Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
mattipatti
Psykonautti

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by mattipatti »

GammaGoblin wrote:
mattipatti wrote:itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita..
Oliko näitä oireita siis käytön aikana vaiko vasta käytön lopetettua tuli ahdistus, paniikki, ym.?
no siis oli tarkoitus olla vähän aikaa polttamatta kun tuli pieni mittavirhe kun kaadoin pussista suoraan jwh:ta pesään ja tuli semmonen "trippi" jota ei hevillä unoha. parin päivän päästä sit kun menin nukkuun niin alko kummasti pelottamaan ja tuntu et päässä jyllää tosissaan jtn.. kävin äkkiä hakemassa unilääkettä ja tuntu et se vaan sekotti tilaa entistä enemmän. aivan hirvee kokemus kun tärisi vaan sängyssä ja pelotti aivan älyttömästi et alkaa näkemään halluja ja jne..
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Jees.
Itellä kans paniikkihäiriö ja masennusta. Tänään olin ensimmäistä kertaa psykologilla puhumassa. Ihan jees istunto oli.
No tuossa sitten illalla nautiskelin jiiweehoota pitkästä aikaa ja hyvää teki :) Ei yhtää pahoja viboja alun kuumotuksia lukuun ottamatta. Erittäin jeessi ilta, mutta sitä koukkua pitää varoa ettei tyssää käyttö sitte ku seinään, ja sitte psyyke huutaa hoosiannaa.
Cowabunga !
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Infotkaas mua, onko turvallista polttaa JWH018 jos käyttää MAOI-estäjiä/SSRI, tms. mielialalääkkeitä? Saattaa nimittäin olla, että mulle määrätään sellaset enkä raaskisi millään vaan tyytyä ihailemaan tuota pussukkaa joka sisältää puoli grammaa jiwukkaa.
Cowabunga !
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

GammaGoblin wrote:Infotkaas mua, onko turvallista polttaa JWH018 jos käyttää MAOI-estäjiä/SSRI, tms. mielialalääkkeitä? Saattaa nimittäin olla, että mulle määrätään sellaset enkä raaskisi millään vaan tyytyä ihailemaan tuota pussukkaa joka sisältää puoli grammaa jiwukkaa.
Kuten tiedät, JWH-018 on aine, jota ei tunneta kovin hyvin vielä. Sen haittavaikutuksia ei tunneta, joten sen polttaminen on yleensäkin riskiteko. En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Jeps. Ajattelin jos jollainkulla kuitenkin olisi paremmin tietoa asiasta. Mutta heikolta näyttääpi. Parempi jättää siis kokeilematta :)
Cowabunga !
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mietoo toi JWH-200 verrattuna esim -018aan.. tuntuu et hetken vaan toimii ja heti laskee melkeen puolen tunnin sisään nolliin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

http://psychoactives.wikia.com/wiki/Spice

Löysin tällaisen sivun jossa puhuttiin MAO-inhibiittorien lähinnä voimistavan JWH:n vaikutusta.
# Damiana works as a short term MAOi and seems to double the potency of spice. "Since you are using less spice your tolerance will grow at a much slower rate, and even though you may not get effects from the Damiana, it isn't really possible to get less of the MAOi effect. No matter how many times you do it, Damiana's active chem will still bind to MAO A and B."[1] It has been reported that a 1:1 ratio of damiana to regular spice provides a 3 hour in-the-head type experience while 2:1 spice to damiana provides a "better" high.

# Syrian Rue is a very strong MAOi. It is reported to enhance colors and sound. Theoretically, it should potentiate it in a similiar manner to that of Damiana.
Myös yleisesti eri lähteiden/käyttäjäkokemusten perusteella ainakin MAOIt tuntuisivat olevan suht. turvallisia JWH-018 kanssa.

My 2 cents...
pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija »

kesänä parin promillen humalassa rändömien kotipileissä tarjottiin piippu kouraan ja siitä sitten savut vetäsin.. piippu kiersi kerran ja kaksi.. kun kysyin sitte joltain että mitä siinä oli nii jotai 'Spaissia' sanottiin. siinä sitte loppuyö koomassa patjan päällä silmät kiinni seuraten marjobros tyyppisien pikselimaisemien ja hahmojen liikettä tai häröillessä lähimailla.

aamull a saatananmoinen aivan kamala pistävä pääkipu krapulan lisäksi.. :foil: että semmosta kokemusta näistä en minä tiedä :oops: ?
"MISERABLE"
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Laitan nyt tännekkin;

JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

scoff wrote:En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.
Pah, MAOI-lääkityksen kanssa ottaisin ehkä pienemmän dosen.
jamaka

Post by jamaka »

''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''

Mistäköhän tämä tieto on peräisin?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

jamaka wrote:''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''

Minulla ei ainakaan ole ikinä ollut ongelmia höyrystää JWH-018sta perus sytkärillä...
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Anonyymi wrote:
scoff wrote:En lähtisi yhdistämään kyseistä substanssia MAOI-estäjien tai SSRI-lääkkeiden kanssa - ihan varmuuden vuoksi.
Pah, MAOI-lääkityksen kanssa ottaisin ehkä pienemmän dosen.
Moni tuntuu kertovan mitä tekiSI tai EI tekiSI, mutta varsinaista tietoa ei irtoa keneltäkään (luotettavaa tutkimustyötä tai omakohtaista kokemusta.)
Tietysti ymmärrän että näinkin uuden substanssin suhteen tutkimuksia ei ole tehty juurikaan. Mutta luulisi että näiltäkin foorumeilta edes yksi MAOi/SSRI -lääkityksen alainen henkilö olisi poltellut jwh:ta ?? :S
Cowabunga !
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

mattipatti wrote:
GammaGoblin wrote:
mattipatti wrote:itellä ainakin erittäin kovan ahdistuksen ja paniikin ja vähän skitsofreenian tapaisia oireita..
Oliko näitä oireita siis käytön aikana vaiko vasta käytön lopetettua tuli ahdistus, paniikki, ym.?
no siis oli tarkoitus olla vähän aikaa polttamatta kun tuli pieni mittavirhe kun kaadoin pussista suoraan jwh:ta pesään ja tuli semmonen "trippi" jota ei hevillä unoha. parin päivän päästä sit kun menin nukkuun niin alko kummasti pelottamaan ja tuntu et päässä jyllää tosissaan jtn.. kävin äkkiä hakemassa unilääkettä ja tuntu et se vaan sekotti tilaa entistä enemmän. aivan hirvee kokemus kun tärisi vaan sängyssä ja pelotti aivan älyttömästi et alkaa näkemään halluja ja jne..
Tässä nyt muutamisen viikkoa polteltuani pitäen välipäiviä säännöllisin ajoin täytyy todeta että JWH018 on toiminut kuin lääkkeen tavoin. Ahdistus kaikonnut hyvin paljon. Univaikeudet tuntuvat silti jostain syystä jatkuvan, mutta olen onnellinen että olen päässyt ahdistuksesta kauemmas. Thank you John W. Huffman.
Cowabunga !
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Gartargor wrote:
jamaka wrote:''JWH (ainakin -018 & -073) eivät höyrysty kunnolla normaalilla sytkärillä.''

Minulla ei ainakaan ole ikinä ollut ongelmia höyrystää JWH-018sta perus sytkärillä...
Koita kosaaniliekillä tyhjää pesää josta oot polttanu JWH:ta normaalilla coltilla, tuu sit raportoimaa. heh..
Kyllä se normaalilla liekilläkin TOIMII, mutta huonosti.

GammaGoblin: sama homma, nää tuntuu olevan aika STIMULOIVIA nämä JWH-sarjan kaverit. Ahdistus kyllä lähtee mutta tulee kyllä reboundina takasinki..

SSRI-lääke (Zoloft) ei vaikuttanut JWH-018 / JWH-073 vaikutuksiin mitenkään, ehkä kuumotti enemmän. Se siitä mitä minä tekiSIN..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

GammaGoblin wrote: Mutta luulisi että näiltäkin foorumeilta edes yksi MAOi/SSRI -lääkityksen alainen henkilö olisi poltellut jwh:ta ?? :S
No problemo.
just hit it.
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Good to know, good to know :)
Cowabunga !
horna
Kameleontti

Post by horna »

Väsäilin aikani kuluksi oikeen hienon ghettowabon lampusta, mutta ei oikeen onnistu jwh wapotus edes turbosytkärillä. Jollain jotain vinkkiä tähän?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

itsellä vastaavanlainen viritys ja hyvin on toiminut ihan kun pitää kynttilän päällä hetken
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Ghettovapo toimii, kandee vaan kattoo mihin se JWH siinä sulaa.
jamaka

Post by jamaka »

Onko kokemusta noiden jwh- kemikaalien tilauksesta Poste Restante osoitteeseen?
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

jamaka wrote:Onko kokemusta noiden jwh- kemikaalien tilauksesta Poste Restante osoitteeseen?
tulee niin kuin muutkin poste restantet
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on tämä ns. kosaaniliekki? Mistä tällaisia sytyttyimiä saa? Kiitos etukäteen :)
dazerc

Post by dazerc »

xActly wrote:Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on tämä ns. kosaaniliekki? Mistä tällaisia sytyttyimiä saa? Kiitos etukäteen :)
Tässä kuva yhdestä sellasesta sytkästä. Saa aika monesta paikasta, tommoset "krääsä" kaupat kannattaa tsekata (esim honkkari yms.)
http://www.doobybrain.com/wp-content/up ... po-blu.jpg
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Paikallisessa Tarjoustalossa (kiinalaista importti halpatavaraa) oli joskus semmoisia kivoja kaasutöhöjä 8 eurolla kappale myynnissä. Niillä paloi monelta kulmakarvat aina tulta tarjotessa kun eivät tajunneet että ko. sytkäristä tulee n. 5cm helvetin kuuma liekki :) Omani hajosi joskus taannoin. Ainiin ja täyttäminen oli helppoa kun osasi vain pyytää tiskin takaa butsku kanisterin mukaan.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

Aika kummaa mulla menee normipaukusta silmät aina iha punaseks, JWH-018 ei mee ollenkaa. :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

ViCe wrote:Aika kummaa mulla menee normipaukusta silmät aina iha punaseks, JWH-018 ei mee ollenkaa. :)
Onko tuo nyt loppujenlopuksi niin kumma asia?
ViCe
Psykonautti

Post by ViCe »

No eipä oo. :D vittu mää tykkään tästä, näin niinku muuten vaa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Olen miettinyt että jos vaikka sitä tilaisi,
onko missään suurempaa tietoa noiden eri JWH:iden eroista?
En jaksa nyt etsiä oikein mistään.
jamaka

Post by jamaka »

Vahvuudeltaan n
King Ink wrote:Olen miettinyt että jos vaikka sitä tilaisi,
onko missään suurempaa tietoa noiden eri JWH:iden eroista?
En jaksa nyt etsiä oikein mistään.
Vahvuudeltaan järjestäisin ne -018,-081,-250,-200,(-073?) vahvimmasta miedoimpaan.

Suosittelisin eniten jwh-250, koska ko. aine ei löydy lääkeainelistalta.