Otteita lehdestä:
Kuvateksti: "Vappu pimiä pitää huumeidenkäyttäjiä naurettavana osana yöelämää"
"Muun muassa Big Brotherista tuttu juontaja Vappu Pimiä toteaa, että huumeidenkäytön lisääntyminen viime aikoina on täysin selvä asia. Erityisen sairaana hän pitää aineiden käytön ihannointia."
"Surullista on se, että aineita käyttävät ihmiset pitävät itseään todella makeina, vaikka suurin osa ihmisistä nauraa heille"
(Surullista on se, että huumeita vastustavat ihmiset pitävät itseään todella makeina, vaikka suurin osa ihmisistä nauraa heille
Kuvateksti: "Surullista ja säälittävää, Sini Helmi kuvailee yökerhojen huumetilannetta."
"Ihmiset eivät edes peittele asiaa juurikaan, ja monet tuovat sen esille ärsyttävällä tavalla coolina asiana."
"Itse olen niin vastaan kuin olla voi, kyllä siiderillä pään saa tarpeeksi sekaisin."
Sammy Aaltonen (Kuka?) kertoo:
"Sellaisia tapauksia näkee, että ihmiset polttelevat kannabista alkoholin sijaan. Sitä en koe vielä pahana asiana, Aaltonen arvioi.
- Kovempaa huumehommaa löytyy rokkibaarien sijasta nuorten suosimista yökerhoista, erityisesti tanssi- ja teknopaikoista."
Ville Pusa tietää, että huumeidenkäyttö näkyy päällepäin:
"Olen itse niin huumevastainen ihminen kuin voi olla. Tunnen niin älyttömästi ihmisiä, että minun pitäisi tietää, jos lähipiirissäni käytettäisiin huumeita."
Mielipiteitä?
EDIT: Ja milloin tämän huumepommin odotetaan räjähtävän?