Eli aattelin vaan kysyä miten te nukutte? mulle univaikeudet on jatkuvia ilman subua, (ja nyt yritän vieroittua siitä, ihan oikeesti)..
Unettomuus topic
-
m
- Lepakko
Unettomuus topic
Heräsin täs, klo on 4:30. Unilääkkeenä Tenox 20mg, lisäksi laitoin 1mg Sirdalud Iv. Hyvin nukahti, mut nyt on virtaa, vaikka vielä on kännis ja Tramaleissa.
Eli aattelin vaan kysyä miten te nukutte? mulle univaikeudet on jatkuvia ilman subua, (ja nyt yritän vieroittua siitä, ihan oikeesti)..
-
Aftermath
- Psykonautti
-
alypaa
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Re: Unettomuus topic
Itse nukun nykyään loistavasti, viikonloppuisin kun ei tarvitse herätä mihinkään, niin nukun ihan rauhassa ainakin sen puolisen vuorokautta, kesällä saatoin nukkua jopa 15h. Ennen oli useinkin ongelmia nukahtamisen kanssa, mutta hyvin korjaantunut nykyään itsekseen.
Äläpä sitten pidä minään tekosyynä heittää sitä sitten, kun et saa unta. Kyllä se paranee.m wrote:Eli aattelin vaan kysyä miten te nukutte? mulle univaikeudet on jatkuvia ilman subua, (ja nyt yritän vieroittua siitä, ihan oikeesti)..
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Jihad
- Psykonautti
Nukun kyllä makoisasti sitten kun unta saan, mutta siinä menee yleensä aamuneljään asti. Ja sängystä ei sitten taas pääse ylös ennen kuin joskus puoli yhden maissa päivällä.
Olisi mukava saada rytmiä korjattua mutta en oikein tiedä miten. Herätyskellon laittaminen ajoissa johtaa vaan päiväväsymykseen mutta piristyn taas illan tullen.
Olisi mukava saada rytmiä korjattua mutta en oikein tiedä miten. Herätyskellon laittaminen ajoissa johtaa vaan päiväväsymykseen mutta piristyn taas illan tullen.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
alypaa
- Psykonautti
-
Kukucan
- Karvakuono
Ei sinäänsä kyllä mitään vaikeuksia nukkumisessa enään, joskus oli, mutta, jos ei saa unta niin sitten valvotaan,, vaikkakin yleensä kaikesta huolimatta tulee heräiltyä pitkiän yötä, mutta en ole sitä nähnyt kovinkaan suurena ongelmana, johtuen varmaankin siitä, ettei ole mitään kovinkaan säännöllistä aika milloin mukamas pitäisi herätä.
Mutta sen olen kyllä huomannut tässä kuitenkin että suhteelisen säännölinen unirytmi on kyllä tärkeää ihan näin mielenkin kannalta että tulee hoidettua asioite jne, ja siihen kyllä pyrin.
Mutta sen olen kyllä huomannut tässä kuitenkin että suhteelisen säännölinen unirytmi on kyllä tärkeää ihan näin mielenkin kannalta että tulee hoidettua asioite jne, ja siihen kyllä pyrin.
-
HUUHAA
- Apteekki
vaikea nukahtaa vaikea herätä, näin tosiaan...
bentsot tulee ja bentsot menee, mulla ei siis toimi unilääkkeenä edes 2x20mg tenox.... eli en saa unta vaikka bentsoja söisinki ja siksi ne meneekin aina kuositteluun.... yleensä oon 24 tuntii hereillä ja sitte nukun 24 tuntii tai oon 6 tuntii hereillä ja nukun 6 tuntii...
jos ahistaa tavallista enemmän ja kauankin selvinpäin niin nukun sen 2 tuntii ja 20 tuntii taas hereillä ym..
ei oo helppooo
bentsot tulee ja bentsot menee, mulla ei siis toimi unilääkkeenä edes 2x20mg tenox.... eli en saa unta vaikka bentsoja söisinki ja siksi ne meneekin aina kuositteluun.... yleensä oon 24 tuntii hereillä ja sitte nukun 24 tuntii tai oon 6 tuntii hereillä ja nukun 6 tuntii...
jos ahistaa tavallista enemmän ja kauankin selvinpäin niin nukun sen 2 tuntii ja 20 tuntii taas hereillä ym..
ei oo helppooo
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
alypaa
- Psykonautti
-
Maor
- Kameleontti
-
father yoo
- Karvakuono
-
Asidyyli
- LD50
-
Kukucan
- Karvakuono
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Kuu kuumottaa.artemisia absinthium wrote:Täysikuu valvottaa
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Ahab
-
traveller
- Tuppisuu
tällä hetkellä nukun hyvin huonosti. kävin just eilen hakeen lääkäriltä reseptin tenoxiin ja zolbidemiin. otin eilen illalla 10mg tenoxin, ei auttanu paskaakaan, sain varmaan unen joskus neljältä, nukkumaan laitoin puoliltaöin.
vittu ko väsyttää, herätä piti tietenki ennen kaheksaa.
:?: kysymys tuosta Zolpidemista; Onko kellään kokemuksia siitä? Pitäis vissiin olla melkein sama ko Stilnoct, muttei oo siitäkään kokemusta. Eli siis kuinka hyvin tuolla Zolpidemilla putoaa?
:?: kysymys tuosta Zolpidemista; Onko kellään kokemuksia siitä? Pitäis vissiin olla melkein sama ko Stilnoct, muttei oo siitäkään kokemusta. Eli siis kuinka hyvin tuolla Zolpidemilla putoaa?
Life sucks and then you die.
-
Asidyyli
- LD50
Hmm, ei omakoht. kokemusta, mutta lukaisepa vaikka tuolta trippistooreista jesuiitan kirjoitus.traveller wrote:tällä hetkellä nukun hyvin huonosti. kävin just eilen hakeen lääkäriltä reseptin tenoxiin ja zolbidemiin. otin eilen illalla 10mg tenoxin, ei auttanu paskaakaan, sain varmaan unen joskus neljältä, nukkumaan laitoin puoliltaöin.vittu ko väsyttää, herätä piti tietenki ennen kaheksaa.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Heräsin juuri "päiväunilta", nyt pää ja niskatkin on täysin jumissa, jotenkin vähän samalla tavalla mennyt koko viikko, vaikken ole edes päihteillyt.
-
W10
- Kameleontti
Jotenkin tuntuu tuo uni nyt olevan se pääasia elämässä. Aamulla kun herään alan odottamaan perinteeksi muodostunutta työpäivänjälkeistä päikkärisessiota. Päikkäreiltä herätessäni alan odottamaan nukkumaanmenoa. Pakko myöntää, että olen koukussa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
benelux fat
- Kameleontti
-
tRip
- Moderator
-
father yoo
- Karvakuono
-
tRip
- Moderator
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Viime aikoina välillä ollut unettomuutta, yksinomaan psyykkisistä syistä. Tänään tuskin ongelmia saada nukuttua, väsyttää jo ihan hyvin.
Joskus on ylivireä, etten sanoisi maaninen, mielentila, jossa vaan ei saa nukuttua. Siinä ei paljon mikään kotikonstilääkitys auta, ellei tosiaan vedä itseään sellaiseen kuntoon, etteivät niin monimutkaiset ajatukset enää kulje.
Joskus on ylivireä, etten sanoisi maaninen, mielentila, jossa vaan ei saa nukuttua. Siinä ei paljon mikään kotikonstilääkitys auta, ellei tosiaan vedä itseään sellaiseen kuntoon, etteivät niin monimutkaiset ajatukset enää kulje.
AD_HD @ synirc
-
benelux fat
- Kameleontti
-
benelux fat
- Kameleontti
Onkos kellään kokemuksia Zopinox unilääkkeestä?
Puhuin tutun kanssa unettomuudesta ja jäbä kehui maasta taivaaseen kys. lääkettä. Heitti minulle sitten paukkuja vastaan muutaman ja eilen kun otin pikku paukkujen päälle yhden, tuli jotenkin todella mukava ja horrosmainen kuosi josta sitten hiljalleen siirryin unimaailmaan.
Aamulla olo oli virkeä, mutta suussa ihan helvetin paska maku. :evil:
Oli kerrankin kiva nukahtaa ilman mitään turhia kelailuja ja pyöriskelyjä..
Mites, kuinka helposti tälläisiin troppeihin saa respoja?
Puhuin tutun kanssa unettomuudesta ja jäbä kehui maasta taivaaseen kys. lääkettä. Heitti minulle sitten paukkuja vastaan muutaman ja eilen kun otin pikku paukkujen päälle yhden, tuli jotenkin todella mukava ja horrosmainen kuosi josta sitten hiljalleen siirryin unimaailmaan.
-
benelux fat
- Kameleontti
No enpä tiedä sitten tulisiko todella tarpeeseen. :? Minulla ei ole oikeastaan jatkuvaa unettomuutta, vaan joskus on todella vaikea saada unta. Siksi olisi hyvä jos olisi jotain tuon tapaisia lääkkeitä varalle. Joskus saatan tunteja vaan maata ja mietiskellä kaikkea turhaa. Pari kertaa on tullut valvottua koko yö vain sen takia että seuraavana yönä saisi helposti unta.aivoruoska wrote:jos on oikeasti tarvetta niin todella helposti.benelux fat wrote:Onkos kellään kokemuksia Zopinox unilääkkeestä?
-
benelux fat
- Kameleontti
Joo, mutta taidan kyllä neuvoasi uhmaten joku päivä sen respan käydä hakemassa.aivoruoska wrote:tuo on helvetin yleistä. kokeile vaikka käydä iltalenkillä tai jotain? lääkkeet on se viimeinen vaihtoehto sitten.benelux fat wrote:No enpä tiedä sitten tulisiko todella tarpeeseen. :? Minulla ei ole oikeastaan jatkuvaa unettomuutta, vaan joskus on todella vaikea saada unta. Siksi olisi hyvä jos olisi jotain tuon tapaisia lääkkeitä varalle. Joskus saatan tunteja vaan maata ja mietiskellä kaikkea turhaa. Pari kertaa on tullut valvottua koko yö vain sen takia että seuraavana yönä saisi helposti unta.
Siis tarkoitus ei ole todellakaan alkaa mitään kuuria vetämään.