Tenox

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
kirkas
Lepakko

Re: Tenox

Post by kirkas »

mellow wrote:
kirkas wrote:Muistankohan oikein, et Tenoxeissa ei ennen ollut mitään merkintöjä.
Jep, muistat oikein.
Hiano homma, nyt mulla on mukavasti unilääkkeitä :) Näitä tässä bupren lopettamisessa on tarvittu. (maistoin myös ja on nämä tennareita).
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kauankohan tää tenox näkyy seuloissa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Riippuu tietty annoksesta mut ehkä jonku pari, kolme päivää? Lyhyt puoliintumisaika eikä aktiivisia metaboliitteja.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

kirkas wrote:
mellow wrote:
kirkas wrote:Muistankohan oikein, et Tenoxeissa ei ennen ollut mitään merkintöjä.
Jep, muistat oikein.
Hiano homma, nyt mulla on mukavasti unilääkkeitä :) Näitä tässä bupren lopettamisessa on tarvittu. (maistoin myös ja on nämä tennareita).
Tenoxissa on ollut jo aika pitkään ORN74 merkintä :!
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Bentseeni wrote: Tenoxissa on ollut jo aika pitkään ORN74 merkintä :!
Ilmeisesti. En bentsoja 2013-2015 juuri käyttäny ollenkaan ja tennareita varsinkaan, niin ei tiennyt. Pitkään olivat myös ilman mitään merkintöjä =)

Ja vähän offtopiccia, mutta kyllä tulee mielettömän nopeesti vierotusoireita bentsojen käytöstä nykyään. Kun taustalla on +10v säännöllinen runsas bentsojen käyttö jonka lopetin ja kestin ne kuukausia kestäneet olot, olin yli vuoden ilman ja nyt on mennyt maltillisia annoksia, mutta säännöllisesti taas reilu kuukausi päivittäin (10-15mg diapam ja välillä sen vaihtanut 0.5-1mg rivatrili/pv) eli annokset olleet kohtuu alhasia, nyt reilun viikon ollut ilman ja bentsoviekkareita puskee siihen malliin ettei mistään tuu mitään.

Nyt levy mietoja xanoreita pienellä annoksella ja sit taas ilman (pidempivaikutteiset ois parempia, mutta "katu"apteekissa ei voi aina nirsoilla.

Pakko saada nimittäin alkoholin kulutus laskuun, illat on mennyt melkosesti alkoo tohon paskaan oloon ja seuraavana päivänä se kostautuu aina kaksinkertaisesti..
poppers
Psykonautti

Post by poppers »

Itselle tenox on kirkkaasti bentsojen ykkönen. Mulla on temesta määrätty ahdistukseen, mut tennarit tuntuu olevan siihenkin parempi lääke. Väsyttää, jos haluaa nukkumaan, mut sit taas se väsymys menee ohi ja tulee energinen olo, melkeen jopa euforista, miten kevyt olo voi olla kun raskas ahdistustaakka tipahtaa pois päältä. 20mg menee edelleen vuosienkin jälkeen. Rivatril on toinen mistä tulee hyvä olo, muuten tuntuu tulevan vaan kylmä, tunteeton ja "millään ei ole mitään väliä" -olo esim xanorista.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti »

Mä en tiiä, mikä minua vaivaa mutta jostain syystä X en tykkää tennareista ollenkaan :| En näe näis mitään viihdearvoa , koska nää vaan tiputtaa mut samantien unten maille. Xanorit ja rivat onkin sit jo eri juttu, niiden kanssa pystyy viihteilemään paljon isommalla skaalalla :roll:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

80mg tenoxia pitkästä aikaa alkaa leikistää. Onneksi en lähteny piikittelee. Tosiaa kuullut et tenoxin takia amputoitu jalkoja ja käsiä ja sormia. :/
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

SadPanda wrote: Tue 22 Aug 2017, 09:41 80mg tenoxia pitkästä aikaa alkaa leikistää. Onneksi en lähteny piikittelee. Tosiaa kuullut et tenoxin takia amputoitu jalkoja ja käsiä ja sormia. :/
No onneksi et... ja kyllä ne kuulopuheet pitää totta. Vitun Tenoksi. toi lääke on kaikile myrkkyä, joo lekurin mielestä on ihan ok että on 6mg /vrk. "mutta tuosta tenoksista on päästävä eroon" Aina ku oon ollu sairaalassa ni täyskäsi rivoja tuota, mut tenoksit tuntuu olevan jotenki todella vaikee. mutta tosta notten tykittämisestä, yks heebo kävi joskus aikoinaa tossa, ni tiesin että ne maidot menee hihaa, ni en sille mitään antanu, voihn sitä miettiä vähän toisten hyvinvoinitia! ;)
Boogeyman
Karvakuono

Post by Boogeyman »

Itse harvemmin käytän tenoxia vaikka ne respalla on. En tiedä johtuuko sydän operaatiosta mutta sen jälkeen on välillä ollut aivan sairas kuolemanpelko ja sen johdosta ei aina uskalla nukkumaan mennä koska pelkää että kuolee ja paniikkihäiriö vaan koostaa sitä. Tenox auttaa siihen tosi hyvin ja saan myös unen vaikkakin ei aina ihan aamuun asti nuku.
blöräys
Tuppisuu

Post by blöräys »

Tänään tulee Tenoxeja ensimmäistä kertaa testiin :D Ajattelin 2x20mg ottaa,subua ja savua. Luulis olevan ihan hyvä combo?
Päivittelen myöhemmin jos muistan mitä tykkäsin Tennareista :)
Luulin olevani ainoa laatuaan kunnes katsoin ystäviäni ja tajusin että he ovat aivan yhtä sekasin kun minäkin :cheers: :up:
blöräys
Tuppisuu

Post by blöräys »

blöräys wrote: Sun 13 Feb 2022, 21:50 Tänään tulee Tenoxeja ensimmäistä kertaa testiin :D Ajattelin 2x20mg ottaa,subua ja savua. Luulis olevan ihan hyvä combo?
Päivittelen myöhemmin jos muistan mitä tykkäsin Tennareista :)
ai että, oikein leppoisa olo. otin tuon 2x20mg klo 21.45 ja huomasin jo 22.15 oikein mukavan rennon tunteen koko kropassa :love:
1,5mg subua menny nyt 6h aikana ja savua 1,5g tänä päivänä ja vielä on ketsin verran loppu yöksi :) ensimmäinen kokeilu kerta 5/5. Jollain nämä ei ilmeisesti toimi mutta taidan kuulua siihen onnekkaaseen porukkaan jolla toimii pienet annokset :D mukavaa viikonalkua kaikille!
Luulin olevani ainoa laatuaan kunnes katsoin ystäviäni ja tajusin että he ovat aivan yhtä sekasin kun minäkin :cheers: :up:
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Mielenkiintoista että Tenoxia ei saa enää ruotsin apoteekeista. No kyllähän tuo järjestely kelpaisi jos lääkärissä poikkeaisi ja poistuisi Rohypnol reseptin kanssa kohti apoteekkia. :love:
MrAhab
Karvakuono

Post by MrAhab »

Suomessakin ilmeisesti vähentäneet määräämistä radikaalisti.

Mulla vuosia ja vuosia vanha resepti vaihdettiin rivoihin saman lekurin toimesta.

Kuulemma pienemmät riskit.