no siis oli tarkoitus olla vähän aikaa polttamatta kun tuli pieni mittavirhe kun kaadoin pussista suoraan jwh:ta pesään ja tuli semmonen "trippi" jota ei hevillä unoha. parin päivän päästä sit kun menin nukkuun niin alko kummasti pelottamaan ja tuntu et päässä jyllää tosissaan jtn.. kävin äkkiä hakemassa unilääkettä ja tuntu et se vaan sekotti tilaa entistä enemmän. aivan hirvee kokemus kun tärisi vaan sängyssä ja pelotti aivan älyttömästi et alkaa näkemään halluja ja jne..GammaGoblin wrote:Oliko näitä oireita siis käytön aikana vaiko vasta käytön lopetettua tuli ahdistus, paniikki, ym.?mattipatti wrote:itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita..
Synteettiset kannabinoidit
-
mattipatti
- Psykonautti
Re: Synteettiset kannabinoidit
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Jees.
Itellä kans paniikkihäiriö ja masennusta. Tänään olin ensimmäistä kertaa psykologilla puhumassa. Ihan jees istunto oli.
No tuossa sitten illalla nautiskelin jiiweehoota pitkästä aikaa ja hyvää teki
Ei yhtää pahoja viboja alun kuumotuksia lukuun ottamatta. Erittäin jeessi ilta, mutta sitä koukkua pitää varoa ettei tyssää käyttö sitte ku seinään, ja sitte psyyke huutaa hoosiannaa.
Itellä kans paniikkihäiriö ja masennusta. Tänään olin ensimmäistä kertaa psykologilla puhumassa. Ihan jees istunto oli.
No tuossa sitten illalla nautiskelin jiiweehoota pitkästä aikaa ja hyvää teki
Cowabunga !
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Infotkaas mua, onko turvallista polttaa JWH018 jos käyttää MAOI-estäjiä/SSRI, tms. mielialalääkkeitä? Saattaa nimittäin olla, että mulle määrätään sellaset enkä raaskisi millään vaan tyytyä ihailemaan tuota pussukkaa joka sisältää puoli grammaa jiwukkaa.
Cowabunga !
-
scoff
- Psykonautti
Kuten tiedät, JWH-018 on aine, jota ei tunneta kovin hyvin vielä. Sen haittavaikutuksia ei tunneta, joten sen polttaminen on yleensäkin riskiteko. En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.GammaGoblin wrote:Infotkaas mua, onko turvallista polttaa JWH018 jos käyttää MAOI-estäjiä/SSRI, tms. mielialalääkkeitä? Saattaa nimittäin olla, että mulle määrätään sellaset enkä raaskisi millään vaan tyytyä ihailemaan tuota pussukkaa joka sisältää puoli grammaa jiwukkaa.
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Jeps. Ajattelin jos jollainkulla kuitenkin olisi paremmin tietoa asiasta. Mutta heikolta näyttääpi. Parempi jättää siis kokeilematta 
Cowabunga !
-
Usoda
- LD50
Mietoo toi JWH-200 verrattuna esim -018aan.. tuntuu et hetken vaan toimii ja heti laskee melkeen puolen tunnin sisään nolliin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
highhat
- Karvakuono
http://psychoactives.wikia.com/wiki/Spice
Löysin tällaisen sivun jossa puhuttiin MAO-inhibiittorien lähinnä voimistavan JWH:n vaikutusta.
My 2 cents...
Löysin tällaisen sivun jossa puhuttiin MAO-inhibiittorien lähinnä voimistavan JWH:n vaikutusta.
Myös yleisesti eri lähteiden/käyttäjäkokemusten perusteella ainakin MAOIt tuntuisivat olevan suht. turvallisia JWH-018 kanssa.# Damiana works as a short term MAOi and seems to double the potency of spice. "Since you are using less spice your tolerance will grow at a much slower rate, and even though you may not get effects from the Damiana, it isn't really possible to get less of the MAOi effect. No matter how many times you do it, Damiana's active chem will still bind to MAO A and B."[1] It has been reported that a 1:1 ratio of damiana to regular spice provides a 3 hour in-the-head type experience while 2:1 spice to damiana provides a "better" high.
# Syrian Rue is a very strong MAOi. It is reported to enhance colors and sound. Theoretically, it should potentiate it in a similiar manner to that of Damiana.
My 2 cents...
-
pilkkija
- Lepakko
kesänä parin promillen humalassa rändömien kotipileissä tarjottiin piippu kouraan ja siitä sitten savut vetäsin.. piippu kiersi kerran ja kaksi.. kun kysyin sitte joltain että mitä siinä oli nii jotai 'Spaissia' sanottiin. siinä sitte loppuyö koomassa patjan päällä silmät kiinni seuraten marjobros tyyppisien pikselimaisemien ja hahmojen liikettä tai häröillessä lähimailla.
aamull a saatananmoinen aivan kamala pistävä pääkipu krapulan lisäksi..
että semmosta kokemusta näistä en minä tiedä
?
aamull a saatananmoinen aivan kamala pistävä pääkipu krapulan lisäksi..
"MISERABLE"
-
Anonyymi
Laitan nyt tännekkin;
JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.
JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.
-
Anonyymi
Pah, MAOI-lääkityksen kanssa ottaisin ehkä pienemmän dosen.scoff wrote:En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.
-
jamaka
''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''
Mistäköhän tämä tieto on peräisin?
-
Gartargor
- Psykonautti
Minulla ei ainakaan ole ikinä ollut ongelmia höyrystää JWH-018sta perus sytkärillä...jamaka wrote:''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Moni tuntuu kertovan mitä tekiSI tai EI tekiSI, mutta varsinaista tietoa ei irtoa keneltäkään (luotettavaa tutkimustyötä tai omakohtaista kokemusta.)Anonyymi wrote:Pah, MAOI-lääkityksen kanssa ottaisin ehkä pienemmän dosen.scoff wrote:En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.
Tietysti ymmärrän että näinkin uuden substanssin suhteen tutkimuksia ei ole tehty juurikaan. Mutta luulisi että näiltäkin foorumeilta edes yksi MAOi/SSRI -lääkityksen alainen henkilö olisi poltellut jwh:ta ?? :S
Cowabunga !
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Tässä nyt muutamisen viikkoa polteltuani pitäen välipäiviä säännöllisin ajoin täytyy todeta että JWH018 on toiminut kuin lääkkeen tavoin. Ahdistus kaikonnut hyvin paljon. Univaikeudet tuntuvat silti jostain syystä jatkuvan, mutta olen onnellinen että olen päässyt ahdistuksesta kauemmas. Thank you John W. Huffman.mattipatti wrote:no siis oli tarkoitus olla vähän aikaa polttamatta kun tuli pieni mittavirhe kun kaadoin pussista suoraan jwh:ta pesään ja tuli semmonen "trippi" jota ei hevillä unoha. parin päivän päästä sit kun menin nukkuun niin alko kummasti pelottamaan ja tuntu et päässä jyllää tosissaan jtn.. kävin äkkiä hakemassa unilääkettä ja tuntu et se vaan sekotti tilaa entistä enemmän. aivan hirvee kokemus kun tärisi vaan sängyssä ja pelotti aivan älyttömästi et alkaa näkemään halluja ja jne..GammaGoblin wrote:Oliko näitä oireita siis käytön aikana vaiko vasta käytön lopetettua tuli ahdistus, paniikki, ym.?mattipatti wrote:itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita..
Cowabunga !
-
Anonyymi
Koita kosaaniliekillä tyhjää pesää josta oot polttanu JWH:ta normaalilla coltilla, tuu sit raportoimaa. heh..Gartargor wrote:Minulla ei ainakaan ole ikinä ollut ongelmia höyrystää JWH-018sta perus sytkärillä...jamaka wrote:''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''
Kyllä se normaalilla liekilläkin TOIMII, mutta huonosti.
GammaGoblin: sama homma, nää tuntuu olevan aika STIMULOIVIA nämä JWH-sarjan kaverit. Ahdistus kyllä lähtee mutta tulee kyllä reboundina takasinki..
SSRI-lääke (Zoloft) ei vaikuttanut JWH-018 / JWH-073 vaikutuksiin mitenkään, ehkä kuumotti enemmän. Se siitä mitä minä tekiSIN..
-
Dexma
- Moderator
No problemo.GammaGoblin wrote: Mutta luulisi että näiltäkin foorumeilta edes yksi MAOi/SSRI -lääkityksen alainen henkilö olisi poltellut jwh:ta ?? :S
just hit it.
-
GammaGoblin
- Psykonautti
-
horna
- Kameleontti
Väsäilin aikani kuluksi oikeen hienon ghettowabon lampusta, mutta ei oikeen onnistu jwh wapotus edes turbosytkärillä. Jollain jotain vinkkiä tähän?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Gartargor
- Psykonautti
itsellä vastaavanlainen viritys ja hyvin on toiminut ihan kun pitää kynttilän päällä hetken
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
-
Anonyymi
Ghettovapo toimii, kandee vaan kattoo mihin se JWH siinä sulaa.
-
jamaka
Onko kokemusta noiden jwh- kemikaalien tilauksesta Poste Restante osoitteeseen?
-
Boilder
- Lepakko
tulee niin kuin muutkin poste restantetjamaka wrote:Onko kokemusta noiden jwh- kemikaalien tilauksesta Poste Restante osoitteeseen?
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
highhat
- Karvakuono
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on tämä ns. kosaaniliekki? Mistä tällaisia sytyttyimiä saa? Kiitos etukäteen 
-
dazerc
Tässä kuva yhdestä sellasesta sytkästä. Saa aika monesta paikasta, tommoset "krääsä" kaupat kannattaa tsekata (esim honkkari yms.)xActly wrote:Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on tämä ns. kosaaniliekki? Mistä tällaisia sytyttyimiä saa? Kiitos etukäteen
http://www.doobybrain.com/wp-content/up ... po-blu.jpg
-
Hz0
- Apteekki
Paikallisessa Tarjoustalossa (kiinalaista importti halpatavaraa) oli joskus semmoisia kivoja kaasutöhöjä 8 eurolla kappale myynnissä. Niillä paloi monelta kulmakarvat aina tulta tarjotessa kun eivät tajunneet että ko. sytkäristä tulee n. 5cm helvetin kuuma liekki
Omani hajosi joskus taannoin. Ainiin ja täyttäminen oli helppoa kun osasi vain pyytää tiskin takaa butsku kanisterin mukaan.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
ViCe
- Psykonautti
Aika kummaa mulla menee normipaukusta silmät aina iha punaseks, JWH-018 ei mee ollenkaa. 
-
King Ink
- LD50
Onko tuo nyt loppujenlopuksi niin kumma asia?ViCe wrote:Aika kummaa mulla menee normipaukusta silmät aina iha punaseks, JWH-018 ei mee ollenkaa.
-
ViCe
- Psykonautti
No eipä oo.
vittu mää tykkään tästä, näin niinku muuten vaa.
-
King Ink
- LD50
Olen miettinyt että jos vaikka sitä tilaisi,
onko missään suurempaa tietoa noiden eri JWH:iden eroista?
En jaksa nyt etsiä oikein mistään.
-
jamaka
Vahvuudeltaan n
Suosittelisin eniten jwh-250, koska ko. aine ei löydy lääkeainelistalta.
Vahvuudeltaan järjestäisin ne -018,-081,-250,-200,(-073?) vahvimmasta miedoimpaan.King Ink wrote:Olen miettinyt että jos vaikka sitä tilaisi,
Suosittelisin eniten jwh-250, koska ko. aine ei löydy lääkeainelistalta.