Videopelit
-
sxoxyvg
- OD
Re: Pelit
Baldur's Gatet lisäosineen. Nii ja neverwinter nights ehk.mauser1911 wrote:mitä vähän vanhempaa roolipeliä suosittelette? tykkäsin oblivion IV aivan älyttömästi. joku vähän saman tapanen, mut vuosimalli pitäs kai olla 04-05 et toi paska jaksas pyörittää sitä..
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Adrenochrome
- Psykonautti
No Oblivionin edeltäjä eli Morrowind, tietysti. Muutenkin paljon parempi peli.mauser1911 wrote:mitä vähän vanhempaa roolipeliä suosittelette? tykkäsin oblivion IV aivan älyttömästi. joku vähän saman tapanen, mut vuosimalli pitäs kai olla 04-05 et toi paska jaksas pyörittää sitä..
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
freakmatic
- Psykonautti
törmasin peliin Mirrors Edge, ihan hemmetin hyvä jännäri peli, tosin mun koneen rakkineella joutu pelailee huonoimmilla asetuksilla.
Ja meikän versio pelistä kusi kolmanteen kenttään ku se rupes hiipii itestään eikä voinu enää juosta :evil:
Mut pähkinänkuores, oot eukko jonka sisko kidnapataan tjsp, sit kytät lähtee sun perään ja sä haluut tutkii sitä siskos tapausta..
Jä sä eli se eukko on semmonen lähetti joka kulettaa kirjeet ja paketit sillee juoksemalla katoilla ja kiipeilemällä ja hyppimällä ja roikkumalla jne jne
tosi vauhdikas ja mukaansa tempaava peli, tosin jos debaat kentäs ni joudut alottaa alusta, se kyrsii aina välillä, mut time attack oli kiva mode ku siin voi vetää sitä kenttää moneen kertaan ja lopus se menee jo ulko muistista ja sit saattaa enkatkin syntyä.
ja eikun peli ostoksille, pelihän on siis Mirrors Edge
Ja meikän versio pelistä kusi kolmanteen kenttään ku se rupes hiipii itestään eikä voinu enää juosta :evil:
Mut pähkinänkuores, oot eukko jonka sisko kidnapataan tjsp, sit kytät lähtee sun perään ja sä haluut tutkii sitä siskos tapausta..
Jä sä eli se eukko on semmonen lähetti joka kulettaa kirjeet ja paketit sillee juoksemalla katoilla ja kiipeilemällä ja hyppimällä ja roikkumalla jne jne
tosi vauhdikas ja mukaansa tempaava peli, tosin jos debaat kentäs ni joudut alottaa alusta, se kyrsii aina välillä, mut time attack oli kiva mode ku siin voi vetää sitä kenttää moneen kertaan ja lopus se menee jo ulko muistista ja sit saattaa enkatkin syntyä.
-
aphos
- Kameleontti
Kuka mainitsi, häh? *elvistely*freakmatic wrote:törmasin peliin Mirrors Edge, ihan hemmetin hyvä jännäri peli, tosin mun koneen rakkineella joutu pelailee huonoimmilla asetuksilla.
En ole vielä päässyt testaamaan, mutta näytti erittäin hyvältä.
-
freakmatic
- Psykonautti
aphos wrote:Kuka mainitsi, häh? *elvistely*freakmatic wrote:blaa blaa blaa![]()
En ole vielä päässyt testaamaan, mutta näytti erittäin hyvältä.
juu en huomanukkaa ku jääny foorumil pyörintä viime aikoina sähköjen puutumisen vuoksi ^^
piti viel mainita että pelasin puuceellä. ps3:llahan ei ole mitään ognelmia pelin pyörittämisen kanssa, voin luvata että kätesi hiostavat, mielesi on reunalla ja hikivirtaa hyppiessäsi katoilla ja poliisit kintereilläsi
harmittaavaa et mun puucee versio oli floppi siis heti kahden ekan kentän jälkee
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Deus ex 1/2 Salaliittoteorioita, enemmän totta, ku tarvis olla.
Penumpra overture. Liian pelottava pelattavaksi.
Hitaman (kaikki) Loistavaa sneakkailua.
Thief 1/2, Loistava innovatio hiippailua keskiajalla!
Broke sword 1, yksi parhaita osoita ja napsauta seikkailuja!
Farcry 2, Loistavaa vapaata räiskintää.
Postal 2 + Kaikki lisäosat. Ultimate violence.
Penumpra overture. Liian pelottava pelattavaksi.
Hitaman (kaikki) Loistavaa sneakkailua.
Thief 1/2, Loistava innovatio hiippailua keskiajalla!
Broke sword 1, yksi parhaita osoita ja napsauta seikkailuja!
Farcry 2, Loistavaa vapaata räiskintää.
Postal 2 + Kaikki lisäosat. Ultimate violence.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Uke
- LD50
Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Siva
- Kameleontti
Joo kyllä tytötkin pelaa. :E
Diggaan ite ainakin Morrowindista ja Oblivionista, Fallouteista, Final Fantasyista ja tietenkin - Tekkeneistä. :-D Ihan mahtavia! Pelaaminen on elämän suola. Tony Hawkin skeittipelit on kans aika kovaa kamaa.
Diggaan ite ainakin Morrowindista ja Oblivionista, Fallouteista, Final Fantasyista ja tietenkin - Tekkeneistä. :-D Ihan mahtavia! Pelaaminen on elämän suola. Tony Hawkin skeittipelit on kans aika kovaa kamaa.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
W10
- Kameleontti
Civilization IV lisäosineen (varsinkin Beyond the Sword) on mahtava peli. Sitä jaksaa aina tahkoa uudestaan ja uudestaan.
EDIT: Niin ja Broken Sword sarjaan on tehty fanien toimesta Broken Sword 2.5 ilmaiseen jakeluun. Puheet on saksaksi mutta yhtä viihdyttävää kun nuo edelliset, eikä tarvitse laatikoita työnnellä kuten kolmosessa ja nelosessa.
EDIT: Niin ja Broken Sword sarjaan on tehty fanien toimesta Broken Sword 2.5 ilmaiseen jakeluun. Puheet on saksaksi mutta yhtä viihdyttävää kun nuo edelliset, eikä tarvitse laatikoita työnnellä kuten kolmosessa ja nelosessa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Squege
- Psykonautti
Voin myöntää, että itselläni olisi kiinnostusta ruveta pelailemaan tätä =). Tosin on kuulemma vaikeampi saada kuin neitsyt huora..Uke wrote:Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.
-
Uke
- LD50
Oli pakko eilen ostaa tuo Left 4 Dead, ku Steamista pysty ostamaan (viikonloppu tarjous) 17,99€. Kyllä tuli viime yönä pelailtua tonne 4-5 asti ja tämäkin päivä näyttää menneen aika nopiasti
. Pitäis saada vähän vaan kavereita, kellä on mikkejä, ni olis helpompi pelailla.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Usoda
- LD50
Lautapelien ystäville Settlers of Catan-pelistä ilmainen nettiversio:
http://www.cms.playcatan.com/content/vi ... ang,en_US/
Introductory gamessa voi pelata selaimessa tietokoneita vastaan, jos ihmisvastustajaa haluaa kannattaa ladata tuo Catan Online World.
http://www.cms.playcatan.com/content/vi ... ang,en_US/
Introductory gamessa voi pelata selaimessa tietokoneita vastaan, jos ihmisvastustajaa haluaa kannattaa ladata tuo Catan Online World.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
surly
- Lepakko
Pelasin DFO betaa ja sillon peli oli ihan tyhjä ja siellä sai juoksenella ympäriinsä turhauttavasti, eikä kuulemma ole mikään laatupeli vieläkään. Viime aikoina lähinnä pelannut Heroes of Newerthiä ja sitten jotain singleplayer pelejä kuten Hitman Blood Money, Thief 2, Age of Wonders ja tietysti yks parhaimmista peleistä koskaan Dink Smallwood.Gandalffi wrote:Onko kukaan alottanu tota Darkfall Onlinen Betaa pelailemaan? Itse odottelin jonkun pari vuotta ja seurasin pelin kehitystä ja nyt se sitten tuli, mutta odottelen varmaan vielä kunnon versiota ko. pelistä.
Times are tough, huh, bud?
-
Usoda
- LD50
Mä pelaan Facebookissa Mafia Warsia ja Castle Agea.. koukuttavia nuo.King Ink wrote:Facebookissa Farmville.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
dredi
- LD50
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ketkä touhuutte linuxilla, ni
Tosi koukuttavaa menoa. Yriteään tekoälynä esim. vuokrata servereitä ympäri maailaa ja kehittyä kohti singulariteettiä.
Code: Select all
sudo apt-get install singularityWith a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Usoda
- LD50
Aion Online.. siinä vasta koukuttava nettipeli. Varsinkin jos PVP innostaa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
King Ink
- LD50
Perhanan perhana kun tekisi pitkästä aikaa mieli pelata Morrowindia ihan törkeästi, mutten saa sitä pyörimään Linuxilla kunnolla. Tökkii ihan perkeleesti ja äänet rätiseee kuin mitkäkin. Jos jollain Linuxnörtillä on jotain neuvoja niin toki kertokaa.
Winen kautta siis yritän pelata.
/
Winen kautta siis yritän pelata.
-
_Melba
- Kameleontti
Minäkin olen aivan koukussa facebookiSSa Mafia Warsiin. Ennen pelasin myös FarmVillea ja PetSocietyä mutta oon päässyt niistä onneksi jo yli
D ! Muuta pelejä en oo pitkään aikaan pelannut vaikk aois ps2 ja siihen oon ostanu esim Crash Bandicoot mind over mutant joka oli eka hyvä mutta ku oon joutunu ny semmoseen tilanteeseen etten pääse siitä enäää eteenpäin niin on siihenki kyllästynyt. :coool:
edit. Ite levelillä 316.. =)
edit. Ite levelillä 316.. =)
Last edited by _Melba on Thu 18 Mar 2010, 18:04, edited 2 times in total.
-
Huiko
- LD50
On kyllä koukuttava.Mulla lvl 398.Ja kohta taas nousee...
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Gartargor
- Psykonautti
Ite onneks pääsin mafia warsista irti jo joskus 178 lvl
Farmville oli kanssa kivaa, mutta se järjetön klikkailun määrä kun koko läntti oli peltoa alko syömään
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Usoda
- LD50
Mä pelailen aina nettipelejä opakuoseissa, tällä kertaa Grand Fantasiaa pelannu ku toi on ilmanen kans:
http://grandfantasia.aeriagames.com/
Hei tulkaas te muutki pelaa, tehdään kilta
http://grandfantasia.aeriagames.com/
Hei tulkaas te muutki pelaa, tehdään kilta
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Boilder
- Lepakko
2,5v pelannu nyt world of warcraftia, viime keväänä oli puolen vuoden tauko, mut kesällä taas aloitin ^^ vitun kiva hakata raideja ja bg:tä pienissä porskeissa
tässä taas tällä viikolla tuli 3 päivää putkeen ilman asunnosta poistumista hakattua wowia vaan 
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
dopE
- Lepakko
ps2 löytyy, kaikki GTA:t 100% läpi. sit sotapelejä tulee myös pelattua satunnaisesti.
koneella cs joskus, pelasin myös runescapea 131cb asti, emmä varsinaisesti lopettanu mutta en oo siihen koukussa kuten about 3v sitten,,
vittu mitä mä teen.kirjotin 5minsaa tuota..ihan sama.. pää asia että bupre toimii......
koneella cs joskus, pelasin myös runescapea 131cb asti, emmä varsinaisesti lopettanu mutta en oo siihen koukussa kuten about 3v sitten,,
vittu mitä mä teen.kirjotin 5minsaa tuota..ihan sama.. pää asia että bupre toimii......
-
King Ink
- LD50
Oon ostelemassa tässä pleikkari kolmosta ja siihen vitusti pelejä.
Tuli vaan vähän aikaa sit hirvee himo päästä rääkkää konsolia,
ja nyt sattuu olemaan rahaakin sen verran.
GTA IV on pakkohankinta, ja Fallout 3,
niit kaverilla pelannut ja ai että on hyviä.
Morrowindia oon kans pitkästä aikaa pelannut kun sain toimiin Linuxilla.
Tuli vaan vähän aikaa sit hirvee himo päästä rääkkää konsolia,
ja nyt sattuu olemaan rahaakin sen verran.
GTA IV on pakkohankinta, ja Fallout 3,
niit kaverilla pelannut ja ai että on hyviä.
Morrowindia oon kans pitkästä aikaa pelannut kun sain toimiin Linuxilla.