PsyVault syksyn aloittajaismiitti 1.9 !

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mukavaa oli miitissä taas jälleen kerran.
Loppuillan baarikeikka ei oikein innostanut ja kun olen viellä ihan varma, että sain sieltä Gin tonicin ilman Giniä. Me vaan hst.n kanssa jotenkin sieltä valuimme pois..
Last edited by tRip on Sun 03 Sep 2006, 12:37, edited 1 time in total.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Kyllä, miitti oli varsin mukava ja osallistujille kiitos mukavasta illasta. Uusiakin naamoja nimimerkkien takaa tuli nähtyä, mikä aina on mukavaa.

Reiv oli ihan OK, ei mikään tosi hyvä mutta ei se huonokaan ollut. Musiikki varsinkin oli aika mitäänsanomatonta, ambientistä chilliin ja houseen, ei mielestäni kunnon reivimusaa. Jotenkin odotin enemmän tekno, (hard/proge)trancee ja psyke linjaa. Tunnelma puolestaan oli keskivertoa iloisempi. En tiedä oliko sillä asiaan merkitystä että paikka oli dtm... :roll:

Harmi että Ivy lähdit sieltä niin aikaisin pois.
Assumption is the mother of all fuckups.
admin
Site Admin

Post by admin »

Taas mentiin niin rankasti säännöistä piittaamatta että ei mitään rajaa, eli jouduimme poistamaan pari viestiä. Säännöt ovat sääntöjä, ja ei siitä mitään tule jos niitä ei noudateta. Ovathan kaikki lukaisseet sääntötopicin läpi ?
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

8) Villiä kyllä..
Pari negatiivistä asiaa oli, esim. ne tappelut teinien keskuudessa..
Ja reivit ei oikein ollut mun juttu :?
Mut niin, kyl tää oli hauskempi kuin edellinen miitti :D Tunsi porukkaa paremmin.. Kiits kaikille ^__^
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Mukavaa oli kyllä. Olisi sitä voinnut pidempäänkin ihmisten kanssa höpötellä. Loppuilta meni kyllä aika säätämiseksi, kun tuli pörräiltyä vaan ratikalla pitkin ja poikin. Ei meinannu millään löytyä mielekästä baaria keskustasta, kun kaverin kanssa pyörittiin siellä. Tekisi mieli järjestää jonkunlaiset mökkibileet foorumilaisten kesken, kun sen verran lunkia sakkia oli. Walrukselle myös kiitos tarjoilusta.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Juu, kiitos kaikille!
tRIPin kanssa tosiaan lähettiin keskustaan päin hortoilemaan, sit jossain vaihees vissiin huomasin et tost lähtee mun bussi ja hyppäsin kyytiin. Tarkotushan meillä oli vielä vissiin Asidyyli & Co. tavata...
zzzz
Tuppisuu

Post by zzzz »

Oli ihan mukava miitti. Aluksi minua pyydeltiin #huumeet-kanavan miittiin (joka oli vieressä 20 metrin päässä), mutta tulinkin vaultin miittiin heti ensimmäisenä puoli minuuttia sen jälkeen kun Ivy oli ilmaantunut paikalle.
(Kummastakaan miitistä ei etukäteen ollut aavistustakaan, mutta olen kuitenkin kirjoitellut vanhassa kemikaliossa ja parissa ensimmäisessä vaultissa.)
Dtm:ssä oli myös ok bileet, päälavalla aika lepsua housea mutta yläkerran takahuonessa kolmannella lavalla kunnollista reivimusiikkiakin.
Ahab

Post by Ahab »

Hyvä zzzz rekisteröity! Ei kerenny paljo sun juttua kuulemaan ku homma alko hajaantumaan.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

zzzz wrote:Oli ihan mukava miitti. Aluksi minua pyydeltiin #huumeet-kanavan miittiin (joka oli vieressä 20 metrin päässä), mutta tulinkin vaultin miittiin heti ensimmäisenä puoli minuuttia sen jälkeen kun Ivy oli ilmaantunut paikalle.
(Kummastakaan miitistä ei etukäteen ollut aavistustakaan, mutta olen kuitenkin kirjoitellut vanhassa kemikaliossa ja parissa ensimmäisessä vaultissa.)
Dtm:ssä oli myös ok bileet, päälavalla aika lepsua housea mutta yläkerran takahuonessa kolmannella lavalla kunnollista reivimusiikkiakin.
Ihmeteltiinkin, että kukas se tuo hemmo oikein on. :-D
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Joo mäkään en zzzz:stä ollu varma.

Ja niinhän tuo porukka hajoilee anina ANNIINA! aina ja siinä siis jäi fiilis että olisi ollut paljon puhuttavaa niiden kanssa kenen kanssa ei "kerennyt" tarpeeksi. Siellä kalliolla oli jossain vaiheessa ainakin vähän ryytynyttä porukkaa :|

Olisi Asidyyli mukaalaskematta joidenkin kanssa myös vaihtaa puhelinnumeroita. Siis asidyylin numero on, mutta muiden kanssa ei tullut vaihdettua. Ollut kirjoitus vähän epäselvää eilen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Joo, kiitoksia miitistä kaikille kun nyt tännekin kerkeän kirjoittelemaan, venyi tuo miittijuhlinta pidempäänkin mutta hyvä että kaikki ovat kai selvinneet ok. Porukka hiukka hajaantui ja lopulta oltiin vain minä ja jesu säätyilemässä kallion kulmilla... ja jossain vaiheessa kai baarissakin oltiin ja dexmiä vedettiin :roll:
Jihad
Psykonautti

Post by Jihad »

Ääh harmittaa kun ei päässytkään mukaan. Olin viikkotolkulla ilman nettiä muuton takia eikä päässyt lukemaan palstaa niin muistanut koko juttua. Mutta hauskaa että oli hauskaa.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna