tupakkalakkoa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mullakin tupakkalakko menossa vaikka välillä siitä lipsunki.
Paras tapa lopettamisessa mulla on, että syön nikotiinipurkkaa (2mg) niin vähän kun mahdollista/päivä ja sittenkun paketti on loppu niin sit vaan kylmästi kärsin vierotusoireet.
Onnea lakkoon, toivon mukaan se pitää ja pääset tupakista eroon.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Kaikki on kiinni ajotuksesta! Lopetin tupakoinnin 1,5 vuotta sitten, kun eräs kaunis sunnuntaiaamu ajattelin kokeilla olla polttamatta aamuröökiä. Siinä meni sitten koko päivä, viikko, kuukausi jne... Enkä yhtäkään röökiä ole sen jälkeen polttanut. Oudointa oli kuitenkin etten kärsinyt vierotusoireista juuri ollenkaan, ensimmäiset pari päivää oli vaikeimmat, sit helpotti. Ehdin kuitenkin n. 10 vuotta tupakoida, ja ennen lopetusta ajattelin pari viikkoa aikaisemmin myös lopetusta, mutta tyrmäsin ajatuksen mahdottomana. Joten ainakin omalla kohdalla ajoitus oli ratkaiseva tekijä, tietenkin hyvä psyykkaus ja itselleen ehdottoman rehellisenä pysyminen vie jo pitkälle. Joten onnea (ei yritykselle vaan)lopettamiselle!!!
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Aikoinaan, kun lopetin kahvin juonnin, niin minulla oli tapana tunnustella vierotusoireita juomalla mahdollisimman vähän kahvia päivässä ja psyykkaamalla päivittäin itseäni, että haluan lopettaa. Samaa tein teen kanssa, kun myöhemmin koukutin itseni lievästi siihen.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Itekkin oon yrittanyt lopettaa tupakointia pari kertaa. Kylla se aluksi onnistuu, mutta sitten baarissa on PAKKO polttaa. Mie olen enemman riippuvainen sosiaalisesta syysta kuin nikotiinista. Saalittavaa tiedan.
Ja sitten taas jos on hirvee kiire jonkun projektin kanssa ja pitaa vaantaa sita yota paivaa niin tulee poltettua ketjussa ja juotua pannuittain kahvia. Ah taiteilijaelamaa.
Heka
Tuppisuu

Post by Heka »

Vaihtakaa Bideihin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Bidi
Intialaista tupakkaa. Parempi maku, vähemmän nikotiinia.
Saa esim hertsikan Punk Shopista 3,50€ 25 kipaletta.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Itsellä on muodostunut jonkinlaiseksi traditioksi se että vuoden aikana tulee kaksi lopettamis yritystä. Toinen usein vuodenvaihteessa(kestää viikon, pari) Ja toinen loppukesän/syksyn aikana joka kestää parhaimmillaan muutaman päivän.. :roll:

Jotenkin sitä vain rupeaa ajattelemaan että on tässä nyt suurempiakin ongelmia kuin joku tupakointi, ja yritys jää.
artemisia absinthium
Apteekki

benelux fat wrote: Jotenkin sitä vain rupeaa ajattelemaan että on tässä nyt suurempiakin ongelmia kuin joku tupakointi, ja yritys jää.
Niinpä-

Nyt vituttaa niin suunnattomasti et menee muutama savuke poikineen.
V**tu. Miehet.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Tänään tein itsekin taas päätöksen et tupakointi loppuu nyt kokonaan. Tästä vois tehdä ns.virallisen tupakoinninlopettamistopicin. :)
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ei kannata Kaurismäkeä katsoa. :lol:
Meni tossa Laitakaupungin valoissakin välillä komiikan puolelle ne röökin esittelyt..kovaa kamaa.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kalastaja wrote:Ei kannata Kaurismäkeä katsoa. :lol:
Meni tossa Laitakaupungin valoissakin välillä komiikan puolelle ne röökin esittelyt..kovaa kamaa.
Juu ei tod.

Nytkin tekee niin pirusti mieli röksää... ei helvetti. Kohta ravaan jonnekin sörkan rantatien Essolle tai baariin tupakkaostoksille...

Pakko kestää. Tubakka ei ole minulle ongelma. Se on vastaus.
artemisia absinthium
Apteekki

Tänään viides päivä polttamatta :shock: (tuntuu ainakin kahdelta viikolta)
Perjantai onkin sitten se todellinen koetinkivi...voi olla aika tosi vaikeeta olla polttamatta baarissa.
No mut jos tää lakko tällä kertaa jopa onnistuisi.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Meen kohta ostaa tupakkaa. Odotan sitä hetkeä.

En mä lopettamassa ole ollut, kun eilen jäin vaan ilman iltasavuketta.

Tupakka on niille joita ei ole vieroitettu kunnolla rintaruokinnasta. :roll:
artemisia absinthium
Apteekki

No niin no, en miekaan ihan oikeesti oikeesti edes halua lopettaa..
Aika puolivillainen yritys ;D Kattoo nyt kuinka monta paivaa pystyy olee ilman. Saastais kylla rahaa ihan reilusti jos ei polttais, taalla 20 savukkeen aski maksaa jotain 7-8 euroa.....
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Kohta kaksi päivää takana. Motivaatio kyl kova, tullu vaan semmoinen olo etten haluu myrkyttää enää itteeni. Suurimmat vieroitusoireet tulee siitä ettei enää voi käydä pihalla fiilisteleen savukkeen kera.
artemisia absinthium
Apteekki

Jäi sitten se tupakkalakko kuuteen päivään :lol: säälittävä yritys.

Lopetan sit joku toinen kerta ;P
Heka
Tuppisuu

Post by Heka »

Mulla on yksi rööki päivässä-kuuri. Saa nähä kestääkö.
Poltan puolalaista mozne-tupakkaa, joka on aikas tujua. :mrgreen:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä en oikeasti tiedä tupakoinko mä vai en? :shock:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

itellä menee helposti montakin päivää polttamatta, mutta se vaan on jäänyt niin tavaksi että sitä polttaa tietämättään....
eikä edes tehnyt mieli tupakkaa ennen kun tämän topikin luin :arrow:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Joskus täällä foorumilla lopettelin, mutta yllätys yllätys eihän se mihinkää loppunu, eikä varmaan lopu ikinä.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Ja taas uusi yritys. Sosiaalinen riippuvuus meinaa olla liikaa. Nytki mietin koko ajan sitä että miten pystyn olemaan polttamatta sillon ku kaverit taas polttaa. Toisaalta taas, jos kerran joskus on pärjännyt ilman niin mikseipä sitä pärjäisi vielä nykyäänkin? 8)
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

tRip wrote:Mä en oikeasti tiedä tupakoinko mä vai en? :shock:
Vähän sama juttu, sosiaalinen riippuvuus :lol:
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Jeah, 4 päivää takana ja vähitellen rupeaa helpottamaan. Nyt tai ei koskaan! :lol:
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

luulisin etten ole koukussa muuhun kun siihen savun imemiseen ja ulos puhaltamiseen... se vaan näytti joskus pikkulapsena niin coolilta että site rupesi itsekkin harrastamaan... nyt se vaan tuntuu niin tavalta, niin kuin kahvin keittäminen aamuisin...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Mä jätin lakkoilut sikseen. Ei jaksa kiusata itteään ja muutenkin on kiva poltella röökiä partsilla. Eniten tuossa lopettamisessa aina ärsyttää se ei tupakoivien iloinen suhtautuminen asiaan. "Kiva juttu että säkin lopetit!" Ihan ku ne olisi saannut mut käännytettyä johonkin lahkoon. Fuck it!
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Se on vaan masentavaa ku aina kuitenki sortuu jossain vaiheessa. Ei jaksa itteään kiduttaa.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

On se vaan mukavaa kun ei polta. Voi tupakoida silloin kun siltä tuntuu eikä tarvitse koskaan miettiä lopettamista kun ei ole aloittanutkaan. :lol:
AD_HD @ synirc
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Heka wrote:Vaihtakaa Bideihin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Bidi
Intialaista tupakkaa. Parempi maku, vähemmän nikotiinia.
Saa esim hertsikan Punk Shopista 3,50€ 25 kipaletta.
Wikipedia kertoo:

"Yhdessä bidissä on tavalliseen savukkeeseen verrattuna kolme kertaa enemmän nikotiinia ja viisi kertaa enemmän tervaa."

Tarkoituksenani ei toki ole dissata näitä savukkeita. Tupakkaa sisältämättömät versiot ovat tietysti täysin nikotiinittomia ja yksi vahva vaihtoehto tupakan korvikkeeksi.
AD_HD @ synirc
artemisia absinthium
Apteekki

Nyt on parin viimeviikon aikana tullut poltettua tupakkaa kuin viimeistä päivää, ja alkaa keuhkoissakin tuntua lähes siltä kuin päivät olisi luetut..! Kouluun pyöräillessäkin alkaa hengästyttää ihan kuin se olisi suurempikin urheilullinen saavutus. Eilen päätin alkaa pieneen lakkoon, mutta nyt tekee ihan perkuleesti mieli tupakkaaaaa...

Jospa vain olisi ihan pikku pikku savuke jossain laatikon pohjalla piilossa.....

;P
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kandee jemmailla tupakkeja kaikkialle, sitten voi yllättyä nitkuillessa.
artemisia absinthium
Apteekki

Asidyyli wrote:Kandee jemmailla tupakkeja kaikkialle, sitten voi yllättyä nitkuillessa.
Oooh loistava idea... VIISI kokonaista päivää olen nyt ollut polttamatta,
ja antaisin toisen munuaisen yhdestä savukkeesta NYT!!

ÄÄäääghhhhhrrrrr...!!

:roll: