tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zan
Apteekki

Re: tramadoli

Post by zan »

goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.
peilistä päättelen että olet nainen.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Boostaako ketiapiini tramalia?
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?
En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:
dopE wrote:Boostaako ketiapiini tramalia?
En usko että mitään nautinnollista saat yhdistämällä ketiapiiniä ja tramadolia, tosin ketipinorin pakkausselosteessa taisi olla että voi voimistaa bentsodiatsepiinien yms. vaikutusta mutta itse en lähtisi edes kokeilemaan.
joo ei tolla mtn superkiksioloja saa. pelkkä tramali naamaan vaan.huh huomasin et on tällä paikkakunnalla tramalit vitun kivenalla varsinkin T3
foghat
Psykonautti

Post by foghat »

Nyt on liuska 100mg tramaleita, hyvää tekee.. :twisted:
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

zan wrote:
goofy wrote:Katetroinnista vielä. Tk:sta voi ilmaiseksi hakea, ja netistäkin varmasti löytyy, kuvallisia opasvihkoja, joissa selitetään kaikki tarpeellinen katetroinnista. Esim. mulle tungettiin kerran sairaalassa vuodeosastolla, jossa olin, niin katetripakkaus, kumihanskat, pullo ja sellainen vihkonen kouraan ja käskettiin opetella. Lueskelin vihkosen ja sen jälkeen oon itse katetroinut. Pari ekaa kertaa oli haparoivia, kun ei ollut peiliä, josta katsoa, mut sen jälkeen meni hyvin. Eli kandee sellainen opasvihko hankkia, jos aikoo itse opetella katetroimaan. Siinä kun on kuvat ja kaikki, niin on helppo hahmottaa, mitä tehdä.
peilistä päättelen että olet nainen.
Nyt tajuan miksi kerran, vuosia sitten yksi hoitaja yökkö kävi ehtimiseen kyselemässä, "oletko saanut virtsatuksi?". Mulla tyhjä kuikka kädessä ja aamulla pinnistin sinne sen verran lorausta, että pääsin päivällä kotiin. En silloin vielä tajunnut virtsaamisen ja kipulääkityksen yhteyttä.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

mattipatti wrote:mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
Lämmin vesi pillupuhelimesta lerssille ja hana auki, saattaa auttaa.
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:
mattipatti wrote:mitä muita konsteja kusilukkoon on kuin tuo katetrointi? meinaan en kyl mielellään työnnä mitään putkea vehkeen sisään..
Lämmin vesi pillupuhelimesta lerssille ja hana auki, saattaa auttaa.
joo siihenpä ne kikat sitten loppuukin. pinnistele joku 10 krt putkeen, tulee jos tulee. ei se katetrointi tunnu ees pahalle tai satu, ehkä hiemean oudolle kun tunnet kun putki menee virtsaputken sisällä (kiertää kaikki mukavat paikat) ja sit se tunne ku rakon sulkijalihaksen läpäiset, se on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa. kaketri kannattaa työntää ihan reilusti vaan sisään ja sit ku ei kusta enää tuu niin hitaasti alkaa vetämään takaisin päin (tulee lisää kusta), näin saat ihan tyhjän rakon.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

se on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa
siis tä..miten erektio tohon liittyy
zan
Apteekki

Post by zan »

dopE wrote:
se on parempi ku erektio ku paine llaskee heti rakossa
siis tä..miten erektio tohon liittyy
mällit lentää pitkin seiniä jne.

ei vaite. kuvainnollisesti tarkoitin, kun rakossa on painetta se tuntuu melko ikävälle ja jopa sattuu niin perkeleesti, kun työnnät katetrin virtsarakon sulkijalihaksen läpi laskee paine välittömästi, niin olo on kun erektion sais.
toivottavasti tajusit
Huiko
LD50

Post by Huiko »

ejakulaation sais?
Erektio kun on pelkkä stondis. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

laskee paine välittömästi, niin olo on kun erektion sais.
erektio = orgasmi? :D mutta joo, tajusin. ei meistä kukaan absolutisti ole..
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

Kyllä se lottovoittajan jarrumaa on Portugali. Mahdollisuudet on omissa käsissä.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

nyt tarvisin vähän neuvoa eli otan ekaa kertaa ramboja lyricaa ja muutamia pameja. normaalisti otan ramboja darraan noin 700-800 mg. ja lyricaa 750 mg siis erikseen. kuinka paljon se lyrica buustaa ramboja ? paljon kannattaa nyt ottaa molempia pameja oon nyt ottanut 5 kpl. otin äskön 500 mg ramboja ja lyricaa 450 mg onko liian vähän että olot lähtee ja haluan nukkua ensi yönä jos otan pelkkiä ramboja 1 mg niin ei tervi kyllä nukkua. mutta nyt halua vaan hyvät notkut ja nukkua ensi yönä. pameja on vielä 15. 10mg kpl lisääkö nekin noiden muiden vaikutusta. pelkästään en tee pameilla mitään. vai kannattaako ne pamit jättää unilääkkeeksi ? :oo:
rogues
Lepakko

Post by rogues »

rogues wrote:nyt tarvisin vähän neuvoa eli otan ekaa kertaa ramboja lyricaa ja muutamia pameja. normaalisti otan ramboja darraan noin 700-800 mg. ja lyricaa 750 mg siis erikseen. kuinka paljon se lyrica buustaa ramboja ? paljon kannattaa nyt ottaa molempia pameja oon nyt ottanut 5 kpl. otin äskön 500 mg ramboja ja lyricaa 450 mg onko liian vähän että olot lähtee ja haluan nukkua ensi yönä jos otan pelkkiä ramboja 1 mg niin ei tervi kyllä nukkua. mutta nyt halua vaan hyvät notkut ja nukkua ensi yönä. pameja on vielä 15. 10mg kpl lisääkö nekin noiden muiden vaikutusta. pelkästään en tee pameilla mitään. vai kannattaako ne pamit jättää unilääkkeeksi ? :oo:
toimii jo tällä annoksella. pamit jätän illaksi ja toivoin että niillä saa unta. kyllä se pitää paikkansa etä lyrica boostaa ramboja ainakin mulla ja yllättävän hyvin vielä. :D
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

imbesil wrote:Elikkä ny olis hallussa muutamia 150 mg tramadol retardeja. Miten ne kannattais ottaa jos nyt viihteellä mennään.
Minkälainen opparikestävyys sul on? Eihän noil kuuhun mennä mut murskaa toinen ja ota toinen depottina.

jatkossa mielellää tuhkakuppiin tällaset -trip
Makoo

Post by Makoo »

En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia? :oo: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää :foil:
zan
Apteekki

Post by zan »

Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia? :oo: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää :foil:
tramadoli piristää ja muutenki kiihdyttää serotoiniinin toimintaa niin on vauhtia enemmän, osittain varmaan johtuu siitä.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Makoo wrote:En muista oonko kysyny tätä ennen, en kai. Tuun nykyään aina kärttyseks kun syön näitä, onko muilla ollu samoja ongelmia? :oo: Melkein mitä pienenmpi asia, niin sitä enemmän palaa hermot.. eli vessaa kannattaa välttää :foil:
En osaa sanoo varmaks et tuliko noita ennen vai jälkeen ku lopetin ton lääkityksen mut ainakin täälläpäin on pysyvää kilarointi!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Banch
Karvakuono

Post by Banch »

Terveppä terve!

Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin + jos nasaalisesti tuohon ottais 10mg ritalinia.

Jos jollain sattuisi olemaan ensikäden tietoa asiasta, olisin kiinnostunut vastauksista. Googlea koitin käyttää, mutta käteen ei paljoa jäänyt. online pharmacy spammia iskee :)

Kiitosta jo etukäteen!
tRip
Moderator

Post by tRip »

Suosittelen kielenalta ritalinin, muuten en nää tossa mitään syytä ett miksipä ei..
tramadolin kanssa sopii mf jopa paremmin kuin piri.

tietty oletuksena, että olet jokatapaukses ottamassa Image
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Banch
Karvakuono

Post by Banch »

Mitä tässä nyt jonkun aikaa googletellut, niin eivät monillakaan nettisivuilla suosittele tuollaista komboa.

esim: EROWID - Methylphenidate + Tramadol
mutta tiedä sitten. Ehkä parempi säästellä ritskut ja olla ottamatta riskiä :>
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hienoo että teit oman päätöksen..
Ite kun voin lähinnä vain kokemuksesta sanoa.

Esim. sen että amfetamiinin kanssa tramali EI ole hyvä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Aesma
OD

Post by Aesma »

Tramalia tuli tossa joku aikaa sitten naukkailtua jonkun aikaa, ei puhuta kuitenkaan päivittäisestä ja kuukausien käytöstä,
mutta annokset nous sinne gramman rajoille aika hyvin niin se siten loppukin äkkiä,
mutta erinomaisen ihanan rakas substanssi, tramadoliini, kylläpä tekeekin mieli :foil:

Offtopic:
tribh wrote:Suosittelen kielenalta ritalinin, muuten en nää tossa mitään syytä ett miksipä ei..
tramadolin kanssa sopii mf jopa paremmin kuin piri.

tietty oletuksena, että olet jokatapaukses ottamassa Image
Mites toi metyylifendinantti toimii kielenalta? Tuli sitäkin jonkun verran rouskittua ja nokitettua, mutta aika lame shittii.
Mites, muuttuuko se yhtälailla alkon kanssa etyylifendinantiksi kielenalla kuin oraalisesti ja nasaalisesti nautittuna?
Vaikuttaako ylipäätänsä mitenkään siihen hommaan?
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Vaikutuksen alaisena olen hyvinkin lempeä ja ystävällinen, vaikutuksen loputtua vähän ärtyneempi, refloissa aivan sairaalloisen kiukkuinen.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Banch wrote:Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin!
Tramali + pikku annos bentsoa on hyvä kombo. Vähentää kramppiriskiä ja boostaa opparioloja kans. Ritalinin tosta itse tosin jättäisin väliin...
Mä taas tuun vaan hypersosiaaliseksi ja perusmasennusfiilis lähtee kokonaan vaikutuksen ajaks + nuokut jos tarpeeks ottaa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Velho
LD50

Post by Velho »

Banch wrote:Terveppä terve!

Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin + jos nasaalisesti tuohon ottais 10mg ritalinia.

Jos jollain sattuisi olemaan ensikäden tietoa asiasta, olisin kiinnostunut vastauksista. Googlea koitin käyttää, mutta käteen ei paljoa jäänyt. online pharmacy spammia iskee :)

Kiitosta jo etukäteen!

Ite oon joskus combottanu näitä dose oli muistaakseen 108mg concertaa ja 100-200mg tramal retard ja oluttakin oli. Äärimmäisen kujalle heitti ja aamulla oksennus lens ku kanuunasta :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pien määrä benjoo tramalin kans hyvä..suuremmassa määrässä hengityslaman riski. Metyylifenidaattii en komboilis tramadolin kanssa. Yleisesti muuttenkin tramadoli ei stimulanttien kanssa sovi toisin kun moni muu ooppari.

Toi ärtyneisyyshomma on joillakin aika yleistä niinkun myös bupren kanssa. Ja oon huommannu et kun rupee koukku kehittyy ni sit se ärsyyntyminen vaan kasvaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite en ainakana kuollu ku otin 300mg tramadoliiiii mdpv laskuissa. eikä kuollu 2 muuta kaveriakaan. Mut tietty riski siinä on eikä kannata mennä ottamaan. tiiä miten hyyvä tuuri meil on käyny ku ollaaa viel täälä.. subuuu pevelaskuihi ei tramadolii offfiks meni taas :D tänää menee kokoajan :D sori :/
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma