Vuosi vaihtuu...

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Asidyyli
LD50

Vuosi vaihtuu...

Post by Asidyyli »

Kuin on porukka täällä aikonut uuttavuotta viettää. Kuosaten? Vai ilman kenties?
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Mitä todenäköisimmin kuosaten 8) Kaivolle tekisi mieli lähteä texas faggotteja katsomaan,mutta pitää nyt katsoa onko rahaa ja innostusta lähteä baariin...
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Tekisi mieli leikkiä ilotulitteilla, mutta saa nähdä kiinnostaako ketään kaveria sellainen ja yksin se on tylsää.
Nosturin aamupileet kiehtoisivat kovasti myös.
Aika auki suunnitelmat tässä vaiheessa.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Kuosatenhan se menee, ainakin tatteja aion ottaa, ehkä nakkuloita. Varmaan sisällä aloitellaan ja siitä myöhemmin siirrytään ulos mulkoilemaan menoa ja lopuksi johonkin bileisiin tekemään toivottomia iskuyrityksiä. :lol:
Tai näin luulen ainakin tällä hetkellä. Uutenavuotena vaan tuppaa aina kaikenlaista käymään, joten tiedä sitten mihin lopulta päädyn. :roll:
-lalalaa-

Post by -lalalaa- »

Illalla A, E ja GBL.
Aamulla savua.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Massiiviset mökkibileet metsän keskellä. viinaa, pilvee ja raketteja.
...mitähän siitäkin tulee... :lol:
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

otettiin porukalla jotain 5 tuhatta euroo "lainaa" ja aateltiin pistään noin 6 hengen kesken koko raha aattoiltana sileeksi, eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita luultavasti luvassa.... vaan eipä paljoo jaksa stressata :!:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Eilen juuri ostin reilut 10G budhaa, jos vaikka siihen kyytipojaksi jotain alkomahoolia nappaisi, baariin tuskin tulee lähdettyä, j araketteja ostettua vielä vähemmän.

HUUHAA:lla taas raha-asiat kunnossa!
-:- We're All Mad Here -:-
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Enpä ole vielä suunnittelut pahemmin. Joku kannabis/alkoholi-kombo kiehtoo tai sit sieni/mdma. Tiedäpää häntä.
I'm going upstairs now to turn my mind off
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Luultavasti ihan normaali viikonloppu ilta, muutama olut, savuja ja varmaan raketteja kattelemaan. Eipä siinä lopulta ole mitään ihmeellistä, rakettien lisäksi.

Mites itse Asidyyli?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Lasipallo wrote:Luultavasti ihan normaali viikonloppu ilta, muutama olut, savuja ja varmaan raketteja kattelemaan. Eipä siinä lopulta ole mitään ihmeellistä, rakettien lisäksi.
Samaa vikaa. Eikä sitä tiedä, vaikka olisi ihan selvinpäinkin liikkeellä. Ilotulitteita ei jaksa harrastaa, eikä oikein olisi rahaakaan.
HUUHAA wrote:otettiin porukalla jotain 5 tuhatta euroo "lainaa" ja aateltiin pistään noin 6 hengen kesken koko raha aattoiltana sileeksi, eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita luultavasti luvassa.... vaan eipä paljoo jaksa stressata :!:
Tuli isompi keikka tällä kertaa heitettyä? Tuolla tavalla pääsee jossain vaiheessa kiven sisään.
AD_HD @ synirc
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Meikäläinen viettää kyseisen yön töissä. Olisin tosin saanut sen toivottua vapaaksi mikäli välttämättä olisin halunnut mutta onhan tuo tavallaan tuplasäästö: ei tule laitettua rahaa juhlimiseen ja liksa juoksee läpi yön. :wink:
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

En tiedä missä vuosi vaihtuu... Saattaa olla että pienellä porukalla tulee juotua ja polteltua, ehkä saunottua, ihan hyvillä mestoilla. Tai sitten voi olla, että on pakko lähteä junalla Helsinkin yöhön.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

Tuli isompi keikka tällä kertaa heitettyä? Tuolla tavalla pääsee jossain vaiheessa kiven sisään.
en mitään tuollaista tarkoittanu, vaan ihan laillisia hommia..... paitsi tietysti itse huumeet ovat laittomia.... oma "keikkapäivät" jo takana kauan sitten
Recall
Karvakuono

Post by Recall »

Ei vieläkään jaksa ajatella ollenkaan koko uuttavuotta eikä juhlimista. Ehkä tulee lähdettyä jonnekin nauttimaan alkoholia, ehkä poltettua savuja. Voisi myös istua selvinpäin yksin kotona tekemättä yhtään mitään. Saa nähdä. Jotenkin passiivinen ja haluton olo. Johtuu luultavasti pari päivää sitten loppuneesta poltteluputkesta ja/tai reilun viikon päästä alkavasta asepalveluksesta.
artemisia absinthium
Apteekki

Ei kyllä tunnu yhtään että huomenna jo on uuden vuoden aatto.. Ei ainakaan vielä mitkään bilefiilikset. :roll:
Delirium Tremens
Kameleontti

HUUHAA wrote:
en mitään tuollaista tarkoittanu, vaan ihan laillisia hommia..... paitsi tietysti itse huumeet ovat laittomia.... oma "keikkapäivät" jo takana kauan sitten
Hymiö unohtui. :lol: Tuli vaan sun signaturesta mieleen kaikenlaista.

Ja taitaahan tämä taas mennä siihen, että alkoholia juodaan huomenna ja ylihuomenna. Tavallisesta poiketen ei tosin mitenkään raskaasti. Pitkälti loppumassa, huono harrastus.
AD_HD @ synirc
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Jos sitä jossain kaverilla kävisi syömässä ja ehkäpä muutaman oluen juomassa. Mitään ihmeellisyyksiä ei innosta nyt harrastaa. Meni koko alkuloma dokaten... Tai siis eilen loppui putki, että ei ny innosta enää niin. :|
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Lasipallo wrote:
Mites itse Asidyyli?
Kaivolle texas fägäriä katsastamaan, kenties nosturin aamubileisiinkin jaksaa raahautua...
Leninkraak
Tuppisuu

Post by Leninkraak »

Liftaten, mitä todennäköisimmin.
Pääni sisällä on kaupunkeja ja ihmisiä joiden sisällä on ihmisiä kaupungeissa. Näin sanoi verhoissa asuva nainen.
Delirium Tremens
Kameleontti

Vaihtui kotona sairastaen. Ja tietenkin ryypäten.
AD_HD @ synirc
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Minun puolestani hyvää 2006 kaikille.
Väsyttää vitusti.....
artemisia absinthium
Apteekki

Ei ei ei sen pitänyt mennä näin. Join liikaa ..Kuolen päänsärkyyn, maailmanlopun krapula.

mutta
hyvää Uutta Vuotta kaikille!

yöh. jos vaikka menis takas nukkumaan.
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Joo olipa harvinaisen tylsä aatto.
Kaverit juhlivat "vaihteeksi" omalla tavallaan, polttelivat ja jumittivat konsolia aivokuollut ilme kasvoillaan.

Mä tartten uusia kavereita.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
Kalastaja

Post by Kalastaja »

***Poistettua tekstiä v. 2009.02.***
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

Sieniä tuli kokeiltuu..savuja..viinaa.. 8)
masokisti
Tuppisuu

Post by masokisti »

meni uudenvuoden vietto suuressa unohduksessa. kun ei oikeen mitään muista
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Olipas uusi vuosi taas. Ihan siistiä, mutta silti samaa mitä aina. Paitsi ne raketit. Ainerepertuaarikin oli poikkeuksellinen.

Raketeista tulee mieleen kun juostiin pellon keskellä tippuvan "hätävalon" perässä putoamispaikalle ja löydettiin vaan palanut panssariauto-ilotulite.

Sitten hauskana muistona jo pitkälle venyneiltä aamuntunneilta on erään krapulaisen ystävän huuto sängystä "vittu te jaksatte puhua" :mrgreen: 0,5 grammaa tuli otettua yön aikana melko paskaa amfetamiinia.

Sitten istuttiin Kalliossa kaljalla vielä seuraavana iltana ja harvinaista, mutta totta, kaverilla oli Panacodeja ja ne tulivat kyllä tarpeeseen, olinhan jo melko kypsää kamaa siinä vaiheessa.
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Kahden päivän dokaaminen ja uudenvuoden aatto ilman pilveä. Eipäs oo kyllä muutamaan vuoteen ollut mitään hauskaa uutta vuotta, joten ei paljoa väliä.
I'm going upstairs now to turn my mind off
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

TÄH???!?!?! joko se vuosi vaihtu ??? vedettiin vissiin niin paljon piriä että se vaan vilahti ohi...... tai jotain :wink: