tupakkalakkoa
-
tRip
- Moderator
Mullakin tupakkalakko menossa vaikka välillä siitä lipsunki.
Paras tapa lopettamisessa mulla on, että syön nikotiinipurkkaa (2mg) niin vähän kun mahdollista/päivä ja sittenkun paketti on loppu niin sit vaan kylmästi kärsin vierotusoireet.
Onnea lakkoon, toivon mukaan se pitää ja pääset tupakista eroon.
Paras tapa lopettamisessa mulla on, että syön nikotiinipurkkaa (2mg) niin vähän kun mahdollista/päivä ja sittenkun paketti on loppu niin sit vaan kylmästi kärsin vierotusoireet.
Onnea lakkoon, toivon mukaan se pitää ja pääset tupakista eroon.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
h.s.t.
Kaikki on kiinni ajotuksesta! Lopetin tupakoinnin 1,5 vuotta sitten, kun eräs kaunis sunnuntaiaamu ajattelin kokeilla olla polttamatta aamuröökiä. Siinä meni sitten koko päivä, viikko, kuukausi jne... Enkä yhtäkään röökiä ole sen jälkeen polttanut. Oudointa oli kuitenkin etten kärsinyt vierotusoireista juuri ollenkaan, ensimmäiset pari päivää oli vaikeimmat, sit helpotti. Ehdin kuitenkin n. 10 vuotta tupakoida, ja ennen lopetusta ajattelin pari viikkoa aikaisemmin myös lopetusta, mutta tyrmäsin ajatuksen mahdottomana. Joten ainakin omalla kohdalla ajoitus oli ratkaiseva tekijä, tietenkin hyvä psyykkaus ja itselleen ehdottoman rehellisenä pysyminen vie jo pitkälle. Joten onnea (ei yritykselle vaan)lopettamiselle!!!
-
Lasipallo
- Kameleontti
Aikoinaan, kun lopetin kahvin juonnin, niin minulla oli tapana tunnustella vierotusoireita juomalla mahdollisimman vähän kahvia päivässä ja psyykkaamalla päivittäin itseäni, että haluan lopettaa. Samaa tein teen kanssa, kun myöhemmin koukutin itseni lievästi siihen.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Itekkin oon yrittanyt lopettaa tupakointia pari kertaa. Kylla se aluksi onnistuu, mutta sitten baarissa on PAKKO polttaa. Mie olen enemman riippuvainen sosiaalisesta syysta kuin nikotiinista. Saalittavaa tiedan.
Ja sitten taas jos on hirvee kiire jonkun projektin kanssa ja pitaa vaantaa sita yota paivaa niin tulee poltettua ketjussa ja juotua pannuittain kahvia. Ah taiteilijaelamaa.
Ja sitten taas jos on hirvee kiire jonkun projektin kanssa ja pitaa vaantaa sita yota paivaa niin tulee poltettua ketjussa ja juotua pannuittain kahvia. Ah taiteilijaelamaa.
-
Heka
- Tuppisuu
Vaihtakaa Bideihin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Bidi
Intialaista tupakkaa. Parempi maku, vähemmän nikotiinia.
Saa esim hertsikan Punk Shopista 3,50€ 25 kipaletta.
-
benelux fat
- Kameleontti
Itsellä on muodostunut jonkinlaiseksi traditioksi se että vuoden aikana tulee kaksi lopettamis yritystä. Toinen usein vuodenvaihteessa(kestää viikon, pari) Ja toinen loppukesän/syksyn aikana joka kestää parhaimmillaan muutaman päivän..
Jotenkin sitä vain rupeaa ajattelemaan että on tässä nyt suurempiakin ongelmia kuin joku tupakointi, ja yritys jää.
Jotenkin sitä vain rupeaa ajattelemaan että on tässä nyt suurempiakin ongelmia kuin joku tupakointi, ja yritys jää.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
psyke
- Lepakko
-
Kalastaja
-
Asidyyli
- LD50
Juu ei tod.Kalastaja wrote:Ei kannata Kaurismäkeä katsoa.![]()
Meni tossa Laitakaupungin valoissakin välillä komiikan puolelle ne röökin esittelyt..kovaa kamaa.
Nytkin tekee niin pirusti mieli röksää... ei helvetti. Kohta ravaan jonnekin sörkan rantatien Essolle tai baariin tupakkaostoksille...
Pakko kestää. Tubakka ei ole minulle ongelma. Se on vastaus.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
psyke
- Lepakko
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Heka
- Tuppisuu
-
tRip
- Moderator
-
HUUHAA
- Apteekki
-
Walrus
- Psykonautti
-
psyke
- Lepakko
-
Joniitti
- Apteekki
-
psyke
- Lepakko
-
HUUHAA
- Apteekki
luulisin etten ole koukussa muuhun kun siihen savun imemiseen ja ulos puhaltamiseen... se vaan näytti joskus pikkulapsena niin coolilta että site rupesi itsekkin harrastamaan... nyt se vaan tuntuu niin tavalta, niin kuin kahvin keittäminen aamuisin...
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
W10
- Kameleontti
Mä jätin lakkoilut sikseen. Ei jaksa kiusata itteään ja muutenkin on kiva poltella röökiä partsilla. Eniten tuossa lopettamisessa aina ärsyttää se ei tupakoivien iloinen suhtautuminen asiaan. "Kiva juttu että säkin lopetit!" Ihan ku ne olisi saannut mut käännytettyä johonkin lahkoon. Fuck it!
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Walrus
- Psykonautti
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Wikipedia kertoo:Heka wrote:Vaihtakaa Bideihin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Bidi
"Yhdessä bidissä on tavalliseen savukkeeseen verrattuna kolme kertaa enemmän nikotiinia ja viisi kertaa enemmän tervaa."
Tarkoituksenani ei toki ole dissata näitä savukkeita. Tupakkaa sisältämättömät versiot ovat tietysti täysin nikotiinittomia ja yksi vahva vaihtoehto tupakan korvikkeeksi.
AD_HD @ synirc
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Nyt on parin viimeviikon aikana tullut poltettua tupakkaa kuin viimeistä päivää, ja alkaa keuhkoissakin tuntua lähes siltä kuin päivät olisi luetut..! Kouluun pyöräillessäkin alkaa hengästyttää ihan kuin se olisi suurempikin urheilullinen saavutus. Eilen päätin alkaa pieneen lakkoon, mutta nyt tekee ihan perkuleesti mieli tupakkaaaaa...
Jospa vain olisi ihan pikku pikku savuke jossain laatikon pohjalla piilossa.....
;P
Jospa vain olisi ihan pikku pikku savuke jossain laatikon pohjalla piilossa.....
;P
-
Asidyyli
- LD50
-
artemisia absinthium
- Apteekki