Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
happyhippy
Karvakuono

Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?

Post by happyhippy »

Eli mistä saan ostettua kaleidoskoopin?jostain tilattua?tai saako niitä täältä vaasasta?onko kukaan katsonut sellaiseen psykedeeleissä? :lol:
palekastro

Re: Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?

Post by palekastro »

^^ on kyl kauniita vekottimia.. kaiken maailman heurekan krääsämyymälöistä yms voi löytyä randomil tai jostai anttilasta...
mul on tämmönen: http://webshop.trafiikki.fi/product_inf ... cba27c2189
sekä semmone mis on perhosii ja yks mis o hileit ja kaikkii erivärisii nesteit >:)

pajareissa välillä semmone punanen painaumarinkula vaa jääny silmän ympärille kun tarpeeks pitkään katsellu :D
sienissä kerran oon kurkistanu putkeen, hui kauhistus meni pää kyllä ihan pyörälle ku ne nii vinhaan siel vilisteli. ne värit mitkä siel hohtaa valoa oli kyl jotai upeinta!

mistälie myös laatikkoon eksyny myös vanha ovisilmä,, se on maailman hauskin vempele, saa väänneltyä kaverien naamoja uuteen uskoon :D
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Joissain lelukaupoissa joskus nähnyt. Käy kyselee.

Sit esim. Heurekasta tai Heurekan kaupasta kampin ostoshelvetistä saa varmasti. Tosin tosi kalliita heurekassa. Oisko ollut jotain 10-15 eurosta.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Entäs mistä saan ostettua teleidoskoopin? Eli periaatteessa sama kun kaleidoskooppi mutta peilit heijastavat edessä näkyvää näkymää, eli voi vaikkapa kaverin naamaa vääntää kääntää
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
dredi
LD50

Post by dredi »

Punapukuinen lenkkeilijä kontulassa myy niitä. Ne on pienen paperilapun muotoisia ja ne pitää syödä. Kyllä kavereiden naamat vääntyy!
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

dredi wrote:Punapukuinen lenkkeilijä kontulassa myy niitä. Ne on pienen paperilapun muotoisia ja ne pitää syödä. Kyllä kavereiden naamat vääntyy!
Heh. Mitä jos katson teleidoskooppiin nuiden paperilappujen syömisen jälkeen, näänkö siellä vääristymättömät kavereiden kasvot?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Ensiö wrote:Entäs mistä saan ostettua teleidoskoopin? Eli periaatteessa sama kun kaleidoskooppi mutta peilit heijastavat edessä näkyvää näkymää, eli voi vaikkapa kaverin naamaa vääntää kääntää
Tunnen nimellä oktaskooppi. Helsingin Ruohonjuuri-hippikaupasta Kampista löytyi ainakin jossain välissä sekä noita että kaleidoskooppeja.