Mukavaa oli miitissä taas jälleen kerran.
Loppuillan baarikeikka ei oikein innostanut ja kun olen viellä ihan varma, että sain sieltä Gin tonicin ilman Giniä. Me vaan hst.n kanssa jotenkin sieltä valuimme pois..
PsyVault syksyn aloittajaismiitti 1.9 !
-
tRip
- Moderator
-
powergrower
- Kameleontti
Kyllä, miitti oli varsin mukava ja osallistujille kiitos mukavasta illasta. Uusiakin naamoja nimimerkkien takaa tuli nähtyä, mikä aina on mukavaa.
Reiv oli ihan OK, ei mikään tosi hyvä mutta ei se huonokaan ollut. Musiikki varsinkin oli aika mitäänsanomatonta, ambientistä chilliin ja houseen, ei mielestäni kunnon reivimusaa. Jotenkin odotin enemmän tekno, (hard/proge)trancee ja psyke linjaa. Tunnelma puolestaan oli keskivertoa iloisempi. En tiedä oliko sillä asiaan merkitystä että paikka oli dtm...
Harmi että Ivy lähdit sieltä niin aikaisin pois.
Reiv oli ihan OK, ei mikään tosi hyvä mutta ei se huonokaan ollut. Musiikki varsinkin oli aika mitäänsanomatonta, ambientistä chilliin ja houseen, ei mielestäni kunnon reivimusaa. Jotenkin odotin enemmän tekno, (hard/proge)trancee ja psyke linjaa. Tunnelma puolestaan oli keskivertoa iloisempi. En tiedä oliko sillä asiaan merkitystä että paikka oli dtm...
Harmi että Ivy lähdit sieltä niin aikaisin pois.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
admin
- Site Admin
-
Ivy
- Psykonautti
-
W10
- Kameleontti
Mukavaa oli kyllä. Olisi sitä voinnut pidempäänkin ihmisten kanssa höpötellä. Loppuilta meni kyllä aika säätämiseksi, kun tuli pörräiltyä vaan ratikalla pitkin ja poikin. Ei meinannu millään löytyä mielekästä baaria keskustasta, kun kaverin kanssa pyörittiin siellä. Tekisi mieli järjestää jonkunlaiset mökkibileet foorumilaisten kesken, kun sen verran lunkia sakkia oli. Walrukselle myös kiitos tarjoilusta.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
h.s.t.
-
zzzz
- Tuppisuu
Oli ihan mukava miitti. Aluksi minua pyydeltiin #huumeet-kanavan miittiin (joka oli vieressä 20 metrin päässä), mutta tulinkin vaultin miittiin heti ensimmäisenä puoli minuuttia sen jälkeen kun Ivy oli ilmaantunut paikalle.
(Kummastakaan miitistä ei etukäteen ollut aavistustakaan, mutta olen kuitenkin kirjoitellut vanhassa kemikaliossa ja parissa ensimmäisessä vaultissa.)
Dtm:ssä oli myös ok bileet, päälavalla aika lepsua housea mutta yläkerran takahuonessa kolmannella lavalla kunnollista reivimusiikkiakin.
(Kummastakaan miitistä ei etukäteen ollut aavistustakaan, mutta olen kuitenkin kirjoitellut vanhassa kemikaliossa ja parissa ensimmäisessä vaultissa.)
Dtm:ssä oli myös ok bileet, päälavalla aika lepsua housea mutta yläkerran takahuonessa kolmannella lavalla kunnollista reivimusiikkiakin.
-
W10
- Kameleontti
Ihmeteltiinkin, että kukas se tuo hemmo oikein on. :-Dzzzz wrote:Oli ihan mukava miitti. Aluksi minua pyydeltiin #huumeet-kanavan miittiin (joka oli vieressä 20 metrin päässä), mutta tulinkin vaultin miittiin heti ensimmäisenä puoli minuuttia sen jälkeen kun Ivy oli ilmaantunut paikalle.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Jeshu
- OD
Joo mäkään en zzzz:stä ollu varma.
Ja niinhän tuo porukka hajoilee anina ANNIINA! aina ja siinä siis jäi fiilis että olisi ollut paljon puhuttavaa niiden kanssa kenen kanssa ei "kerennyt" tarpeeksi. Siellä kalliolla oli jossain vaiheessa ainakin vähän ryytynyttä porukkaa
Olisi Asidyyli mukaalaskematta joidenkin kanssa myös vaihtaa puhelinnumeroita. Siis asidyylin numero on, mutta muiden kanssa ei tullut vaihdettua. Ollut kirjoitus vähän epäselvää eilen.
Ja niinhän tuo porukka hajoilee anina ANNIINA! aina ja siinä siis jäi fiilis että olisi ollut paljon puhuttavaa niiden kanssa kenen kanssa ei "kerennyt" tarpeeksi. Siellä kalliolla oli jossain vaiheessa ainakin vähän ryytynyttä porukkaa
Olisi Asidyyli mukaalaskematta joidenkin kanssa myös vaihtaa puhelinnumeroita. Siis asidyylin numero on, mutta muiden kanssa ei tullut vaihdettua. Ollut kirjoitus vähän epäselvää eilen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Asidyyli
- LD50
Joo, kiitoksia miitistä kaikille kun nyt tännekin kerkeän kirjoittelemaan, venyi tuo miittijuhlinta pidempäänkin mutta hyvä että kaikki ovat kai selvinneet ok. Porukka hiukka hajaantui ja lopulta oltiin vain minä ja jesu säätyilemässä kallion kulmilla... ja jossain vaiheessa kai baarissakin oltiin ja dexmiä vedettiin 
-
Jihad
- Psykonautti
Ääh harmittaa kun ei päässytkään mukaan. Olin viikkotolkulla ilman nettiä muuton takia eikä päässyt lukemaan palstaa niin muistanut koko juttua. Mutta hauskaa että oli hauskaa.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna