Pahimman makuiset ruoat?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Maor
Kameleontti

Pahimman makuiset ruoat?

Post by Maor »

Kun tuossa on jo ketju pahimman makuisista huumaisaineista niin laitetaan nyt pystyyn ihan lailliset ravintoaineet ja niiden maku.

Eli siis mistä ruoka-aineksista sinä et pidä ja mitä et pysty kertakaikkiaan suuhusi laittamaan? Oletko kaikkiruokainen vai yhtä nirso kuin minä?

Minä todellakin olen aik epäluuloinen uusia ruokia kohtaan, mikä on tietysti vähän sääli, mutta ei mahda minkään jos sattuu olemaan niin kulinaristiset makuhermot! :)

Kolme ruoka-ainesta menee minulla tämän listan kärkeen kevyesti:

1. HERNEKEITTO : tästä en ole koskaan pitänyt, enkä sitä pysty edelleenkään paria lusikkaa enemmän suuhuni laittamaan, tiedä sitten miksi mutta ei vain sovi, vaikka herneistä muuten pidänkin.

2. SISÄELIMET : Näitäkään en pysty suuhuni laittamaan, ei liene tarvitse sen enempää selitellä.

3. JUUSTO : Tätä ovat monet ihmetelleet, ehkä vähän itsekin. Pienestä lähtien tässä on ollut sama juttu kuin hernekeitossa, että ei vain mene suusta alas. Puhun nyt tästä 'raaka'juustosta, koska pitsassa ja ruokaan hyvin sulaneena se menee hyvin, sekä sulatejuustot maistuu. Mutta raakajuuston hajukin etoo niin pahasti että oksa tulee helposti.

(4). Kaprikset ja jotkin ainekset joita en jaksa luetella, mutta siis tuossa minun TOP 3.
-:- We're All Mad Here -:-
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Ainoa ruoka-aines jota en voi sietää on oikeastaan piimä ja osa juustoista.
Muuten olen aika kaikkiruokainen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Miasma
OD

Post by Miasma »

Kaikkiruokainen suurimaksi osaksi (ja sen kyllä huomaa), mutta avokado on mielestäni melko epäilyttävän makuinen ja näköinen vihannes. :?
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Eihän avokado maistu juurikaan miltään?
Mutta näistä asioist aon turha käydä väittämään, joku pitää jäätelöstä ja toinen möllerin kalanmaksaöljystä, makunsa kullakin!
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

maksalaatikko ja kaalikääryleet :evil:
Assumption is the mother of all fuckups.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Maksalaatikko ja kalanmaksaöljy ei mene alas.
edit: ja kaalikääryleet. Kaikki kaaliruoka huhhu
sublime
Rotta

Post by sublime »

Meikä syö melkein mitä vaan, ei nyt kauheesti tuu mitään mieleen ainakaan, mutta maksa on sellanen, että sitä en alas saa - samoin varmaan muut sisäelimet, en niitä oo tullut maistaneeksi :D Tän lisäks ei sit varmaan mitään sellasta ookkaan, josta laatta lentäisi, mutta pinaattikeitto tai piimä eivät myöskään kuulu suosikkiruokiin :roll:

Niin ja tietysti paljon muskottipähkinää sisältävät ruoat :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ruoka on pääsääntöisesti hyvää..
Mutta..

Ruoka-aineet, joihin en mielelläni koske:
-Sinappi
-Oliivit
-Kypsentämätön paprika
-synteettiset(purkki) sienet
-veriletut
-useat valmistököttiruoat

Mutta useimmat nuistakin menee jos niikseen tulee.
En suinkaan ole nirso.:!
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Silakat, sillit ja janssoninkiusaus yms. Ne on kissanruokaa!
spasm
OD

Post by spasm »

Hernekeitto. Ei vain pysty. Muuten menee lähes kaikki.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

Ei nyt tule mieleen mitään, mikä ei alas menisi. Jos jokin ruokalaji sattuu maistuu ihan puulta niin voihan sitä aina maustaa. Chiliä ja tinjamia tulee heitettyä melkein kaiken sekaan, jopa hernekeitto pelastuu sillä. :wink: Joskus on kyllä paukuissa tullut tehtyä sellasia kokeellisia mättömössöjä mitä ei välttämättä selvinpäin kykenisi syömään, mut siinä tilassahan vetää kaiken mikä vain maistuu JOLTAIN.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Kai niitäkin ruokia on mitä en pysty syömään, mutta ei tule oikeen mieleen. Janssoninkiusaus (tai se missä on jotain anjovista tai jotain muuta paskaa) maistuu aika hirveälle ja aina kun sitä vaikka koulussa oli, niin koulun vieressä sijaitseva pizza kebab -paikka pelasti. No toinen on ne kaalikääryleet, mutta saa nekin alas nieltyä irvistämättä.

Ihmettelen miksi niin moni inhoaa hernekeitoa niin paljon. Sehän on hyvää, yleensä koulussakin aivan mahtavaa. Reilu turaus sinappia ja pari ruisleipää niin pahempikin päivä on pelastettu. :P
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Dalph wrote:Ihmettelen miksi niin moni inhoaa hernekeitoa niin paljon. Sehän on hyvää, yleensä koulussakin aivan mahtavaa. Reilu turaus sinappia ja pari ruisleipää niin pahempikin päivä on pelastettu. :P
Mitäs ihmettelemistä siinä on :D Minusta janssonin kiusaus on suurta herkkua...

Eii makuasioista sovi kiistellä :shock:
Assumption is the mother of all fuckups.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Ruisleipää hernekeiton, sinapin ja valkosipulin kanssa on suurta herkkua.

Janssonin,kinkku yms. kiusauksia en ole koskaan ymmärtänyt. Ne vain maistuu jotenkin pahalta. Kenties lapsuudentraumoja.

Maksalaatikostakin jäänyt lapsuudentraumoja kun tarhatäti väkisin koitti sitä syöttää minulle. Pitäisi kai joskus huvikseen maistaa.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Tehän luettelette semmosia luksusherkkuja, että tulee kauhea nälkä! Ihme ruokia ihmiset inhookin ku tuntuu, että noi kaikki listatut on vallan mainiota mättöjä. Itse olen oikeastaan kaikkiruokainen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

selleri!! selleri on kamalinta ikinä!

...ja laitosruuat!
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Hernekeitto tuntuu jakavan mielipiteet aika hyvin, toiset suorastaan rakastavat, kun taas toiset sitten inhoavat, niin kuin minä. Unohdin mainita etten itsekään noista janssonin kiusauksista pahemmin välitä, enkä suuremmin meren elävistäkään.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Shro wrote:Maksalaatikostakin jäänyt lapsuudentraumoja kun tarhatäti väkisin koitti sitä syöttää minulle. Pitäisi kai joskus huvikseen maistaa.
Maista ihmeessä, juuri söin paketillisen. Tosin on tainnut Saarioisten paketit saada lisää painoa, kun näytti olevan kunnon satsi. Noh, litra maitoa, pari Aku Ankkaa ja pikkasen kiristelyä, niin kyllähän se kaikki meni. :)

Tuli mieleeni muuten yksi mistä on saanut lapsena traumoja: kesäkeitto. En ole sitä moneen vuoteen syönyt (joutunut syömään), enkä varmaan syökään vaikka vastaan tulisi. Vaikka voisi se nykyään alas mennäkin, pikkusena sitä ei vain pystynyt syömään.
joviaali
Psykonautti

Post by joviaali »

Janssoninkiusaus ei maita, mutta kyllä sitäkin voi nälkään syödä.

Tarha-ajan safkoista oksettavana ja pakkosyötettynä, aivan hirveän makuisena liemenä on jäänyt joku keltainen keiton tapainen ruoka mieleen, taisi olla muka jälkiruokaa. Ehkä joku aprikoosipuuro? Harmi kun ei muista tarkalleen, nyt sitä uskaltaisi ehkä jo maistaa.

Vieläköhän ne pakkosyöttävät pikkulapsia, jos ne jostain kieltäytyy? Sietäisivät tulla itse pakkosyötetyiksi.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
HZB
Psykonautti

Post by HZB »

Eipä tuu pahoja ruokia mieleen paitsi hirssi.

En suosittele kenellekään.
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
downstair
Psykonautti

Post by downstair »

Selleri ja inkivääri ja joku mauste jonka nimee en tiedä on luotaantyöntävän pahoja. Muuten syön periaatteessa kaikkea paitsi käytännössä sellasta mikä näyttää liikaa siltä että on joskus ollut elävää. Eli kaikki meriötökät ja sisäelimet ja jalat ja siivet ja "erottele tästä syömäkelpoinen osa"-asiat ällöttää.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Itse olen ihmisiä, jotka pitävät "oikeasta" ruuasta pelkästään. Vihaan suklaata, jäätelöä, karkkeja, leivonnaisia jne. ihan saatanasti, vaikkapa kakkua syön vain kuolleen ruumiini ylitse. :lol:
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
RL
Psykonautti

Post by RL »

Itse kasvissyöjänä en mainitse tässä liharuokia ollenkaan (lasken mukaan kalan, tosin en lihansyöjänäkään sitä syönyt :x ), en enää tiedä mikä liharuoka maistuu hyvältä ja mikä pahalta. :) Mutta pinaattikeitto saa minut yökkimään, sekä kananmuna (sellaisenaan). Ja hyi että jos nämä yhdistetään! (Ruoka)sieniäkään en mielellään syö, mutta joskus jotain tatteja on pienissä määrin ruuissani ja ei se niin haittaa. Ja kukkakaali on yäk!
shishamon

Post by shishamon »

Johannes Vihàn wrote: Vieläköhän ne pakkosyöttävät pikkulapsia, jos ne jostain kieltäytyy? Sietäisivät tulla itse pakkosyötetyiksi.
Tuon takia en pysty enää pelkkää perunaa syömään ollenkaan. Mun ei tarvitse edes puraista perunanpalaa ja heti tulee oksennusreaktio :D Jos perunan päällä on runsaasti kastiketta tai muuta millä sen maun saa peitettyä, syön kyllä pottujakin. Piimä on toinen millä jo haju aiheuttaa pahaa oloa.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Minä taas pidän perunoista suuresti, kun taas perunamuussi ei oikein maistu, syön mieluummin perunat sellaisenaan, vaikka sitten ihan kuiviltaan.

Mannapuuroon on muuten jäänyt joku kammo, kun joskus vuonna 1 ja 2 oli mahataudin poikasta, ja tämä kyseinen soppa sitten laukaisi lohkot lentämään!
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Maor, olet tähän mennessä ainut ihminen jonka olen nähnyt/kuullut sanovan ettei pidä hernekeitosta minun lisäkseni! :D

Alle kouluikänen olin ku viimeks söin moista moskaa. Pelkkä haju pistää puistattaan. Brrh. :P

EDIT: Niinnoh yleisesti ottaen en siedä pizzojakaan. :roll:
Harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ehkä 2 jota voi just ja just syyä.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

magiclymagical wrote:Pelkkä haju pistää puistattaan. Brrh. :P
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Hyi vittu, hernekeitto on pahaa. Hiton pahaa. Aina kaikki syövät sitä ihan innolla ja minä vaan olen yksin tyhjän lautasen kanssa. Ihme kun täältä löytyy porukkaa jotka ymmärtävät että ei se mitään hyvää ole :shock:
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

HYVÄ Pakanasoturi tietää mistä puhuu!
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Indeed!