Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?
-
happyhippy
- Karvakuono
Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?
Eli mistä saan ostettua kaleidoskoopin?jostain tilattua?tai saako niitä täältä vaasasta?onko kukaan katsonut sellaiseen psykedeeleissä? 
-
palekastro
Re: Mistä saan ostettua kaleidoskoopin?
^^ on kyl kauniita vekottimia.. kaiken maailman heurekan krääsämyymälöistä yms voi löytyä randomil tai jostai anttilasta...
mul on tämmönen: http://webshop.trafiikki.fi/product_inf ... cba27c2189
sekä semmone mis on perhosii ja yks mis o hileit ja kaikkii erivärisii nesteit >:)
pajareissa välillä semmone punanen painaumarinkula vaa jääny silmän ympärille kun tarpeeks pitkään katsellu
sienissä kerran oon kurkistanu putkeen, hui kauhistus meni pää kyllä ihan pyörälle ku ne nii vinhaan siel vilisteli. ne värit mitkä siel hohtaa valoa oli kyl jotai upeinta!
mistälie myös laatikkoon eksyny myös vanha ovisilmä,, se on maailman hauskin vempele, saa väänneltyä kaverien naamoja uuteen uskoon
mul on tämmönen: http://webshop.trafiikki.fi/product_inf ... cba27c2189
sekä semmone mis on perhosii ja yks mis o hileit ja kaikkii erivärisii nesteit >:)
pajareissa välillä semmone punanen painaumarinkula vaa jääny silmän ympärille kun tarpeeks pitkään katsellu
sienissä kerran oon kurkistanu putkeen, hui kauhistus meni pää kyllä ihan pyörälle ku ne nii vinhaan siel vilisteli. ne värit mitkä siel hohtaa valoa oli kyl jotai upeinta!
mistälie myös laatikkoon eksyny myös vanha ovisilmä,, se on maailman hauskin vempele, saa väänneltyä kaverien naamoja uuteen uskoon
-
Kalastaja
Joissain lelukaupoissa joskus nähnyt. Käy kyselee.
Sit esim. Heurekasta tai Heurekan kaupasta kampin ostoshelvetistä saa varmasti. Tosin tosi kalliita heurekassa. Oisko ollut jotain 10-15 eurosta.
Sit esim. Heurekasta tai Heurekan kaupasta kampin ostoshelvetistä saa varmasti. Tosin tosi kalliita heurekassa. Oisko ollut jotain 10-15 eurosta.
-
Ensiö
- Lepakko
Entäs mistä saan ostettua teleidoskoopin? Eli periaatteessa sama kun kaleidoskooppi mutta peilit heijastavat edessä näkyvää näkymää, eli voi vaikkapa kaverin naamaa vääntää kääntää
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
dredi
- LD50
Punapukuinen lenkkeilijä kontulassa myy niitä. Ne on pienen paperilapun muotoisia ja ne pitää syödä. Kyllä kavereiden naamat vääntyy!
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Ensiö
- Lepakko
Heh. Mitä jos katson teleidoskooppiin nuiden paperilappujen syömisen jälkeen, näänkö siellä vääristymättömät kavereiden kasvot?dredi wrote:Punapukuinen lenkkeilijä kontulassa myy niitä. Ne on pienen paperilapun muotoisia ja ne pitää syödä. Kyllä kavereiden naamat vääntyy!
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Aukikco
- OD
Tunnen nimellä oktaskooppi. Helsingin Ruohonjuuri-hippikaupasta Kampista löytyi ainakin jossain välissä sekä noita että kaleidoskooppeja.Ensiö wrote:Entäs mistä saan ostettua teleidoskoopin? Eli periaatteessa sama kun kaleidoskooppi mutta peilit heijastavat edessä näkyvää näkymää, eli voi vaikkapa kaverin naamaa vääntää kääntää