Tästähän oli eräässä vanhassa topicissa mutta tehdään tälle nyt omat topic. Eli joiltain jää selkeästi huomaamatta että on tullut privaviesti kun on popup estot päällä ja tuolla oikeassa yläkulmassa se ilmoitus on niin huomaamaton ja väritön ettei sitä tule katsottua.
Joten nostelkaa aina tätä topicia kun toivotte että ihmiset tarkastavat tilanteensa niin ei tarvitse erikseen huudella nimiä.
Jos viestit eivät lähde Outbox kansiosta niin tiedätte että vastaanottaja ei ole viestiänne vielä lukenut. Mulla on siellä nyt neljä viestiä ja yksi niistä on ollut siellä jo aika pitkään.
Sinulle on yksi uusi private message!
-
Ayrenum
- Lepakko
-
frapathea
-
Shro
- Apteekki
-
spasm
- OD
-
frapathea
-
Ahab
Jos motoriikka on vituillaan niin kai toi siansaksa korjaantuu sillä että luet mitä kirjoitit ennen kuis postaat sen ja korjaat töherrykset.
Mutta itse asiasta. Ehkä se uusien viestien lukumäärän ilmoittava numero voisi vaikka vilkkua puna-valkoisena tai jotain niin näkeekin sen. Onnistunee sitten viimeistään phpBB 3 myötä?
Mutta itse asiasta. Ehkä se uusien viestien lukumäärän ilmoittava numero voisi vaikka vilkkua puna-valkoisena tai jotain niin näkeekin sen. Onnistunee sitten viimeistään phpBB 3 myötä?
-
powergrower
- Kameleontti
-
frapathea
-
Ahab
-
downstair
- Psykonautti