Panda^
Oon miettiny metadonia kans vaihtoehtona , kun oon lukenu , että se auttais paremmin pitämään stimulantti himotkin poissa.
Olit sinäkin tainnu jotaki siitä kirjotella täällä , ja olikohan sinivalossa kans siitä keskustelua.
Amfetamiini se oli mullaki mikä pilas hoidon. Pari vuotta ilman rikkeitä ja sitte muutamat vklp kokeilut , ja tuntu että sen pysty pitään viihteenä vaan.
Puolivuotta sitä tuli sillon tällön otettua , mutta tietäähän sen miten siinä käy lopulta... Karkas käsistä sitte se homma.
Oon myös miettiny ja lukenu amfetamiinin korvaushoidosta , ilmeisesti dexedrine lääke hoito siis.
Suomessa harvinaista vielä , mutta on kuulemani perusteella hiljalleen tieto levinny siitä , niin yleistymässä.
Itekki vasta tänä vuonna kuulin koko hommasta. Mutta metadonin uskosin ainakin olevan varteenotettava idea.
Sitten noista refla lääkkeistä niin bentsoja ois hyvä saada tosiaan. Nyt onneksi sain neurotineja ja muutamat lyricat.
Tuo catapresan onneksi toimii kyllä paremmin fyysiseen reflaan mitä alussa ajattelin. Törkeää että lääkäri sano mulle , että ei voida kirjottaa kouristuksiinkaan/tajuttomuus kohtauksiinkaan mitään bentsoja tai muuta , että pitää eka tulla se kohtaus. Kiva ootella ku alkaa sätkiminen.
Vaikka niitä kohtauksia tullu aina , kun ei oo jotakin niitä rauhottaan. Eivät usko , että bupre alentaa kouristuskynnystä.
Ite oon tienny vuosia sen , kun on vähintään reilu 100 kohtausta takana vuosien varrelta.
Sairasta miten narkkarin ajatellaan käyttävän esim. jonkun puolikkaan rivan päivässä päihteenä. Nyt jos esim. jalka menis poikki niin mahtais saaha siihenkään kipuun buranaa kummempaa.
Se varsinkin on hullua , että jos olet kuivilla vuosia niin ei tipu lääkkeitä mitä tarvis , jos on huume juttujen takia ollu hoidossa joskus , ja se näkyy papereissa.
Ei tietenkään aina , mutta kaikenlaista oon kuullu.
Meni vähä offariksi , kun avautu joku lukko päässä. Sori
No huomenna päihdetyöntekijälle , jospa siitä vähä selkenis asiat.