Hiano homma, nyt mulla on mukavasti unilääkkeitämellow wrote:Jep, muistat oikein.kirkas wrote:Muistankohan oikein, et Tenoxeissa ei ennen ollut mitään merkintöjä.
Tenox
-
kirkas
- Lepakko
Re: Tenox
-
Bentseeni
- Lepakko
Tenoxissa on ollut jo aika pitkään ORN74 merkintäkirkas wrote:Hiano homma, nyt mulla on mukavasti unilääkkeitämellow wrote:Jep, muistat oikein.kirkas wrote:Muistankohan oikein, et Tenoxeissa ei ennen ollut mitään merkintöjä.Näitä tässä bupren lopettamisessa on tarvittu. (maistoin myös ja on nämä tennareita).
-
kirkas
- Lepakko
Ilmeisesti. En bentsoja 2013-2015 juuri käyttäny ollenkaan ja tennareita varsinkaan, niin ei tiennyt. Pitkään olivat myös ilman mitään merkintöjä =)Bentseeni wrote: Tenoxissa on ollut jo aika pitkään ORN74 merkintä
Ja vähän offtopiccia, mutta kyllä tulee mielettömän nopeesti vierotusoireita bentsojen käytöstä nykyään. Kun taustalla on +10v säännöllinen runsas bentsojen käyttö jonka lopetin ja kestin ne kuukausia kestäneet olot, olin yli vuoden ilman ja nyt on mennyt maltillisia annoksia, mutta säännöllisesti taas reilu kuukausi päivittäin (10-15mg diapam ja välillä sen vaihtanut 0.5-1mg rivatrili/pv) eli annokset olleet kohtuu alhasia, nyt reilun viikon ollut ilman ja bentsoviekkareita puskee siihen malliin ettei mistään tuu mitään.
Nyt levy mietoja xanoreita pienellä annoksella ja sit taas ilman (pidempivaikutteiset ois parempia, mutta "katu"apteekissa ei voi aina nirsoilla.
Pakko saada nimittäin alkoholin kulutus laskuun, illat on mennyt melkosesti alkoo tohon paskaan oloon ja seuraavana päivänä se kostautuu aina kaksinkertaisesti..
-
poppers
- Psykonautti
Itselle tenox on kirkkaasti bentsojen ykkönen. Mulla on temesta määrätty ahdistukseen, mut tennarit tuntuu olevan siihenkin parempi lääke. Väsyttää, jos haluaa nukkumaan, mut sit taas se väsymys menee ohi ja tulee energinen olo, melkeen jopa euforista, miten kevyt olo voi olla kun raskas ahdistustaakka tipahtaa pois päältä. 20mg menee edelleen vuosienkin jälkeen. Rivatril on toinen mistä tulee hyvä olo, muuten tuntuu tulevan vaan kylmä, tunteeton ja "millään ei ole mitään väliä" -olo esim xanorista.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
-
Dissonautti
- Karvakuono
Mä en tiiä, mikä minua vaivaa mutta jostain syystä X en tykkää tennareista ollenkaan
En näe näis mitään viihdearvoa , koska nää vaan tiputtaa mut samantien unten maille. Xanorit ja rivat onkin sit jo eri juttu, niiden kanssa pystyy viihteilemään paljon isommalla skaalalla 
-
Bentseeni
- Lepakko
No onneksi et... ja kyllä ne kuulopuheet pitää totta. Vitun Tenoksi. toi lääke on kaikile myrkkyä, joo lekurin mielestä on ihan ok että on 6mg /vrk. "mutta tuosta tenoksista on päästävä eroon" Aina ku oon ollu sairaalassa ni täyskäsi rivoja tuota, mut tenoksit tuntuu olevan jotenki todella vaikee. mutta tosta notten tykittämisestä, yks heebo kävi joskus aikoinaa tossa, ni tiesin että ne maidot menee hihaa, ni en sille mitään antanu, voihn sitä miettiä vähän toisten hyvinvoinitia!SadPanda wrote: Tue 22 Aug 2017, 09:41 80mg tenoxia pitkästä aikaa alkaa leikistää. Onneksi en lähteny piikittelee. Tosiaa kuullut et tenoxin takia amputoitu jalkoja ja käsiä ja sormia.![]()
-
Boogeyman
- Karvakuono
Itse harvemmin käytän tenoxia vaikka ne respalla on. En tiedä johtuuko sydän operaatiosta mutta sen jälkeen on välillä ollut aivan sairas kuolemanpelko ja sen johdosta ei aina uskalla nukkumaan mennä koska pelkää että kuolee ja paniikkihäiriö vaan koostaa sitä. Tenox auttaa siihen tosi hyvin ja saan myös unen vaikkakin ei aina ihan aamuun asti nuku.
-
blöräys
- Tuppisuu
Tänään tulee Tenoxeja ensimmäistä kertaa testiin
Ajattelin 2x20mg ottaa,subua ja savua. Luulis olevan ihan hyvä combo?
Päivittelen myöhemmin jos muistan mitä tykkäsin Tennareista
Päivittelen myöhemmin jos muistan mitä tykkäsin Tennareista
Luulin olevani ainoa laatuaan kunnes katsoin ystäviäni ja tajusin että he ovat aivan yhtä sekasin kun minäkin

-
blöräys
- Tuppisuu
ai että, oikein leppoisa olo. otin tuon 2x20mg klo 21.45 ja huomasin jo 22.15 oikein mukavan rennon tunteen koko kropassablöräys wrote: Sun 13 Feb 2022, 21:50 Tänään tulee Tenoxeja ensimmäistä kertaa testiinAjattelin 2x20mg ottaa,subua ja savua. Luulis olevan ihan hyvä combo?
Päivittelen myöhemmin jos muistan mitä tykkäsin Tennareista![]()
1,5mg subua menny nyt 6h aikana ja savua 1,5g tänä päivänä ja vielä on ketsin verran loppu yöksi
Luulin olevani ainoa laatuaan kunnes katsoin ystäviäni ja tajusin että he ovat aivan yhtä sekasin kun minäkin