Videopelit

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
mauseri
LD50

Re: Pelit

Post by mauseri »

mitä vähän vanhempaa roolipeliä suosittelette? tykkäsin oblivion IV aivan älyttömästi. joku vähän saman tapanen, mut vuosimalli pitäs kai olla 04-05 et toi paska jaksas pyörittää sitä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

mauser1911 wrote:mitä vähän vanhempaa roolipeliä suosittelette? tykkäsin oblivion IV aivan älyttömästi. joku vähän saman tapanen, mut vuosimalli pitäs kai olla 04-05 et toi paska jaksas pyörittää sitä..
Baldur's Gatet lisäosineen. Nii ja neverwinter nights ehk.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

mauser1911 wrote:mitä vähän vanhempaa roolipeliä suosittelette? tykkäsin oblivion IV aivan älyttömästi. joku vähän saman tapanen, mut vuosimalli pitäs kai olla 04-05 et toi paska jaksas pyörittää sitä..
No Oblivionin edeltäjä eli Morrowind, tietysti. Muutenkin paljon parempi peli.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

törmasin peliin Mirrors Edge, ihan hemmetin hyvä jännäri peli, tosin mun koneen rakkineella joutu pelailee huonoimmilla asetuksilla.
Ja meikän versio pelistä kusi kolmanteen kenttään ku se rupes hiipii itestään eikä voinu enää juosta :evil:

Mut pähkinänkuores, oot eukko jonka sisko kidnapataan tjsp, sit kytät lähtee sun perään ja sä haluut tutkii sitä siskos tapausta..
Jä sä eli se eukko on semmonen lähetti joka kulettaa kirjeet ja paketit sillee juoksemalla katoilla ja kiipeilemällä ja hyppimällä ja roikkumalla jne jne

tosi vauhdikas ja mukaansa tempaava peli, tosin jos debaat kentäs ni joudut alottaa alusta, se kyrsii aina välillä, mut time attack oli kiva mode ku siin voi vetää sitä kenttää moneen kertaan ja lopus se menee jo ulko muistista ja sit saattaa enkatkin syntyä.

ja eikun peli ostoksille, pelihän on siis Mirrors Edge :)
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

freakmatic wrote:törmasin peliin Mirrors Edge, ihan hemmetin hyvä jännäri peli, tosin mun koneen rakkineella joutu pelailee huonoimmilla asetuksilla.
Ja meikän versio pelistä kusi kolmanteen kenttään ku se rupes hiipii itestään eikä voinu enää juosta :evil:

Mut pähkinänkuores, oot eukko jonka sisko kidnapataan tjsp, sit kytät lähtee sun perään ja sä haluut tutkii sitä siskos tapausta..
Jä sä eli se eukko on semmonen lähetti joka kulettaa kirjeet ja paketit sillee juoksemalla katoilla ja kiipeilemällä ja hyppimällä ja roikkumalla jne jne

tosi vauhdikas ja mukaansa tempaava peli, tosin jos debaat kentäs ni joudut alottaa alusta, se kyrsii aina välillä, mut time attack oli kiva mode ku siin voi vetää sitä kenttää moneen kertaan ja lopus se menee jo ulko muistista ja sit saattaa enkatkin syntyä.

ja eikun peli ostoksille, pelihän on siis Mirrors Edge :)
Kuka mainitsi, häh? *elvistely* :mrgreen:
En ole vielä päässyt testaamaan, mutta näytti erittäin hyvältä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

NHL-09 on edelleenkin loistava. paras lätkäpeli koskaan.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

aphos wrote:
freakmatic wrote:blaa blaa blaa
Kuka mainitsi, häh? *elvistely* :mrgreen:
En ole vielä päässyt testaamaan, mutta näytti erittäin hyvältä.

juu en huomanukkaa ku jääny foorumil pyörintä viime aikoina sähköjen puutumisen vuoksi ^^
piti viel mainita että pelasin puuceellä. ps3:llahan ei ole mitään ognelmia pelin pyörittämisen kanssa, voin luvata että kätesi hiostavat, mielesi on reunalla ja hikivirtaa hyppiessäsi katoilla ja poliisit kintereilläsi :D

harmittaavaa et mun puucee versio oli floppi siis heti kahden ekan kentän jälkee :roll:
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Deus ex 1/2 Salaliittoteorioita, enemmän totta, ku tarvis olla.

Penumpra overture. Liian pelottava pelattavaksi.

Hitaman (kaikki) Loistavaa sneakkailua.

Thief 1/2, Loistava innovatio hiippailua keskiajalla!

Broke sword 1, yksi parhaita osoita ja napsauta seikkailuja!

Farcry 2, Loistavaa vapaata räiskintää.

Postal 2 + Kaikki lisäosat. Ultimate violence.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Uke
LD50

Post by Uke »

Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Joo kyllä tytötkin pelaa. :E

Diggaan ite ainakin Morrowindista ja Oblivionista, Fallouteista, Final Fantasyista ja tietenkin - Tekkeneistä. :-D Ihan mahtavia! Pelaaminen on elämän suola. Tony Hawkin skeittipelit on kans aika kovaa kamaa.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Civilization IV lisäosineen (varsinkin Beyond the Sword) on mahtava peli. Sitä jaksaa aina tahkoa uudestaan ja uudestaan.

EDIT: Niin ja Broken Sword sarjaan on tehty fanien toimesta Broken Sword 2.5 ilmaiseen jakeluun. Puheet on saksaksi mutta yhtä viihdyttävää kun nuo edelliset, eikä tarvitse laatikoita työnnellä kuten kolmosessa ja nelosessa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Uke wrote:Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.
Voin myöntää, että itselläni olisi kiinnostusta ruveta pelailemaan tätä =). Tosin on kuulemma vaikeampi saada kuin neitsyt huora..
Uke
LD50

Post by Uke »

Oli pakko eilen ostaa tuo Left 4 Dead, ku Steamista pysty ostamaan (viikonloppu tarjous) 17,99€. Kyllä tuli viime yönä pelailtua tonne 4-5 asti ja tämäkin päivä näyttää menneen aika nopiasti :D. Pitäis saada vähän vaan kavereita, kellä on mikkejä, ni olis helpompi pelailla.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Lautapelien ystäville Settlers of Catan-pelistä ilmainen nettiversio:
http://www.cms.playcatan.com/content/vi ... ang,en_US/
Introductory gamessa voi pelata selaimessa tietokoneita vastaan, jos ihmisvastustajaa haluaa kannattaa ladata tuo Catan Online World.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
surly
Lepakko

Post by surly »

Gandalffi wrote:Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.
Pelasin DFO betaa ja sillon peli oli ihan tyhjä ja siellä sai juoksenella ympäriinsä turhauttavasti, eikä kuulemma ole mikään laatupeli vieläkään. Viime aikoina lähinnä pelannut Heroes of Newerthiä ja sitten jotain singleplayer pelejä kuten Hitman Blood Money, Thief 2, Age of Wonders ja tietysti yks parhaimmista peleistä koskaan Dink Smallwood.
Times are tough, huh, bud?
Spadukka

Post by Spadukka »

call of duty 4 modern warfare on ihan ykkönen räiskintäpeleistä mun mielestä. modern warfare 2 odotellessa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Morrowind :!:
Joskus satunnaisesti CS 1.6 hide and seekkiä.

Facebookissa Farmville. :twisted:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

King Ink wrote:Facebookissa Farmville. :twisted:
Mä pelaan Facebookissa Mafia Warsia ja Castle Agea.. koukuttavia nuo.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
dredi
LD50

Post by dredi »

pelatkaa riskiä netissä

www.conquerclub.com

ihan helvetin koukuttavaa ja hauskaa...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Ketkä touhuutte linuxilla, ni

Code: Select all

sudo apt-get install singularity
Tosi koukuttavaa menoa. Yriteään tekoälynä esim. vuokrata servereitä ympäri maailaa ja kehittyä kohti singulariteettiä.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Aion Online.. siinä vasta koukuttava nettipeli. Varsinkin jos PVP innostaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Perhanan perhana kun tekisi pitkästä aikaa mieli pelata Morrowindia ihan törkeästi, mutten saa sitä pyörimään Linuxilla kunnolla. Tökkii ihan perkeleesti ja äänet rätiseee kuin mitkäkin. Jos jollain Linuxnörtillä on jotain neuvoja niin toki kertokaa.

Winen kautta siis yritän pelata. ://
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Minäkin olen aivan koukussa facebookiSSa Mafia Warsiin. Ennen pelasin myös FarmVillea ja PetSocietyä mutta oon päässyt niistä onneksi jo yli :DD ! Muuta pelejä en oo pitkään aikaan pelannut vaikk aois ps2 ja siihen oon ostanu esim Crash Bandicoot mind over mutant joka oli eka hyvä mutta ku oon joutunu ny semmoseen tilanteeseen etten pääse siitä enäää eteenpäin niin on siihenki kyllästynyt. :coool:

edit. Ite levelillä 316.. =)
Last edited by _Melba on Thu 18 Mar 2010, 18:04, edited 2 times in total.
Comadope

Post by Comadope »

^ Hahah itekki hakannu tuota mafia warsia jo hyvän aikaa :D nyt lvl 418
Huiko
LD50

Post by Huiko »

On kyllä koukuttava.Mulla lvl 398.Ja kohta taas nousee...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Ite onneks pääsin mafia warsista irti jo joskus 178 lvl :D Farmville oli kanssa kivaa, mutta se järjetön klikkailun määrä kun koko läntti oli peltoa alko syömään
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mä pelailen aina nettipelejä opakuoseissa, tällä kertaa Grand Fantasiaa pelannu ku toi on ilmanen kans:
http://grandfantasia.aeriagames.com/
Hei tulkaas te muutki pelaa, tehdään kilta :D
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

2,5v pelannu nyt world of warcraftia, viime keväänä oli puolen vuoden tauko, mut kesällä taas aloitin ^^ vitun kiva hakata raideja ja bg:tä pienissä porskeissa :P tässä taas tällä viikolla tuli 3 päivää putkeen ilman asunnosta poistumista hakattua wowia vaan :P
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
dopE
Lepakko

Post by dopE »

ps2 löytyy, kaikki GTA:t 100% läpi. sit sotapelejä tulee myös pelattua satunnaisesti.
koneella cs joskus, pelasin myös runescapea 131cb asti, emmä varsinaisesti lopettanu mutta en oo siihen koukussa kuten about 3v sitten,,

vittu mitä mä teen.kirjotin 5minsaa tuota..ihan sama.. pää asia että bupre toimii......
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Oon ostelemassa tässä pleikkari kolmosta ja siihen vitusti pelejä.

Tuli vaan vähän aikaa sit hirvee himo päästä rääkkää konsolia,
ja nyt sattuu olemaan rahaakin sen verran.

GTA IV on pakkohankinta, ja Fallout 3,
niit kaverilla pelannut ja ai että on hyviä.

Morrowindia oon kans pitkästä aikaa pelannut kun sain toimiin Linuxilla.