Vuosi vaihtuu...
-
Asidyyli
- LD50
Vuosi vaihtuu...
Kuin on porukka täällä aikonut uuttavuotta viettää. Kuosaten? Vai ilman kenties?
-
alypaa
- Psykonautti
-
Jihad
- Psykonautti
Tekisi mieli leikkiä ilotulitteilla, mutta saa nähdä kiinnostaako ketään kaveria sellainen ja yksin se on tylsää.
Nosturin aamupileet kiehtoisivat kovasti myös.
Aika auki suunnitelmat tässä vaiheessa.
Nosturin aamupileet kiehtoisivat kovasti myös.
Aika auki suunnitelmat tässä vaiheessa.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
benelux fat
- Kameleontti
Kuosatenhan se menee, ainakin tatteja aion ottaa, ehkä nakkuloita. Varmaan sisällä aloitellaan ja siitä myöhemmin siirrytään ulos mulkoilemaan menoa ja lopuksi johonkin bileisiin tekemään toivottomia iskuyrityksiä.
Tai näin luulen ainakin tällä hetkellä. Uutenavuotena vaan tuppaa aina kaikenlaista käymään, joten tiedä sitten mihin lopulta päädyn.
Tai näin luulen ainakin tällä hetkellä. Uutenavuotena vaan tuppaa aina kaikenlaista käymään, joten tiedä sitten mihin lopulta päädyn.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
Aftermath
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Luultavasti ihan normaali viikonloppu ilta, muutama olut, savuja ja varmaan raketteja kattelemaan. Eipä siinä lopulta ole mitään ihmeellistä, rakettien lisäksi.
Mites itse Asidyyli?
Mites itse Asidyyli?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Samaa vikaa. Eikä sitä tiedä, vaikka olisi ihan selvinpäinkin liikkeellä. Ilotulitteita ei jaksa harrastaa, eikä oikein olisi rahaakaan.Lasipallo wrote:Luultavasti ihan normaali viikonloppu ilta, muutama olut, savuja ja varmaan raketteja kattelemaan. Eipä siinä lopulta ole mitään ihmeellistä, rakettien lisäksi.
Tuli isompi keikka tällä kertaa heitettyä? Tuolla tavalla pääsee jossain vaiheessa kiven sisään.HUUHAA wrote:otettiin porukalla jotain 5 tuhatta euroo "lainaa" ja aateltiin pistään noin 6 hengen kesken koko raha aattoiltana sileeksi, eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita luultavasti luvassa.... vaan eipä paljoo jaksa stressata:
AD_HD @ synirc
-
viaticus
- Psykonautti
-
Jeshu
- OD
-
HUUHAA
- Apteekki
en mitään tuollaista tarkoittanu, vaan ihan laillisia hommia..... paitsi tietysti itse huumeet ovat laittomia.... oma "keikkapäivät" jo takana kauan sittenTuli isompi keikka tällä kertaa heitettyä? Tuolla tavalla pääsee jossain vaiheessa kiven sisään.
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Recall
- Karvakuono
Ei vieläkään jaksa ajatella ollenkaan koko uuttavuotta eikä juhlimista. Ehkä tulee lähdettyä jonnekin nauttimaan alkoholia, ehkä poltettua savuja. Voisi myös istua selvinpäin yksin kotona tekemättä yhtään mitään. Saa nähdä. Jotenkin passiivinen ja haluton olo. Johtuu luultavasti pari päivää sitten loppuneesta poltteluputkesta ja/tai reilun viikon päästä alkavasta asepalveluksesta.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Hymiö unohtui.HUUHAA wrote:en mitään tuollaista tarkoittanu, vaan ihan laillisia hommia..... paitsi tietysti itse huumeet ovat laittomia.... oma "keikkapäivät" jo takana kauan sittenTuli isompi keikka tällä kertaa heitettyä? Tuolla tavalla pääsee jossain vaiheessa kiven sisään.
Ja taitaahan tämä taas mennä siihen, että alkoholia juodaan huomenna ja ylihuomenna. Tavallisesta poiketen ei tosin mitenkään raskaasti. Pitkälti loppumassa, huono harrastus.
AD_HD @ synirc
-
W10
- Kameleontti
-
Asidyyli
- LD50
-
Leninkraak
- Tuppisuu
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
benelux fat
- Kameleontti
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Jihad
- Psykonautti
Joo olipa harvinaisen tylsä aatto.
Kaverit juhlivat "vaihteeksi" omalla tavallaan, polttelivat ja jumittivat konsolia aivokuollut ilme kasvoillaan.
Mä tartten uusia kavereita.
Kaverit juhlivat "vaihteeksi" omalla tavallaan, polttelivat ja jumittivat konsolia aivokuollut ilme kasvoillaan.
Mä tartten uusia kavereita.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
Ivy
- Psykonautti
-
masokisti
- Tuppisuu
-
Jeshu
- OD
Olipas uusi vuosi taas. Ihan siistiä, mutta silti samaa mitä aina. Paitsi ne raketit. Ainerepertuaarikin oli poikkeuksellinen.
Raketeista tulee mieleen kun juostiin pellon keskellä tippuvan "hätävalon" perässä putoamispaikalle ja löydettiin vaan palanut panssariauto-ilotulite.
Sitten hauskana muistona jo pitkälle venyneiltä aamuntunneilta on erään krapulaisen ystävän huuto sängystä "vittu te jaksatte puhua"
0,5 grammaa tuli otettua yön aikana melko paskaa amfetamiinia.
Sitten istuttiin Kalliossa kaljalla vielä seuraavana iltana ja harvinaista, mutta totta, kaverilla oli Panacodeja ja ne tulivat kyllä tarpeeseen, olinhan jo melko kypsää kamaa siinä vaiheessa.
Raketeista tulee mieleen kun juostiin pellon keskellä tippuvan "hätävalon" perässä putoamispaikalle ja löydettiin vaan palanut panssariauto-ilotulite.
Sitten hauskana muistona jo pitkälle venyneiltä aamuntunneilta on erään krapulaisen ystävän huuto sängystä "vittu te jaksatte puhua"
Sitten istuttiin Kalliossa kaljalla vielä seuraavana iltana ja harvinaista, mutta totta, kaverilla oli Panacodeja ja ne tulivat kyllä tarpeeseen, olinhan jo melko kypsää kamaa siinä vaiheessa.
-
Aftermath
- Psykonautti
-
HUUHAA
- Apteekki