peilistä päättelen että olet nainen.goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.
tramadoli
-
zan
- Apteekki
Re: tramadoli
-
dopE
- Lepakko
Boostaako ketiapiini tramalia?
-
mentalhell
- Kameleontti
En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?
-
zan
- Apteekki
joo ei tolla mtn superkiksioloja saa. pelkkä tramali naamaan vaan.huh huomasin et on tällä paikkakunnalla tramalit vitun kivenalla varsinkin T3mentalhell wrote:En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?
-
foghat
- Psykonautti
Nyt on liuska 100mg tramaleita, hyvää tekee.. 
-
jarru pala
- Karvakuono
Nyt tajuan miksi kerran, vuosia sitten yksi hoitaja yökkö kävi ehtimiseen kyselemässä, "oletko saanut virtsatuksi?". Mulla tyhjä kuikka kädessä ja aamulla pinnistin sinne sen verran lorausta, että pääsin päivällä kotiin. En silloin vielä tajunnut virtsaamisen ja kipulääkityksen yhteyttä.zan wrote:peilistä päättelen että olet nainen.goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.
-
mattipatti
- Psykonautti
mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
-
mentalhell
- Kameleontti
Lämmin vesi pillupuhelimesta lerssille ja hana auki, saattaa auttaa.mattipatti wrote:mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
-
zan
- Apteekki
joo siihenpä ne kikat sitten loppuukin. pinnistele joku 10 krt putkeen, tulee jos tulee. ei se katetrointi tunnu ees pahalle tai satu, ehkä hiemean oudolle kun tunnet kun putki menee virtsaputken sisällä (kiertää kaikki mukavat paikat) ja sit se tunne ku rakon sulkijalihaksen läpäiset, se on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa. kaketri kannattaa työntää ihan reilusti vaan sisään ja sit ku ei kusta enää tuu niin hitaasti alkaa vetämään takaisin päin (tulee lisää kusta), näin saat ihan tyhjän rakon.mentalhell wrote:Lämmin vesi pillupuhelimesta lerssille ja hana auki, saattaa auttaa.mattipatti wrote:mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
-
dopE
- Lepakko
siis tä..miten erektio tohon liittyyse on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa
-
zan
- Apteekki
mällit lentää pitkin seiniä jne.dopE wrote:siis tä..miten erektio tohon liittyyse on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa
ei vaite. kuvainnollisesti tarkoitin, kun rakossa on painetta se tuntuu melko ikävälle ja jopa sattuu niin perkeleesti, kun työnnät katetrin virtsarakon sulkijalihaksen läpi laskee paine välittömästi, niin olo on kun erektion sais.
toivottavasti tajusit
-
Huiko
- LD50
ejakulaation sais?
Erektio kun on pelkkä stondis.
Erektio kun on pelkkä stondis.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
dopE
- Lepakko
erektio = orgasmi?laskee paine välittömästi, niin olo on kun erektion sais.
-
jarru pala
- Karvakuono
Kyllä se lottovoittajan jarrumaa on Portugali. Mahdollisuudet on omissa käsissä.
-
rogues
- Lepakko
nyt tarvisin vähän neuvoa eli otan ekaa kertaa ramboja lyricaa ja muutamia pameja. normaalisti otan ramboja darraan noin 700-800 mg. ja lyricaa 750 mg siis erikseen. kuinka paljon se lyrica buustaa ramboja ? paljon kannattaa nyt ottaa molempia pameja oon nyt ottanut 5 kpl. otin äskön 500 mg ramboja ja lyricaa 450 mg onko liian vähän että olot lähtee ja haluan nukkua ensi yönä jos otan pelkkiä ramboja 1 mg niin ei tervi kyllä nukkua. mutta nyt halua vaan hyvät notkut ja nukkua ensi yönä. pameja on vielä 15. 10mg kpl lisääkö nekin noiden muiden vaikutusta. pelkästään en tee pameilla mitään. vai kannattaako ne pamit jättää unilääkkeeksi ?
o:
-
rogues
- Lepakko
toimii jo tällä annoksella. pamit jätän illaksi ja toivoin että niillä saa unta. kyllä se pitää paikkansa etä lyrica boostaa ramboja ainakin mulla ja yllättävän hyvin vielä.rogues wrote:nyt tarvisin vähän neuvoa eli otan ekaa kertaa ramboja lyricaa ja muutamia pameja. normaalisti otan ramboja darraan noin 700-800 mg. ja lyricaa 750 mg siis erikseen. kuinka paljon se lyrica buustaa ramboja ? paljon kannattaa nyt ottaa molempia pameja oon nyt ottanut 5 kpl. otin äskön 500 mg ramboja ja lyricaa 450 mg onko liian vähän että olot lähtee ja haluan nukkua ensi yönä jos otan pelkkiä ramboja 1 mg niin ei tervi kyllä nukkua. mutta nyt halua vaan hyvät notkut ja nukkua ensi yönä. pameja on vielä 15. 10mg kpl lisääkö nekin noiden muiden vaikutusta. pelkästään en tee pameilla mitään. vai kannattaako ne pamit jättää unilääkkeeksi ?o:
-
xxx-men
- Kameleontti
Minkälainen opparikestävyys sul on? Eihän noil kuuhun mennä mut murskaa toinen ja ota toinen depottina.imbesil wrote:Elikkä ny olis hallussa muutamia 150 mg tramadol retardeja. Miten ne kannattais ottaa jos nyt viihteellä mennään.
jatkossa mielellää tuhkakuppiin tällaset -trip
-
Makoo
En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia?
o: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää 
-
zan
- Apteekki
tramadoli piristää ja muutenki kiihdyttää serotoiniinin toimintaa niin on vauhtia enemmän, osittain varmaan johtuu siitä.Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia?o: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää
-
SAWANISTI
- Apteekki
En osaa sanoo varmaks et tuliko noita ennen vai jälkeen ku lopetin ton lääkityksen mut ainakin täälläpäin on pysyvää kilarointi!Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia?o: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Banch
- Karvakuono
Terveppä terve!
Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin + jos nasaalisesti tuohon ottais 10mg ritalinia.
Jos jollain sattuisi olemaan ensikäden tietoa asiasta, olisin kiinnostunut vastauksista. Googlea koitin käyttää, mutta käteen ei paljoa jäänyt. online pharmacy spammia iskee
Kiitosta jo etukäteen!
Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin + jos nasaalisesti tuohon ottais 10mg ritalinia.
Jos jollain sattuisi olemaan ensikäden tietoa asiasta, olisin kiinnostunut vastauksista. Googlea koitin käyttää, mutta käteen ei paljoa jäänyt. online pharmacy spammia iskee
Kiitosta jo etukäteen!
-
tRip
- Moderator
Suosittelen kielenalta ritalinin, muuten en nää tossa mitään syytä ett miksipä ei..
tramadolin kanssa sopii mf jopa paremmin kuin piri.
tietty oletuksena, että olet jokatapaukses ottamassa

Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Banch
- Karvakuono
Mitä tässä nyt jonkun aikaa googletellut, niin eivät monillakaan nettisivuilla suosittele tuollaista komboa.
esim: EROWID - Methylphenidate + Tramadol
mutta tiedä sitten. Ehkä parempi säästellä ritskut ja olla ottamatta riskiä :>
esim: EROWID - Methylphenidate + Tramadol
mutta tiedä sitten. Ehkä parempi säästellä ritskut ja olla ottamatta riskiä :>
-
tRip
- Moderator
Hienoo että teit oman päätöksen..
Ite kun voin lähinnä vain kokemuksesta sanoa.
Esim. sen että amfetamiinin kanssa tramali EI ole hyvä.
Ite kun voin lähinnä vain kokemuksesta sanoa.
Esim. sen että amfetamiinin kanssa tramali EI ole hyvä.
Keep it unreal.
-
Aesma
- OD
Tramalia tuli tossa joku aikaa sitten naukkailtua jonkun aikaa, ei puhuta kuitenkaan päivittäisestä ja kuukausien käytöstä,
mutta annokset nous sinne gramman rajoille aika hyvin niin se siten loppukin äkkiä,
mutta erinomaisen ihanan rakas substanssi, tramadoliini, kylläpä tekeekin mieli
Offtopic:
Mites, muuttuuko se yhtälailla alkon kanssa etyylifendinantiksi kielenalla kuin oraalisesti ja nasaalisesti nautittuna?
Vaikuttaako ylipäätänsä mitenkään siihen hommaan?
mutta annokset nous sinne gramman rajoille aika hyvin niin se siten loppukin äkkiä,
mutta erinomaisen ihanan rakas substanssi, tramadoliini, kylläpä tekeekin mieli
Offtopic:
Mites toi metyylifendinantti toimii kielenalta? Tuli sitäkin jonkun verran rouskittua ja nokitettua, mutta aika lame shittii.tribh wrote:Suosittelen kielenalta ritalinin, muuten en nää tossa mitään syytä ett miksipä ei..
Mites, muuttuuko se yhtälailla alkon kanssa etyylifendinantiksi kielenalla kuin oraalisesti ja nasaalisesti nautittuna?
Vaikuttaako ylipäätänsä mitenkään siihen hommaan?
-
Psychonautilus
Vaikutuksen alaisena olen hyvinkin lempeä ja ystävällinen, vaikutuksen loputtua vähän ärtyneempi, refloissa aivan sairaalloisen kiukkuinen.Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia?o: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää
-
Usoda
- LD50
Tramali + pikku annos bentsoa on hyvä kombo. Vähentää kramppiriskiä ja boostaa opparioloja kans. Ritalinin tosta itse tosin jättäisin väliin...Banch wrote:Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin!
Mä taas tuun vaan hypersosiaaliseksi ja perusmasennusfiilis lähtee kokonaan vaikutuksen ajaks + nuokut jos tarpeeks ottaa.Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia?o: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Velho
- LD50
Banch wrote:Terveppä terve!
Kiitosta jo etukäteen!
Ite oon joskus combottanu näitä dose oli muistaakseen 108mg concertaa ja 100-200mg tramal retard ja oluttakin oli. Äärimmäisen kujalle heitti ja aamulla oksennus lens ku kanuunasta
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
peltsi
- OD
Pien määrä benjoo tramalin kans hyvä..suuremmassa määrässä hengityslaman riski. Metyylifenidaattii en komboilis tramadolin kanssa. Yleisesti muuttenkin tramadoli ei stimulanttien kanssa sovi toisin kun moni muu ooppari.
Toi ärtyneisyyshomma on joillakin aika yleistä niinkun myös bupren kanssa. Ja oon huommannu et kun rupee koukku kehittyy ni sit se ärsyyntyminen vaan kasvaa.
Toi ärtyneisyyshomma on joillakin aika yleistä niinkun myös bupren kanssa. Ja oon huommannu et kun rupee koukku kehittyy ni sit se ärsyyntyminen vaan kasvaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
ite en ainakana kuollu ku otin 300mg tramadoliiiii mdpv laskuissa. eikä kuollu 2 muuta kaveriakaan. Mut tietty riski siinä on eikä kannata mennä ottamaan. tiiä miten hyyvä tuuri meil on käyny ku ollaaa viel täälä.. subuuu pevelaskuihi ei tramadolii offfiks meni taas
tänää menee kokoajan
sori 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma