan malliin.Musta8 wrote: E: Mites tota teillä muilla korvaushoitolaisilla kun jos jää lääke saamatta promilleiden takia niin lähteekö teiltä kotilääkkeet pois? Täällä kaupungissa missä mä olen niin säännöt on Suomen tiukimmat tyyliin ja kukaan ei saa täällä kotilääkkeitä ainakaan helpolla. Pelkään ylikaiken kotilääkkeiden menetystä koska mun pitää ehtiä joka tiistai ja torstai kuntouttavaan työtoimintaan. Torstailla on jo kotilääke mutta pelkään sen menetystä. Tiistaina en kerkeä ikinä mitenkään ajoissa paikalle. Mun mielestä ei alkoholin takia pitäisi kotilääkkeet lähteä. Korkeintaan kuukaudella venyy toinen kotilääke minkä ymmärrän mutta se että vietäisiin ainut kotilääkkeeni pois on pelottava ajatus ton kuntouttavan työtoiminnan kannalta..
Kiitokset etukäteen jos joku viittii vastata.
Ei sen kyllä pitäis vaikuttaa missään Suomessa, toki se on eri asia jos puhallat säännöllisesti jotain mittariin tyyliin useemman kerran viikossa, niin se on sitten eri juttu.
No huhhuh on kyllä.. ja itse pidän helvetin tiukkana tätä Tamperetta ja taas klinikalla 2kk tehosteella, vituttaa oikein huolella ja meinasin et meen osastolle lopettaan seinään ton loppu annoksen, mutta jouduin päivän oleen ilman ja oli karmee vuorokausi, en tajunnutkaan kuinka muuttuu halvaantuneeks ilman lääkettä. Ei sitä näköjään tiedosta ennenkun on ilman.
Joo. Multa lähti kotilääke tuon ainoan tapauksen takia... On täällä tiukkaa..
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
Tottakai saa täälläkin.Personaes wrote:Tietääkö joku saako turussa muuten buprenorfiinia korvaushoidossa? Entä tampereella?
Kauan oot ollut opiaatti koukussa? Meinasitko mennä buprelle vai metikselle?Petri6 wrote:Pitkään olen jo miettinyt k-hoitoon hakeutumista. Nyt lopullista päätöstä vauhditti kontaktin menetys ja tällä hetkellä olen jonossa (n. 1kk) katkolle lusimaan sitä pakollista kahden viikon lopetusyritystä. Tämän jälkeen A-klinikan lääkäri oli puhelimessa sitä mieltä, ettei hakemusta k-hoitoon voida evätä oikein millään perusteella.
Sivuoireet mistä puhun on mm. voimakas hikoilu, painon nousu/pöhöttyminen, kuuma/kylmä hiki silloinkun elimistössä on eniten metistä vuorokaudesta ja kaikenlaiset kivat painajaiset jne. Että en tiedä kuka moisia sivuoireita haluaisi. Mitään euforiaa tai nuokkumista ei isoillakaan annoksilla irtoa, kun pari viikkoa hoidon aloittamisesta, korkeintaan jokunen kuukausi, niin annos on tasoittunut ja olo on vaan normaali.kirkas wrote:Mitä noita Petrin juttuja lukenut melkosia doseja vetelee viikonloppusin metistä ja ne sivuoireet on haluttuja