Sinulle on yksi uusi private message!

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ahab

Sinulle on yksi uusi private message!

Post by Ahab »

Tästähän oli eräässä vanhassa topicissa mutta tehdään tälle nyt omat topic. Eli joiltain jää selkeästi huomaamatta että on tullut privaviesti kun on popup estot päällä ja tuolla oikeassa yläkulmassa se ilmoitus on niin huomaamaton ja väritön ettei sitä tule katsottua.
Joten nostelkaa aina tätä topicia kun toivotte että ihmiset tarkastavat tilanteensa niin ei tarvitse erikseen huudella nimiä.
Jos viestit eivät lähde Outbox kansiosta niin tiedätte että vastaanottaja ei ole viestiänne vielä lukenut. Mulla on siellä nyt neljä viestiä ja yksi niistä on ollut siellä jo aika pitkään.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Tosiaankin hyvin huonosti näkyy. Kai tuota väriä voi muuttaa? Jos ei, niin saisikohan sen you have x new message -tekstin edes muutettua linkiksi? Ikävää kun joutuu aina etsimään tuon private messages -kohdan :)
olet oikeassa.
frapathea

Post by frapathea »

;' katon seaina automaattiseti mut ei mulle ikinä ole mitöön tult ja jos n niin mua oelottaa et mut haitaan pois täät foorumilta ja se on iloius siitö
Shro
Apteekki

Post by Shro »

frapathea wrote:;' katon seaina automaattiseti mut ei mulle ikinä ole mitöön tult ja jos n niin mua oelottaa et mut haitaan pois täät foorumilta ja se on iloius siitö
Mitä ihmettä oot näppiksellesi tehnyt?
spasm
OD

Post by spasm »

Tai mitä oot ottanut ennemminkin
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
frapathea

Post by frapathea »

Aijaa rttä tuollaisen kirjoitin., Oli menossa tuo uusi lötöpurkkitesti ja niin. Motoriikka vituillaan.

Mutt meinasin tuoola set joku lähettäis mulle viestin minnsäö sanotaan että painu vittuun
Ahab

Post by Ahab »

Jos motoriikka on vituillaan niin kai toi siansaksa korjaantuu sillä että luet mitä kirjoitit ennen kuis postaat sen ja korjaat töherrykset.

Mutta itse asiasta. Ehkä se uusien viestien lukumäärän ilmoittava numero voisi vaikka vilkkua puna-valkoisena tai jotain niin näkeekin sen. Onnistunee sitten viimeistään phpBB 3 myötä?
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Enpä tiedä sisältyykö mikään vilkkuminen mihinkään CSS määrityksiin joten semmoista tuskin tulee koskaan tulemaan :D
Assumption is the mother of all fuckups.
frapathea

Post by frapathea »

Olen liian laiska korjaamaan vrehitäni. Nyt minulla o enempääkin paskempi fiilis että vihataanko minua vai ei täällä. Antakaa anteeski. Ole oikeastaa todella, todella kiltti tyttö.
Ahab

Post by Ahab »

En mä pahalla en oo vaan oikeesti saanu parin päivän sisään pätkääkä selvää mitä sä kirjotat. Offtopicia ei varmaan tarvitse jatkaa tämän enempää.
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Ihan niinku intopicina nyt nosto.