Eli siis mistä ruoka-aineksista sinä et pidä ja mitä et pysty kertakaikkiaan suuhusi laittamaan? Oletko kaikkiruokainen vai yhtä nirso kuin minä?
Minä todellakin olen aik epäluuloinen uusia ruokia kohtaan, mikä on tietysti vähän sääli, mutta ei mahda minkään jos sattuu olemaan niin kulinaristiset makuhermot!
Kolme ruoka-ainesta menee minulla tämän listan kärkeen kevyesti:
1. HERNEKEITTO : tästä en ole koskaan pitänyt, enkä sitä pysty edelleenkään paria lusikkaa enemmän suuhuni laittamaan, tiedä sitten miksi mutta ei vain sovi, vaikka herneistä muuten pidänkin.
2. SISÄELIMET : Näitäkään en pysty suuhuni laittamaan, ei liene tarvitse sen enempää selitellä.
3. JUUSTO : Tätä ovat monet ihmetelleet, ehkä vähän itsekin. Pienestä lähtien tässä on ollut sama juttu kuin hernekeitossa, että ei vain mene suusta alas. Puhun nyt tästä 'raaka'juustosta, koska pitsassa ja ruokaan hyvin sulaneena se menee hyvin, sekä sulatejuustot maistuu. Mutta raakajuuston hajukin etoo niin pahasti että oksa tulee helposti.
(4). Kaprikset ja jotkin ainekset joita en jaksa luetella, mutta siis tuossa minun TOP 3.